Scenic z 1.6D

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
Sodelavec lastni par mesecev starega Scenica z 1.6 dizlom. Dva dni nazaj mu ni kresnil, ko je hotel domov iz šihta (parkrian v garaži). Pride servis...menjava glaven varovalke (300A), razlog...v IC pride voda (posledica mraza, kondenza,...), ki jo je potegnilo v motor...menda so mu sušili grelne svečke (
sprasujem se.gif
), ter preventivno menjali olje in filtre.
Ko je rekel kaj pa v naprej...odgovor: nič ne moremo, tovarniška napaka, se bo verjetno še dogajalo
crazy1.gif
- dokler fabrika ne stuhta kaj naredit. Podobno se menda dogaja še na novih Meganih.

So mu bučke prodali z razlago al je res kaj na stvari?

(vozi se drugače MB-LJ).
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
večina ECUjev ima oddušek
tako da če ne teče voda nanj direktno ali da ni pod vodo (nekje stoji voda zaradi kakega zamašenega odtoka) ne bi smel biti problem
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
jaz prvič slišim, da ima ta motor karšnekoli resne težave in o takšni bedariji bi se verjetno že kaj govorilo?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
enako
če bi odbilo 300A, potem bi skoraj sigurno odbilo tudi ECU
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
Voda naj bi mu prišla v intercooler, od tam naprej v motor (zdaj, kaj ima tu veze glavna varovalka tudi meni ni jasno..tudi ne sušenje svečk..a OK).
Drug sodelavec, zaprisežen renojevec je pri svoje mehaniku vprašal kaj je na stvari..mu je obrazložil da je po novem noter 300 A (start-stop sistemi), prej je bila 500 A in da naj bi bil tu razlog..in da ima nekje 15 avtov mesečno s to težavo (vsi novi megani in scenici z 1.6 dizlom).

Kaj meni ni jasno..zakaj je odbilo varovalko in od zakaj sušenje grelnih svečk na servisu?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Nope. Voda v Intercoolerju. Bo vpoklic, ko bodo stuhtali rešitev (plastična maska ali nekaj podobnega). Sicer sem slišal v AHR od sprejemnika da so 1.5 dCi na to občutljivi. Da jih je kar nekaj (več kot 10) obstalo in so jih pripeljali na vleki samo v AHR.
Ni to problem samo v SLO.
Scenic IV, Megane IV.
 
Nazadnje urejeno:

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
669
31
28
Ok povzetek, voda v intercoller pride cerjetno od kondenza v sesalni cevi, povezava filter turbo... Zakaj pa varovalko kuri 300A zakaj tako mocna varovalka to 3.6 kW porabnik.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Dej piæozica, malo se skuliraj... da ti ne naštevam germanskih polizdelkov...
problem je, definiran je, fabrka pripravlja rešitev. Ko bo rešitev potrjena, bodo lastniki obveščeni po pošti. Če so javili da so lastniki in pustili kontaktne podatke (svoje oz. novega lastnika). Oz. bo zadeva rešena ob prvem obisku pooblaščene servisne delavnice (razlika do fušarja). Zoprno je. Rešitev bo v obliki dodatne zaščite (kolikor sem uspel izvedeti od uradnih virov). Prizadeti so samo določeni modeli.
In še enkrat, fabrka se za razliko od nekaterih ‘das wagen’ ne dela šempjota...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.918
8.965
113
EU
Fabrika pripravlja rešitev. Servis bo izvrtal luknjo premera 0.5 mm na spodnjem delu interkulerja za odtok kondenza.
aplauz.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Še eden polizdelek.
Kako pride v interculer, skozi zračni filter?

ni to prvi tak polizdelek. So že bli problemi s temi zadevami.
Drugače pa ja. Kondenz. To lahko tudi zmrzne in adijo turbina ko pride led med lopatice.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ne bo tako germansko trivialno. S tvojim predlogom se ne potrebujejo niti trudit popravljat.
 
Nazadnje urejeno:

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.918
8.965
113
EU
Kako pride v interculer, skozi zračni filter?

[/QUOTE]

ni to prvi tak polizdelek. So že bli problemi s temi zadevami.
Drugače pa ja. Kondenz. To lahko tudi zmrzne in adijo turbina ko pride led med lopatice.

[/QUOTE]

Turbina je pred interkulerjem v katerega piha zrak skozi tisto famozno "turbo cev". Tako led ne more priti do turbine.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
kako pride not? am nevem v zraku je uparjena in potem kondenzira na cevi.
Ja je turbina pred IC-jem to je res. Do te turbine pa še vseeno vodijo neke cevi kjer se lahko nabere in zmrzne.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
Sodelavcu, ki se je to zgodilo, dela 140 km v kosu, 2 x dnevno Torej to ni razlog.

Pa ni zdaj fora teme da se pljuva vse povrek (kar se itak vedno
crazy1.gif
) ampak bolj z vidika kje bi lahko bil dejansko problem.