Renault 1.5 dci 110KM 2013 - ojnični ležaji

I

Izbrisan uporabnik #488

kolko avtov je na cestah ko se servisirajo samo ko kaj crkne...večina
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ne vem od kdaj se štromar toliko spozna na mehaniko (ampak če se toliko kot jaz na štrom je vse jasno
evil.gif
) ampak bom bolj verjel mehaniku kot tebi da ne potrebuje 2-3 dodatne ure za to.
Nič se ne sekiraj za moje znanje mehanike, (če že spet gremo na osebni nivo, štromar ipd..), ampak, tolikšno pa je že, da ne verjamem mehanikom vsega, kar rečejo na prvo žogo.
pa marsikatero stvar sem v življenju že sam oz. v družbi "mehanika in ostalih serviserjev" porihtal, tako, da nisem samo youtube ali rekla kazala praktik, kot vas je kar nekaj tukaj. Zato pa kar verjemi, da menjava ojničnih ležajev ni enako preverjanju olja v motorju.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ni osebno. Vsaj nekajkrat si na tem forumu poudaril kaj počneš, da si posledično suveren v tem in da te nimamo kaj učiti... Jaz pa priznam da navkljub temu da sem hodil na tako srednjo šolo nimam pojma.
Imam pa svoje mnenje in poizkušam ga ne vsiljevati drugim z mečem in ognjem, čeprav ne zmeraj uspešno...
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Avto industrija je biznis sandra, zakaj bi za vecno naredili avtomobile?
smile-1.gif
To je tako, ker mora biti avto cim bolj nov, namesto cim bolj kvaliteten. Pa menjajte pol motorja, pri 200k.
hysterical-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Veliko je vozil na cesti s 300k+ pa jim ni hudega, tako da vozila so kar kvalitetna, sploh pleh primerjaj sedaj in pred leti. Težav z rjo praktično ni več.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.301
5.835
113
pri taščici
Tole rjavico si znamke malo podajajo. Vsaj tak imam obcutek. Pred 20 inb30 leti so sloveli po tem opli pa kaksni fordi, potem ga je zacel tudi VAG srati, kdo pa ga sedaj najbolj serje pa bomo izvedeli cez nekaj let. Mene je desetletje star Traffic pozitivno presenetil ko sem si ga ogledal spodaj. Baje se renoji na splosno zadnja leta kar dobri. To ni moja izkusnja, ker ga nimam.
Edino ne vem ce je bila ze kaksna japonska znamka "imuna" na ta pojav.

Snecer
Tezave z rjo znajo biti sedaj tam, kjer jih do sedaj ni bilo nikdar!
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Avto industrija je biznis sandra, zakaj bi za vecno naredili avtomobile?
smile-1.gif
To je tako, ker mora biti avto cim bolj nov, namesto cim bolj kvaliteten. Pa menjajte pol motorja, pri 200k.
hysterical-1.gif

Ja vse vem, sem delala na servisu.
bonk.gif

Govorim za opevano ekologijo in kako imajo kup iso standrdov, potem pa nepotrebno štancanje delov... ja biznis na prvem mestu.
bonk.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Dečva, povej kaj bi ti sploh delala na servisu če bi bili avtomobili "za večno"? Se po slivi čohala? Sploh imela službo?
Hebat ga, vse je biznis, treba je poskrbeti da se troši ne pa da se špara in traja večno... Preje ko to dojameš, lažje je. Sedaj eni lahko trošijo več in kupujejo premium izdelke, eni manj pa kupujejo budget izdelke, poznamo pa tudi Alter srenjo, ki kupuje preko svojih zmožnosti in potem ni sposobna zaključiti kroga.
Tako premium kot budget izdelki pa imajo podoben rok trajanja... In ja, danes ni cilj avtomobilski industriji narediti vozilo ki bo zdržalo 20 let in 500kkm brez najmanjšega posega, ker na njem ne bo zaslužka. Cilj je da se naredi avto ki traja nekje 5, morda 7 let in nekih 200kkm, nato se začnejo "programirana" popravila ki ustvarjajo zaslužek...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Matr kolk ene tinte okol enih ležajev za nekaj 10 EUR. Vzamimo drugo računico. Ko sem pred 2,5 leti kupval megana je bil enih 4,500 EUR cenej od golfa. Če 2x v lajftajmu avta dam 100 EUR za ležaje me ne bo hudič uzel. Tko je to. Po drugi strani je bil takrat C4 nekje ista cena. Ampah financiranje pušing ali kredit pa ubi bože. Ful dražje od navadnega bančnega gotovinskega kredita, da ne govorimo, da je reno dal 0,0 obrestno mero in samo 99 EUR plačila za odobritev. Tud če na citroenu ne rabiš ležajev menjat jih enih 27x preplačaš.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

v revnejših državah se popravi in vozi dalje
pri nas pa te strizejo in smo meli tu temo pred kratkim, ko se tako striženje zagovarja
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Me zelo žalosti oz. preseneča po svoje da se enačiš z deželami tretjega sveta in revnim vzhodom... kjer vozijo tisto kar bi moralo v Romuniji pod prešo... Ampak vsakemu svoje.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Se strinjam s tabo. Problem je da so taka (in dražja) popravila potrebna tudi na avtu istega ranga ki je nekje 4500 EUR dražji (ali celo več). In to nekatere boli in si s pluvanjem po 1.5 dCi lajšajo dušo.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Seveda so kvalitetna vozila z veliko kilometri na cesti, ampak to niso renoji in podobna jajca, ki morajo biti za Janeza nova, ker 10 let star avto visjega razreda je ze zanic, lol. Rajs starga mercedesa za 5k,kakor novega Clia, bolje se peljes, kvalitetnejsi je, pa se sosed je vesel, ker ima novejsega kakor jaz.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Kaj pa Mercedes A klasa z 1,5 dci tam tudi ležaje menjavajo??

Kolikor sem bral nemske medije, imajo v Mercedesu druge lezaje, ki jih dobavlja Mercedes. Pa turbino in se nekej komponent.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Vsakemu svoje. Sam tud tvoja meæka za 5k ni buhve kaj... pa magari 10 let stara... verjetno je še une posebne umazano bele barve, kajne?
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Dečva, povej kaj bi ti sploh delala na servisu če bi bili avtomobili "za večno"? Se po slivi čohala? Sploh imela službo?
Hebat ga, vse je biznis, treba je poskrbeti da se troši ne pa da se špara in traja večno... Preje ko to dojameš, lažje je. Sedaj eni lahko trošijo več in kupujejo premium izdelke, eni manj pa kupujejo budget izdelke, poznamo pa tudi Alter srenjo, ki kupuje preko svojih zmožnosti in potem ni sposobna zaključiti kroga.
Tako premium kot budget izdelki pa imajo podoben rok trajanja... In ja, danes ni cilj avtomobilski industriji narediti vozilo ki bo zdržalo 20 let in 500kkm brez najmanjšega posega, ker na njem ne bo zaslužka. Cilj je da se naredi avto ki traja nekje 5, morda 7 let in nekih 200kkm, nato se začnejo "programirana" popravila ki ustvarjajo zaslužek...

Ja vse vem, ampak glede na izbiro na trgu greš prav kupit takšen avto?
confused-1.gif
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.060
1.270
113
Daj preleti malo forume nemskih vozil prosim. Preglej malo tam koliko popravil je in koliko stanejo. Niso nikakrsna izjema nemci.
Tudi v moji okolici je vse vec slabih besed o njih. Ravno zadnjic govoril s frendom, ki ma 4 leta starega Passata z 210k prevozenimi. Ni da ni. Turbo pesa, dpf, zadnje led crkujejo pa se ene 3 stvari. Ampak ne. Nemci se ne kvarijo.