Nov Huawei na Telemahu - previdno

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.245
187
63
Citat:
Uporabnik kajn pravi:
Ženin huawei p9, crknil bluetooth in wifi.
Ker je imel tel. opraskan rob. Ne udrt, ampak malo opraskan ne morejo popravljati pod garancijo. Zraven odgovora poslali predračun za 65€.

Si ne morem pomagat, moram pristavit svoje lonček... In potem folk noče nabavljati telefonov iz Kitajske, ker je problem z garancijo. Če je kupljen pri nas, mora biti pa kot iz škatlice, da ti jo priznajo. Hebeš tako garancijo.
evil.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik 65i7ztkhgjb pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
na mio pix ti en ne dela ti pa scena
smile-1.gif


telefon pa dela a ne?

ne. žal na tem pikslu ne dela.... kupiš?
evil.gif

naredi screenshot mrtvega pixla, da še ostali vidimo
evil.gif
 

s_samotar

Fizikalc
5. feb 2010
520
81
28
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:

naredi screenshot mrtvega pixla, da še ostali vidimo
evil.gif
A še trupla bomo tukaj gor gledali????

Preden kupiš preveri pogoje garancije. in drobni tisk. in posvetuj se z odvetnikom. predusem pa, nekupujtelefonov.
 

baldrick

Pripravnik
27. mar 2012
940
23
18
Ma sem vzel istega in je vse ok, tamali srečen jst mam mir. Telefon je lahko samo rečem boljši od mojega I7+ Apple je lahko sram. Pa sem full Jabka fan.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Citat:
Uporabnik 65i7ztkhgjb pravi:

Nikoli več Huawei, še manj pa Tele...mah....

Mnenja?
Mnenje?
Ti si
stupid-1.gif

Če ti nimaš pojma potem je pa kriv Huawei JA
bonk.gif

Da ne bomo začeli koliko je defektnih Samsungov in jabk...
To s piksli je splošno pravilo na vseh garancijskih listih že kar nekaj let in to ve že vsak ptiček na vej.

Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Telemach ni NIČ kriv tukaj, edino HUAWEI.
Ti Jado pa tud ne pametuj(comshop sigurno ni kriv a ne) Huawei pa tud ne, o Telemahu pa ne bom govoril(šalabajzeri, da ni večjih).
V zadnjih dveh treh letih sem imel 5 Huaweiov po pol leta ali več, pa ni bilo z nobenim popolnoma nič narobe, razen od "ta malga" (k je več od mene
wink-1.gif

In ne ti meni, da se ne odpirajo in preverijo telefoni, če si tolk smotan, da kupiš mačka v žaklju potem ne jokaj tukaj po forumu. Sam si kriv!
Itak ga pa tam ne bi videl
17758-icon_confused.gif

Dost neumno da bi tako "stvar" vzel brez, da bi jo preveril. Saj ne kupuješ v Comshopu ali na Mimovrste.
Meni je pred nakupom-podpisom pogodbe prodajalec v pričo mene odprl škatlo(saj škatle niso vakumsko zapakirane) preveril vso dodatno opremo, po želji se telefon tudi preveri-prižge, "poštemplal"-podpisal garancijski list itd
Drugače se pa ve kakšni odpirajo nove up. račune, zato ker se nočeš brukat, kaj pa to ne poveš pod starim?
 

baldrick

Pripravnik
27. mar 2012
940
23
18
Ma na žalost v vsem je boljsi ekran se mi zdi lepsi barve so bolj vibrant in hitrejse se odziva baterija glede na to da ga mali ima za minecraft mu zdrzi za dva dni skratka sem prvic v precepu v 11 letih o kar sem na applu. Applu najbolj zamerim baterijo vse ostalo še nekwk je stvar kompromisov in ajde recmo deluje se ne bunim. Edini minus rega huawei modela je Android ki se ga ne morem in nemorem navadit mogoce je odpor mogoce je kaj drugega nevem.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Poglej si malo od bliže androida oziroma Emuia na Huaweiu in boš videl kako zelo je podoben jabki posebej ko se malo poglobiš vanj in ga nastaviš po svojih željah. Tudi približno ni podoben Samsungu oziroma njegovemu TW ali po novem Experience.
Moraš pa gledat malo bolj višji rang, kjer imaš tudi malo več možnosti.
 

brunobruno

Fizikalc
3. feb 2012
2.146
50
48
Kar piše na garancijskem nima veze, če je uveljavljal stvarno napako. Je pa vprašanje če je dejansko uveljavljal stvarno in je šlo na garancijsko popravilo.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Še enkrat preberi njegov prvi post.
Kaj misliš, da mu bodo menjali napravo,kar na lepe oči. Če pa bi zahteval povrnitev denarja na podlagi stvarne napake pa bi bilo drugače, ker pa je zahteval verjetno popravilo ali drugo napravo je pa tako kot je. Važen je postopek uveljavljanja stvarne napake ali garancije.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
oktopussy nima z mano veze sploh.
bdw mečeš pa iste traparije ven kot pred tremi leti
grims-1.gif
 

Technics111

Pripravnik
14. maj 2011
349
0
16
Citat:
Uporabnik 65i7ztkhgjb pravi:
Pred par dnevi na Telemahu kupljen nov Huawei Mate 10 Lite, pri prvem vklopu na ekranu mrtva točka (dead pixel). Telefon je bil takoj odnešen nazaj in podana reklamacija za stvarno napako, saj (NOVA) naprava ni brezhibna.

Telemah se v takih primerih sklicuje na uradnega serviserja (Emonagram d.o.o.), ki je telefon pregledal in ugotovil NEZNATNO ODSTOPANJE, kar garancija ne pokriva, saj se za neznatno odstopanje šteje do največ dve črni in dve barvni piki na razdalji več kot 5 mm.

Torej kupujemo mačka v žaklu, saj vedno obstaja možnost Huawejevih NEZNANTNIH ODSTOPANJ, za katere pa Telemah in Emonagram očitno vesta (glede na navedbo, da se to šteje tako in tako...), vendar so morebitnemu kupcu zamolčane, saj nihče ne bi kupil nečesa ker ne deluje brezhibno, telefona pa pred nakupom ni možno pogledati, saj je zapečaten. Klasičen slovenski nateg s pomočjo kitajskih šalabajzerjev torej....

Nikoli več Huawei, še manj pa Tele...mah....

Mnenja?

Zajebal si ker nisi vztrajal pri vračilu defektnega telefona in so ti podturili njihov smrdljivi servis Emonagram, (za katere tako vsi vemo kakšni šalabajzerji so) s tem pa si izgubil čas 14 dni v katerem lahko po zakonu vrneš defekten izdelek prodajalcu,brez dodatnih komplikacij.

Torej takoj ko si vklopil telefon in si videl da z ekranom nekaj ni vredu,bi moral telefon dostavit na telemach tam bi ti ga zamenjali z drugim ali vrnili denar. V kolikor tega ne bi hoteli, bi poklical vpričo njih " halo inšpekcija"
grims-1.gif


Tebe so pač pelali s servisom...[cenzura] ga šola za drugič
evil.gif
 

65i7ztkhgjb

Zelenc'
11. jan 2018
5
0
1
PRIMER REŠEN - TELEFON ZAMENJAN

Kljub temu lahko dodam par podrobnosti....:

Če se samo navežem na zadnji post (Technics111) in ponovim nekaj že napisanega - nisem zajebal, saj sem telefon, takoj (ko je bilo to možno) nesel nazaj IN VZTRAJAL, da ga zamenjajo, saj NOV ni brezhiben. Telemah je, kot edino možno varjanto, navajal, da mora mojo ugotovitev (stvarna napaka) potrditi servis. Torej ni šlo za uveljavljanje garancije (na kar nikakor nisem pristal - saj menim, da se garancijo uveljavlja šele, ko pride do okvare po roku za uveljavljanje stvarne napake...), ampak pridobivanje strokovnega mnenja o obstoju stvarne napake, ki jo ima nova stvar. Zato je bil izpolnjen reklamacijski zapisnik in telefon poslan na Emonagram. Slednji je v garancijskih pogojih Huawei-ja prebral, da garancije ni možno uveljavljati, če je hin samo en piksel ter navedel v smislu, da če garancija ne bi bila priznana - potem takem tudi ne obstaja stvarna napaka. Servis je potrdil obstoj hibe, vendar navedel, da gre samo za "neznatno odstopanje" - kar zadosti zahtevam iz zakonodaje..... (sam sem mnenja, da mora nova stvar imeti lastnosti nove, torej brezhibne stvari, saj nihče ne bil kupil artikla, ki je tovarniško zapečaten prikrito defekten ...)

Na mnenje servisa se je oprl Telemah in vse skupaj izgleda nekako... dogovorjeno.

Za mnenje o možnosti prodaje NOVE stvari z napako in možnostjo in običajnostjo navajanja, da "to pač tako je" je bil zaprošen še Huawei, kjer je teh. podpora istega mnenja, kot sem sam - da nova stvar mora biti brezhibna, čakam pa še povratno informacijo....

Ko sem se sprijaznil z občutkom (sicer banalne) nategnjenosti - me je Telemah poklical in presenetil: telefon se bo zamenjal.

Ne bom preveč omenjal na kakšen način je potekala menjava telefona, ker je to novo POGLAVJE, v bistvu večurno doživetje z nekaj potovanja in večkratnih obiskov, z negotovostjo do zadnjega momenta, predvsem pa s stalno prisotnostjo občutkov, da nekdo stvari nekako ni kos (opravičilo vsem ostalim;))....

Glede na vse bi bil mogoče primeren naslov teme "Nov Huawei na Telemahu - srečno"
smile-1.gif
 

Technics111

Pripravnik
14. maj 2011
349
0
16
Citat:
Uporabnik 65i7ztkhgjb pravi:
PRIMER REŠEN - TELEFON ZAMENJAN

Kljub temu lahko dodam par podrobnosti....:

Če se samo navežem na zadnji post (Technics111) in ponovim nekaj že napisanega - nisem zajebal, saj sem telefon, takoj (ko je bilo to možno) nesel nazaj IN VZTRAJAL, da ga zamenjajo, saj NOV ni brezhiben. Telemah je, kot edino možno varjanto, navajal, da mora mojo ugotovitev (stvarna napaka) potrditi servis. Torej ni šlo za uveljavljanje garancije (na kar nikakor nisem pristal - saj menim, da se garancijo uveljavlja šele, ko pride do okvare po roku za uveljavljanje stvarne napake...), ampak pridobivanje strokovnega mnenja o obstoju stvarne napake, ki jo ima nova stvar. Zato je bil izpolnjen reklamacijski zapisnik in telefon poslan na Emonagram. Slednji je v garancijskih pogojih Huawei-ja prebral, da garancije ni možno uveljavljati, če je hin samo en piksel ter navedel v smislu, da če garancija ne bi bila priznana - potem takem tudi ne obstaja stvarna napaka. Servis je potrdil obstoj hibe, vendar navedel, da gre samo za "neznatno odstopanje" - kar zadosti zahtevam iz zakonodaje..... (sam sem mnenja, da mora nova stvar imeti lastnosti nove, torej brezhibne stvari, saj nihče ne bil kupil artikla, ki je tovarniško zapečaten prikrito defekten ...)

Na mnenje servisa se je oprl Telemah in vse skupaj izgleda nekako... dogovorjeno.

Za mnenje o možnosti prodaje NOVE stvari z napako in možnostjo in običajnostjo navajanja, da "to pač tako je" je bil zaprošen še Huawei, kjer je teh. podpora istega mnenja, kot sem sam - da nova stvar mora biti brezhibna, čakam pa še povratno informacijo....

Ko sem se sprijaznil z občutkom (sicer banalne) nategnjenosti - me je Telemah poklical in presenetil: telefon se bo zamenjal.

Ne bom preveč omenjal na kakšen način je potekala menjava telefona, ker je to novo POGLAVJE, v bistvu večurno doživetje z nekaj potovanja in večkratnih obiskov, z negotovostjo do zadnjega momenta, predvsem pa s stalno prisotnostjo občutkov, da nekdo stvari nekako ni kos (opravičilo vsem ostalim;))....

Glede na vse bi bil mogoče primeren naslov teme "Nov Huawei na Telemahu - srečno"
smile-1.gif

Tebi je bil prodan nov telefon z napako in tako kot sem napisal v prejšnjem postu,ti morajo po zakonu vrniti denar ali tega zamenjati z drugim novim brezhibnim 1000%..

Če boš znal malo izkoristiti to tvojo slabo izkušnjo z njimi,ter poizkus njihovega natega in kakšnemu direktorju ali vodji prodaje na telemachu napisat kakšen lepi mail na to temo,da nebi bilo vredu,da se ta zgodba preveč razve v javnosti,na kakšnem fbju ali še kje drugje,da pač zahtevaš kakšno opravičilo ter dobropis iz njihove strani...potem pa boš videl kaj ti bodo pametnjakovici odpisali
evil.gif