Toyota ima vseeno skoraj 20 let izkušenj s hibridi in Priusom, Hyundai 0.
Da bo zadeva v praksi za eno do dve Toyotini generaciji nazaj pri hibridnem pogonu, je pač pričakovano. Marketing pa itak prenese vse.
Tisto kjer bo večji rock'n'roll pri Ioniqu je električar. Tu se pa Toyoti tresejo hlače in je v paničnem načinu na hitro formirala razvojno skupino za čiste električarje - seveda vodi jo glavni inženir Priusa. Fantje so končno dobili kar so želeli, dobili pa so samo zato, ker je Hyundai lansiral Ioniqua električarja, ki je pač dva koraka naprej od Toyote. Drugače bi Toyota še naprej sanjala samo hibride.
Da bo zadeva v praksi za eno do dve Toyotini generaciji nazaj pri hibridnem pogonu, je pač pričakovano. Marketing pa itak prenese vse.
Tisto kjer bo večji rock'n'roll pri Ioniqu je električar. Tu se pa Toyoti tresejo hlače in je v paničnem načinu na hitro formirala razvojno skupino za čiste električarje - seveda vodi jo glavni inženir Priusa. Fantje so končno dobili kar so želeli, dobili pa so samo zato, ker je Hyundai lansiral Ioniqua električarja, ki je pač dva koraka naprej od Toyote. Drugače bi Toyota še naprej sanjala samo hibride.