Renault 1.5 dci 110KM 2013 - ojnični ležaji

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.088
3.573
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Zakaj si šel pri poplavi slovenskih Scenicov s servisi na 15k km kupit uvoženega s servisi na 30k km? Samo vprašam.
smile-1.gif
Ojnične pa menjaj, naj bi bili še vedno problematični.
Kako pa veš, da tuji nima opravljene vmesne menjave olja? Pač ni bilo na pooblaščenem delalo in ni v knjigi. Ne poznam nikogar, ki bi vmesno menjavo na 15.000 delal na pooblaščencu, kjer te čudno gledajo kot teleta.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zakaj pa ne? Saj je na 96kW tudi. Dve leti/30kkm. Za tiste ki pa imajo vzdrževalni načrt (My revision za 5 let) pa velja da če v enem letu prevozijo več kot 15kkm lahko servis A in Servis B (Aje letni vzdrževalni, B je menjava olja in filta) združijo v enega. Tako lahko teoretično menjaš olje 1x letno na 15100 prevoženih km...
Če pa delaš več kot 30kkm letno ga pamenjaj sam. Solaris (oz. ekvivalent) pride nekje 7-8 EUR na liter, filter še rabiš in bakreno podložko. Pa ne pozabi na ekološko predajo olja če menjaš (kot kleni Alteraš) sam.
Torej 40 EUR olje (rabiš 5 litrov), nekih 10 EUR za filter (vsaj) in recimo 1EUR za bakreno tesnilko čepa.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.364
263
83
33
Zakaj? Zato, ker se je to izredno dobro pokazalo s prihodom 1.5 dci in 1.9 dci na začetku tisočletja, ane? Pa oba veva, da slovenci svoje dizle ribajo po mestu in ne vozijo na razdalje, tako da win-win situacija za katastrofo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
S tem, da je cela industrija porivala naprej dizle na vsakem koraku, pa seveda ni problem?
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Prilagajanje povpraševanju... Saj veš, sosedov Francelj ima dizla, pa mu kuri tako malo... moram tudi jaz (pa opustimo vnemar da je sosed delal 30k km na leto relacij, on se pa po mestu drajsa)
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Sory samo da greš kupit relata dizljna iz uvoza in prvo kar ti rečejo na pooblašencu menjava ojničnih ?
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.333
971
113
Celje
Obišči stran
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Sory samo da greš kupit relata dizljna iz uvoza in prvo kar ti rečejo na pooblašencu menjava ojničnih ?

Kaj zdej kritiziraš? renault iz uvoza, pooblaščen servis ali to, da se priporoča menjavo ojničnih?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.260
5.819
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Prilagajanje povpraševanju... Saj veš, sosedov Francelj ima dizla, pa mu kuri tako malo... moram tudi jaz (pa opustimo vnemar da je sosed delal 30k km na leto relacij, on se pa po mestu drajsa)
Saj kaj podobnega bomo najbrz rekli cez x desetletij za EV.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Sory samo da greš kupit relata dizljna iz uvoza in prvo kar ti rečejo na pooblašencu menjava ojničnih ?

Kaj zdej kritiziraš? renault iz uvoza, pooblaščen servis ali to, da se priporoča menjavo ojničnih?

Da je leta 2018 potrebno menjavat ojnične ob velikem servisu? Da kupiš renalta
bonk.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Deklič, čist tko, kaj pa ti voziš? Upam da ne fauve grupe... Ti imajo iste probleme, samo da fabrka molči o tem (kot še o marsičem drugem). Ali slučajno francoska jajca PSA grupe? Z drugačnimi problemi, a vseeno problemi?
Dej ne nabijaj. Ko ima pri velikem servisu podrte pol mašine je snemanje karterja res muka, kajne? Potem je enostaven dostop do ležajev, da se pomenjajo. Strošek OEM ležajev pa malce večji od stroška 5l kante SOLARIS olja (oz. sedanjega ekvivalenta) na mimovrste.com
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
To je samo dodana vrednost pri renoju-da preventivno menjaš blazinice, da ti slučajno ne zariba..saj pri drugih tudi lahko, tako pravijo.
grin1.gif

(če se voziš brez olja, ali pa z oljem, ki ga sam prineseš na servis)
evil.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Deklič, čist tko, kaj pa ti voziš? Upam da ne fauve grupe... Ti imajo iste probleme, samo da fabrka molči o tem (kot še o marsičem drugem). Ali slučajno francoska jajca PSA grupe? Z drugačnimi problemi, a vseeno problemi?
Dej ne nabijaj. Ko ima pri velikem servisu podrte pol mašine je snemanje karterja res muka, kajne? Potem je enostaven dostop do ležajev, da se pomenjajo. Strošek OEM ležajev pa malce večji od stroška 5l kante SOLARIS olja (oz. sedanjega ekvivalenta) na mimovrste.com
hysterical-1.gif
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.333
971
113
Celje
Obišči stran
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Sory samo da greš kupit relata dizljna iz uvoza in prvo kar ti rečejo na pooblašencu menjava ojničnih ?

Kaj zdej kritiziraš? renault iz uvoza, pooblaščen servis ali to, da se priporoča menjavo ojničnih?

Da je leta 2018 potrebno menjavat ojnične ob velikem servisu? Da kupiš renalta
bonk.gif

Daleč od tega, da zagovarjam renault, ampak malce poglej kaj vse konkurenca menjuje. In menjava ojničnih menda ni več tako redka zadeva kot ti pišeš. Kje so še druge bolj banalne zadeve.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Raje 1x na 150 kkm menjava ojničnih kot menjava sklopke na 40 kkm pri nekaterih v PSA, katerega srečni lastnik sem tudi sam.
Ali kompletna menjava sprednjih zavornih klešč in še žic ročne zavore. Skoraj kot zadetek na lotu, samo da sem jaz na napačni strani pulta.
Žal, ti. luksuz se plača.
Še najbolje jo odneseš s Twingom prve generacije ali Cliom 2 oz. Storia. Z 8V motorjem.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Mogoče je res, ali pa ni..
To je pa folk sam kriv, če pristaja na to in je pripravljen plačati tako "kvaliteto"-pol pa menjajte še na servisu ležaje-kaj pa je to, saj samo vzame dol karter, razšraufa ojnice in pomenja blazinice..to je samo dve -tri ure dodatnega dela. kaj pa potem.
Drgič pa naj menjajo še batne obročke, kaj pa je to..saj se izrabijo na 100kkm, v teh časih in pri teh cenah "avtomobilov".
Da gredo menjat ležaje, je takoj jasno-slabo vzdrževanje ali slabi materiali oz. konstrukcijska napaka.
 

B81

22. jul 2007
34.414
8.910
113
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Za tak stroj, ki mu je treba pri 100kkm zamenjat ojnične ležaje, mora pa biti seveda original olje, ki ga natoči pooblaščen mehanik s svojo lokalno maržo. Nimaš kaj s seboj nosit olja, posebej pa ne ležajnih blazinc..
cool-1.gif

Normalno. Saj tudi na bmw ne prineseš svoje ketne in napenjalcev zraven
grin1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ne vem od kdaj se štromar toliko spozna na mehaniko (ampak če se toliko kot jaz na štrom je vse jasno
evil.gif
) ampak bom bolj verjel mehaniku kot tebi da ne potrebuje 2-3 dodatne ure za to.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Deklič, čist tko, kaj pa ti voziš? Upam da ne fauve grupe... Ti imajo iste probleme, samo da fabrka molči o tem (kot še o marsičem drugem). Ali slučajno francoska jajca PSA grupe? Z drugačnimi problemi, a vseeno problemi?
Dej ne nabijaj. Ko ima pri velikem servisu podrte pol mašine je snemanje karterja res muka, kajne? Potem je enostaven dostop do ležajev, da se pomenjajo. Strošek OEM ležajev pa malce večji od stroška 5l kante SOLARIS olja (oz. sedanjega ekvivalenta) na mimovrste.com

Psa bencinarja. Servis olje 1x letno, jermeni 10 let ali 150.000 km.

Moti me tole z ojnični ker tole je kriminal da so lahko delali motorje ki so bili po 400.000 km kot novi sedajk pa ribajo že pri 2000.000 km.
Je pa tukaj še ekologija. Koliko se porabi nepotrebne energije in kovine da štampajo te ležaje ki jih menjo?
A nebi rajši v osnovi naredili bolj kvalitetno in za zmeraj.