Okolju prijazni avtomobili

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Toyota ima vseeno skoraj 20 let izkušenj s hibridi in Priusom, Hyundai 0.
Da bo zadeva v praksi za eno do dve Toyotini generaciji nazaj pri hibridnem pogonu, je pač pričakovano. Marketing pa itak prenese vse.

Tisto kjer bo večji rock'n'roll pri Ioniqu je električar. Tu se pa Toyoti tresejo hlače in je v paničnem načinu na hitro formirala razvojno skupino za čiste električarje - seveda vodi jo glavni inženir Priusa. Fantje so končno dobili kar so želeli, dobili pa so samo zato, ker je Hyundai lansiral Ioniqua električarja, ki je pač dva koraka naprej od Toyote. Drugače bi Toyota še naprej sanjala samo hibride.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Toyota ima vseeno skoraj 20 let izkušenj s hibridi in Priusom, Hyundai 0.
Da bo zadeva v praksi za eno do dve Toyotini generaciji nazaj pri hibridnem pogonu, je pač pričakovano. Marketing pa itak prenese vse.

Pri porabi, Pri kaki drugi lastnosti je pa sredaj, če pogledaš skozi oči povprečnega uporabnika, ki šalta z navadnega avta in ima temu primerna pričakovanja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Figo je. Sploh z avtomatskim menjalnikom je mimosun. Na dolgi rok sami stroški.

Koliko pa bo stroško, o, ti jasnovidec?
priden.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Ne bi vedel, nikjer ne piše, kolikšen odstotek jih ima težave in koliko je to v primerjavi z drugimi tipi menjalnikov. Samo neka pritoževanja po forumih, iz katerih se ne da nič sklepat o tem, kakšen je recimo MTBF (ali pa % menjalnikov, ki crknejo) v primerjavi z drugimi vrstami menjlanikov ...

In če bi imel možnost (pa je iz več vzrokov nisem imel), bi sam tudi izbral DSG za v hibrida. Raje, kot e-CVT.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Navajen je pač nezveznega cukomatičnega pospeševanja.

Ti še povem, da se prestavljanja DSGja v recimo Optipmi PHEV, ko se pelješ le na štrom, praktično ne čuti. Kolikor pa se, je pa definitivno meni manj moteče kot zaganjanje motorja v visoke vrtljaje za vsako pospeševanje.
Raje imam malo manj učinkovit pogon (e-CVT je tu dosti boljši), pa da je vse skupaj malo bolj tiho in uglajeno, zato pač (dober) dvosklopčni raje kot e-CVT.
Ampak kot rečeno: trenutno druge opcije pri hibirdu pač ni bilo, e-CVT pa spet ni toliko moteč, da bi odvrnil od nakupa.

PS. še raje bi imel čisto električno čisto zvezno pospeševanje, ampak trenutno še ni opcija (ni primerne ponudbe).
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

PS. še raje bi imel čisto električno čisto zvezno pospeševanje, ampak trenutno še ni opcija (ni primerne ponudbe).

Je ponudba s čisto zveznim pospeševanjem,ampak na drugi strani luže...ker je GM zajebal in ne bo pripeljal preoblečenega Volta v Evropo...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Jaz že prav gas uporabljam (sicer pa na AC raje kar tempomat, efekt je itak v obeh primerih glasen). Toyotini inženirji so v tem brcnili ... Sicer se je pa že izkazalo, da ima precej kupcev te pomisleke, še posebej C-HR skritizirajo tisti, ki so že vozli oz so lastniki novega Priusa.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
To sicer drži, ampak to ne spremeni dejstva, da so očitno s programsko prilagoditvijo pogonskega sklopa konkretno poslabšali uporabniško izkušnjo in udobje. Škoda.