Pooblaščen servis za ASUS tablice

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Torej po 6 mesecih uporabe je odpovedal zaslon na ASUS ZenPad-u. Pojavile so se črte v spodnji četrini zaslona (kot odpovedani piksli
smile-1.gif

Torej kje je pooblaščen servis da izvedem reklamacijo oz. ali je v tem primeru bolje da jo odnesem nazaj v trgovino (BB). V dokumentaciji, ki je prišla v škatli s tablo ni seznama pooblaščenih servisov niti kdo je uvoznik...
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.013
298
83
Goriska
Jaz sem jo pri bivsem nexusu 7 uveljavljal pri Sistem Ena (S1).

Takrat mislim da leta 2012 sem jo kupil preko Amazona in ze pri novem ni delala prednja kamera.

Ni se mi dalo ubadati s stvarno napako, zato so mi k sreci pod garancijo uredili kar pri S1.
 
Nazadnje urejeno:

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.877
8.897
113
EU
Na garancijskem listu za moj ZenPad piše da je servis:

Sistem Ena d.o.o.
Dolenjaska cesta 74
1000 Ljubljana

Tel: 0590 45 400 , 0590 45 402
 

Commodore

Fizikalc
14. jul 2008
1.929
34
48
Tukaj imas seznam, kdo je za katero znamko in skupino izdelkov pooblascen:
https://servis.bigbang.si/EditServis/Index_users

Podoben seznam ima, kot mi je znano, tudi Mimovrste na svoji strani, verjetno pa se kdo.

V bistvu je vseeno - neses tja, kamor ti je blizje/enostavneje. Lahko v trgovino (in oni potem rihtajo naprej do servisa in nazaj), lahko direkt na servis. Jaz sem nesel v BB.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Jaz tudi. Imajo On-line sistem sledenja. Mail za sprejem v servis, mail za spremembo statusa - predano v servis. Sedaj pa čakamo kdaj bodo revčki na Rudniku uspeli sprocesirat zadevo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
V glavnem zadeva je dobila epilog. Asus servis je tako kot Teleray za Nokie... zmeraj je uporabnik kriv ker ne zna uporabljati naprave. Čeprav niso znali razložiti zakaj je do tega prišlo, kje se vidi poškodba...
Skratka Asus 1x za 3x... prvič, zadnjič in nikdar več.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Razlog zavrnitve je bila mehanska poškodba, počen notranji zaslon.
Na zahtevo da naj pokažejo mesto poškodbe (torej notranji zaslon verjetno poči kot posledica padca, zvitja... kar seveda pusti nek odtis) je bil odgovor da ga ni (kar sem seveda vedel, saj je tablica kot nove).
Da je prišlo do napake v materialu tudi nočejo nič slišati.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.719
2.086
113
ni nujno da pusti saj če je bila v ovitku je le ta preprečil, da bi se na zunaj kaj videlo...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kolikor razumem ovitek varuje pred poškodbami...Tudi notranjimi. Zaslon je lahko počil tudi zaradi deformacije ki jo povzroča nezadostno hlajenje... Videz napake popolnoma ustreza stanju. Samo to ni moj problem pač pa proizvajalca. Ta pa napako brezpogojno zavrača.
V glavnem, vidim da ASUS je isti no-go kot Nokia. Zaradi enega dejavnika.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.277
23
38
Murska republika
Ja, včasih tudi sam ne razumem servisov in njihove ugotovitve, ponavadi počen ekran poslikajo kot dokaz in ti s tem vrnejo v kolikor tega niso storili vrni tablico nazaj pod reklamacijo servisa. V kolikor ti ne dokažejo-zahtevaj dokaz - da je napaka iz tvoje strani se obrni na urad za varstvo potrošnikov in zahtevaj pregled sodnega cenilca za elektroniko.To je vse kar lahko storiš.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.719
2.086
113
s tem se seveda nebi mogel strinjati... ovitek samo ublaži udarec, padec na rob iz metra pa je večkrat nažalost prehud, govorim iz osebnih izkušenj saj so trije otroci dali že nekaj te opreme skozi, medtem ko lahko zatrdim, da meni še nikoli ni naprava padla po tleh