CFFB in "dieselgate" popravek

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
K hiši bo spet treba navleči karavana in v ožji izbor je malo nepričakovano padel B7 Passat.

Ogledani je bil narejen nekje avgusta 2014 (skratka MY2015), mašina je CFFB in ima ročni menjalnik. Preverjanje mi kaže, da je bil popravek za emisije že narejen.

Če prav vidim ta motor že uporablja AdBlue. Ali je torej stranski učinek popravka povečana poraba AdBlue in ne mašenje DPF in EGR? Ali kdo ve kakšna je politika glede priznavanja kulance v primeru težav z DPF in/ali EGR pri teh mašinah (servisna zgodovina načeloma ni problem)?

Je še kaj, na kar moram biti pozoren pri teh kištah?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.153
1.759
113
Vprašaš tega, ki prodaja, če ima adblue. Če iee zgolj povišana poraba tega, potem ni panike.

AdBlue so enkrat vtaknili v avte 10 let nazaj..potem zadeve nisem več zasledil v avtih do uvedbe Euro6 norme.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
CFFB je do konca leta 2014 in dvomim da ima AdBlue.

Kolikor imam info naj bi obstajali v obeh variantah. Ne vem pa, če ne samo za določene trge.


Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Vprašaš tega, ki prodaja, če ima adblue. Če iee zgolj povišana poraba tega, potem ni panike. ...

Sem ga šel danes gledati. VIN dekoder pravi med drugim tudi 7MJ = Emission standard EU5 plus. Itak tudi nima luknje za dotankanje AdBlue v prtljažniku. Torej no go.

Citat:
Uporabnik softi pravi:
ali res na trgu ni avta, ki bi ti omogočil obvoz teh tveganih jajc?

Težka bo. Parametri so 2012 ali novejši, gretje sedežev in xenon luči, 14k max. VAG skupina očitno odpade, ostane v bistvu še 508, Insignia in Laguna 3. Pri vseh so neki kompromisi pri uporabnosti.

Mah, ne da se mi. Bo zgleda treba it po nekaj novega.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.323
372
83
Ni težka, vzameš mazdo 6, ki je povrhu vsega še euro6 (in jo bos posledično lahko nekoč tudi prodal in se zapeljal tudi v kakšna večja mesta).

evotigana
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.717
2.011
113
za šankom
508 ali C5 z 2.0 hdi je dobra izbira,kljub temu da gre za francoza sta zelo dobro skupaj vržena in zanesljiva, sploh občutek v 508 je kot v kakem nemcu, ni več tiste tipične mehkobe
 

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Ni težka, vzameš mazdo 6, ki je povrhu vsega še euro6 (in jo bos posledično lahko nekoč tudi prodal in se zapeljal tudi v kakšna večja mesta).

evotigana
OP se naj raje vstreli v koleno, bo imel manj težav.
Z dvema mazdama sem bil več v nadomestnem avtu, kot v lastnem. Poleg tega pa še vedno ne znajo naredit avtomatskega menjalnika z kickdownom.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik Clueless pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
CFFB je do konca leta 2014 in dvomim da ima AdBlue.

Kolikor imam info naj bi obstajali v obeh variantah. Ne vem pa, če ne samo za določene trge.


Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Vprašaš tega, ki prodaja, če ima adblue. Če iee zgolj povišana poraba tega, potem ni panike. ...

Sem ga šel danes gledati. VIN dekoder pravi med drugim tudi 7MJ = Emission standard EU5 plus. Itak tudi nima luknje za dotankanje AdBlue v prtljažniku. Torej no go.

Citat:
Uporabnik softi pravi:
ali res na trgu ni avta, ki bi ti omogočil obvoz teh tveganih jajc?

Težka bo. Parametri so 2012 ali novejši, gretje sedežev in xenon luči, 14k max. VAG skupina očitno odpade, ostane v bistvu še 508, Insignia in Laguna 3. Pri vseh so neki kompromisi pri uporabnosti.

Mah, ne da se mi. Bo zgleda treba it po nekaj novega.

serija riževcev, recimo mazde, toyote, honde.
pezoja ne bi. c5 nimam dosti boljše mnenje.

in potem MB E, če je C premali.