Amarok

ojanez

Pripravnik
2. sep 2007
253
18
18
Ne poznam vseh izvedenk motorjev, tako da ne vem točno katerega imaš v mislih.

Oče sedaj četrto leto vozi 2.0 TDi (koliko konjev ima ne vem iz glave), z dsg menjalnikom. Z avtom je zadovoljen, ni imel nobenih večjih težav, dsg deluje bp.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.393
9.131
113
sej ga povečini noben nima za resno delo.
wink-1.gif
 

ojanez

Pripravnik
2. sep 2007
253
18
18
Citat:
Uporabnik softi pravi:
a dsg menjalnik zna 'počasi' speljat, se premikat po cm? kaj pa vleka prikolice in mali premiki oz obtežen in mali premiki?

Jaz imam sedaj tretji avto z dsg-jem in teh, na forumih pogosto omenjanih težav pri parkiranju, nisem nikoli imel. Glede enake zadeve pri obteženem vozilu pa ne morem komentirati, saj nikoli nisem vlekel prikolice ali česa drugega.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.842
3.865
113
Slabost amaroka z DSGjem je da ima "samo" stalni štirikolesni pogon (sicer torsen) brez zapor diferenciala in NIMA reduktorja. Vsaj tako je bilo na začetku. Pa tudi kombinacije z ojačanim vzmetenjem (listne vzmeti) mislim da niso bile možne v tej verziji. Precej "komercialnih" uporabnikov je tole motilo oz. je bila tole hiba napram japonski falangi pickupov.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Citat:
Uporabnik softi pravi:
a dsg menjalnik zna 'počasi' speljat, se premikat po cm? kaj pa vleka prikolice in mali premiki oz obtežen in mali premiki?

Imel VW Caddy Maxi 1.9 105KS z 6 stopenjskim DSG .... poezija, z njim zvlekel počitniško Hobby 540 KmFe kamorkoli smo si zaželeli, zima ali leto, nobenih težav pri speljevanju po zasneženem klancu na Roglo, blatu po Nizozemski ( vse s pripeto prikolico ) ....
avto smo prodali lani z 275K km na števcu( ene 40k km z prikolico) imel od novega. mali serivsi na motorju, vsakih 15, olje v menjalniku vsakih 45 - 60 ... v vsem cajtu na avtu ni bilo ene okvare, sedaj si namesto Caddya lastim R Master
frown-1.gif

Tako da brez težav potrdim, da zna DSG veliko bolje opravljati naloge prestavljanja, kot pa to počneta desna roka in leva noga. '' rofesionalcem'' pa predlagam, da prvo preizkusijo kakšen avtomatski menjalnik ( pa ne robotiziranega ) potem pa postavljajte takšna vrpašanja.

Hint .... ročnega menjalnika v šleperjih sploh ne moreš več naročit
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.575
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik Grestr pravi:

Tako da brez težav potrdim, da zna DSG veliko bolje opravljati naloge prestavljanja, kot pa to počneta desna roka in leva noga. '' rofesionalcem'' pa predlagam, da prvo preizkusijo kakšen avtomatski menjalnik ( pa ne robotiziranega ) potem pa postavljajte takšna vrpašanja.

em ... DSG je v osnovi robotiziran menjalnik. čisto drugačne zasnove, zaradi tega se tudi pelje drugače, kot tipični robotiziranci, ampak vseeno - DSG je robotiziran menjalnik.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Citat:
Uporabnik der_Starke pravi:
Smo imeli Rangerja 3.2. pa je bil v nulo vozilo.

Zakaj potem Amarok? Zaradi DSG-ja? Kaj te še moti pri Rangerju?

Jaz tudi malo spremljam, pa mi nekatere cene rabljenih Pickupov ne grejo v glavo, če jih primerjam s kakšno ponudbo novega iz salona. No Amarok tu nima veze, na splošno pravim.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Grestr se je malce zagovoril ja, v osnovi gre za navaden menjalnik z dvema sklopkama, ki je robotiziran. Ampak pri nas je vse avtomatik, tako kot mobilnemu telefonu vsi recemo mobitel.
smile-1.gif


Grestr ali si imel original kljuko na caddyju ali naknadno vgrajeno? Zaradi morebitnega pregrevanja menjalnika na kaksnih prelazih, ko vleces pocitnisko prikolico za seboj.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
''robotiziran'' DGS ali pa robotiziran v C4 ni primerjave. Tako ali tako pa klasičnih avtomatikov ni več za dobit, pa tudi za vozit niso ravno presežek.

Kljuka naknadno .... prelazi, večkrat na Roglo BP sicer pozimi, v vročini pa na kakšne posebno visoke hribe nismo plezal
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
No, pri pickupih ima edino Amarok "robotiziran" menjalnik vsi ostali imajo klasične avtomate. Nov Amarok pride 45k €, Hilux/Ranger/Navara pa dobrih 30k €.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
kot klašični jaz zastopim z sklopko v oljni kopeli? ... nekaj takšnega sem imel na MB207 letnik 1981 in pa lani v F350 ki me 4 tedne vozil pa USA?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.842
3.865
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
No, pri pickupih ima edino Amarok "robotiziran" menjalnik vsi ostali imajo klasične avtomate. Nov Amarok pride 45k €, Hilux/Ranger/Navara pa dobrih 30k €.

Samo "tanov" amarok ima ZF 8 stopenjsko avtomatiko, ne vem če je DSG sploh v ponudbi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Zanimivo, zgleda nisem na tekočem, bo čez par let morda trenutni V6 Amarok v izboru.

Klasični pomeni s pretvornikom navora, vandlerjem po domače.
 
Nazadnje urejeno:

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
Ja, novi 3.0 ma klasicno avtomatiko... verjetno zaradi navora...
Sem Rangerja prodal pred faceliftom, se mi je pac splacalo... zdaj pa mam opcijo, zato sprasujem.
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.597
68
48
Citat:
Uporabnik softi pravi:
a dsg menjalnik zna 'počasi' speljat, se premikat po cm? kaj pa vleka prikolice in mali premiki oz obtežen in mali premiki?
Po cm se zna premikat. Ko je v D poziciji moras na zavori stat, drugace leze naprej. Z vleko prikolice ne vem, ker nisem probal