Polnilec akumulatorjev - kateri

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Torej iscem en polnilec ki bo vsake toliko časa rotiral po vozilih kateri niso v uporabi, kakšen predlog kaj vzeti?

Včasih smo imeli tiste bauhaus polnilce,ampak se jih je na pol leta nosilo nazaj ker so crkovali...

CTEK imam od motorja enega, ki sicer napolni accu,ampak izjemno izjemno počasi.


Ideja 1
http://www.ctek.si/modeli/ctek-polnilnik-mxs-5-0_test_charge.html
116€


Ideja 2
http://www.ctek.si/modeli/ctek-polnilnik-mxs-7.html
130€

Ideja 3
http://www.ctek.si/modeli/mxs-10.html
156€

 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Vse to kar si listal je pač za filat cel dan in več. Sploh prva dva sta bolj kot ne smeh. Jaz imam prvega in deluje odlično (izredno zadovoljen), ampak moraš pustiti polnit cel dan ali še dlje. In jaz s tem nimam težav. Vzel sem ga pa zaradi polnjenja tudi akujev od motorja.
To, kar ti rabiš je tale zadeva
wink-1.gif
:
http://ctek.si/modeli/ctek-polnilnik-mxs-25.html
Cena ranga 260 EUR
Imel na testu in lahko samo pohvalim. Me je pa presenetila velikost zadeve v primerjavi s 5-ko
grin1.gif
. Tako da, tole je stvar za profi rabo in kar predvidevam, da ti rabiš.
Če pa lahko avto pustiš filat tudi 24 ur, potem ti bo pa tudi 10-ka dovolj. Drugih dveh pa niti ne glej.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Zakaj za hudica rabim se 1x dražjo varianto samo zato da pridobim na času ?? Če mi accu nafila v 12 ali pa 24 urah mi je popolnoma vseeno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Zakaj za hudica rabim se 1x dražjo varianto samo zato da pridobim na času ?? Če mi accu nafila v 12 ali pa 24 urah mi je popolnoma vseeno.
Sem dopolnil preden si odgovoril. Če ti čas ne predstavlja nobenih težav, potem bo tudi 5-ka dovolj...
wink-1.gif

Sem predvideval, da rabiš za firmo in ne boš ravno prestavljal avta v garažo samo za filanje.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Običajno potegnes podaljšek in vse skupaj vržeš po havbo pa naslednji dan premaknes/pospraviš.

Načeloma se mi zdi da bi bila 7ka primerna za to (do sedaj imam XS-A za motor in sem bil zadovoljen) .

Ali je mogoče bolj pametno gledati čisto drugo znamko?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
A imaš avte zunaj ali notri? Ker če je zunaj, jaz ne bi ravno puščal priključenih zadev čez noč (dež in to...).
S 25-ko pa lepo zjutraj priključiš in popoldan odklopiš, drugi dan pa naslednji avto.

Z znamko pa nimaš kaj falit, CTEK je to kar rabiš
wink-1.gif
.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Običajno zunaj, podaljšek je vedno zgoraj nad motorjem, prav tako celotni polnilec skrit pod havbo, tako da je minimalna verjetno da bi dež prišel do 220V napajanja, havba je jasno zaprta na prvi stopnji, tako da lahko odpreš kadarkoli.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Po želji, sam bi v tvojem primeru (če uporabljaš za kup rabljenih vozil) šel na 25-ko. In lepo ob zaključku delovnega dneva pospravil zadevo.
Ti pa veš bolje kako in kaj v tvojem primeru.
Pa še ena zadeva: recimo, da imaš aku bolj slab in 2 uri, da ga nafilaš vsaj malo, da pride k sebi. S 25-ko bo v teh dveh urah že dobil nekaj soka, z ostalimi pač ustrezno manj.

Kot zapisano, z nobenim od teh pa ne moreš sfalit, zadeve so top.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik map pravi:
ne bluzi. sam sem pri xs 0.8A dobil zraven set za stalni priklop

https://www.ceneje.si/Izdelek/...-stalni-priklop

Verjetno dobiš zraven tudi pri ostalih. Našraufaš na kleme, ko daš polnit , samo kabel nekje izpod havbe potegneš, lahko tudi pri vetrobranskem steklu (odvodni kanali) pa ga ni deža, da bi to zhebal.
Predlagam, da prebereš temo in se prepričaš o čem odgovarjaš. Stalni priklop pride že pri 5-ki zraven. In o njem se sploh (še) nismo pogovarjali v tej temi. Pa če prav mislim, Lostu ta ne pomeni nič v njegovem primeru.
wink-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Ti si omenjal kak nebi puščal zaradi dežja preko noči, stalnega priklopa dež ne bo zjebal in ga lahko postiš tudi leto dni. V istem času je pa tudi avtor odgovoril, da je havba odprta na prvi stopnji, tako da tudi stalnega priklopa ne rabi. Kleme gor in ga dež ne bo zjebal. dež ti pa na 220 V, kar se vator boji pride lahko samo na podaljšku, te zadeve so vodoodporne, ven dajo 12/24 V tok,
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Stalni priklop ni v tem primeru zanimiv ker je rotacija vozil, stalni priklop imam oziroma sem imel na motorju npr .

Skrata, 7ko vzamem, povprečen accu bo nafilan v 24 urah aliu prej ?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Eh, za take, ki vidijo v vsem nateg je top nakup Hoferjev za 30 EUR.
wink-1.gif

Pa ne pravim, da je kaj narobe z njim...

Pa še tole: ne vem zakaj, ampak sam sem prekleto občutljiv na možnost, da voda pride zraven elektrike. Posledično tudi ravnam tako. Morda sem bedak, ampak bom še vedno tako ravnal. Pa je lahko vse vododporno.
Ostali pa ravnajte po svoji vesti, dokler niste v moji okolici, se ne bom popolnoma nič obremenjeval s tem.
wink-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
mel sem lidlovega, je zjebal akku na motorju fotru, pa je bil celo zimo priklopljen. nabavli ctek xs. Čisto druga pesem. Mam pa hin akku, tako kot sem rekel. Še prva vgradnja v motor, prvič registriran 27.02.2010. Akku je v kurcu čisto, poleti še vžge, pozimi napolnjen zdrži 3 dni, potem nima več moči za vžat, tista desulfizacija poteka nekaj sekund, ne pa nekaj ur.

Če so dejansko sulfidi na elektrodah, lahko ugotovi samo inženir pri razdrtju, ne pa nek polnilec v nekaj sekundah, on samo sklepa glede na voltažo in tok akkuja, ni pa rečeno, da je dejansko kej na tem. Ja je, marketing nateg, ker takrat ko je desulfizacija potrebna, je akku samo še za v smeti, ga živ bog ne reši, posebej pa ne neki amaterski polnilec.

V veliko vozilih so akku nekje pri vetrobranskem steklu, pri vezni steni. Večina jih ni niti v plastičnem ohišju, ponavadi gredo mimo še odvodni kanali, kleme in akku nonstop izpostavljeni vlagi, kondenzu, mrazu, slani. zaradi tega zgori mogoče en avto na nekaj milijon vozil. Pretiravat ravno ni treba. Tiste klešče dajo ven 14,7 V in recimo 5A. Požar ponavadi naredijo slab podaljšek, vtičnica na podaljšku, itd, sam polnilec nikoli.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
Jaz sem vzel 10 A (Cteka.)....če je že zadeva prazna, da vsaj preko noči napolni (kupil v inostranstvu).

Drgač sem bill pa podučen da tovrstni polnilci so OK za domačo uporabo, za profi uporabo tudi ti naši Cteki niso nič od nič
wink-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Ti bom počasi napisal ali pa lahko počasi bereš: če je aku mrtev ali za odpis, ga tudi polnilec za 10.000 EUR ne bo več rešil. Upam, da je ta logika jasna.
Jaz sem tudi en aku sedaj proč dal, lahko bi pa pisal, da je vse nateg, ker mi ga ''drag'' marketinški CTEK ni več oživil.
wink-1.gif


Glede elektrike pa sem napisal svoje, ti ne vsiljujem svojega mišljenja, ti pa mojega žal ne boš spremenil. Samo v razmislek: do avta gre 220V...
wink-1.gif


Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Drgač sem bill pa podučen da tovrstni polnilci so OK za domačo uporabo, za profi uporabo tudi ti naši Cteki niso nič od nič
wink-1.gif
Itak, te manjše zadevce so pač consumer produkt, tam imaš pa 60A polnilce in več. Imaš tudi pri CTEK-u te zadeve, ampak so potem tudi cene ustrezne
wink-1.gif
. Kot sem napisal me je že 25-ka konkretno presenetila s kabli in velikostjo v primerjavi s 5-ko.
Če imam prave informacije imajo na servisih, ko kakšne zadeve flashajo, polnilce od 90A (na vozičku).
wink-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Seveda gre 220 do 2 metra pred avto, potem imaš kak1,5 metra dolg kabel polnilca, pa še kak meter za klešče. Tak da tist podaljšek, ne rebi bit čisto v avtu. Ne vem ali si res tolk glup ali se sam delaš. In kar je od polnilca (220v kabel, polnilec, klešče) ni problematično. problematičen je tist xy let star podaljšelk pa slabo zvezna vtičnica na bobnu podaljška. tam pa lahk vse notr pride, ne samo voda.

Mam cteka doma, pa če bo treba bom še močnejšega nabavil. Ampak še nisem doživel, da bi opravljal desulfizacijo. Da to je natega, funkcija, da so korak pred drugimi, pa maksimalno neuporabna. Takrat ko bo dejansko ta reč to izvajala, je akumulatorju navoljo še nekaj dni, če ne ur, pa je zadeva zaklučena. Povsem brezpredmetna funkcija.
 
Nazadnje urejeno:

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Vse to kar si listal je pač za filat cel dan in več. Sploh prva dva sta bolj kot ne smeh. Jaz imam prvega in deluje odlično (izredno zadovoljen), ampak moraš pustiti polnit cel dan ali še dlje. In jaz s tem nimam težav. Vzel sem ga pa zaradi polnjenja tudi akujev od motorja.
To, kar ti rabiš je tale zadeva
wink-1.gif
:
http://ctek.si/modeli/ctek-polnilnik-mxs-25.html
Cena ranga 260 EUR
Imel na testu in lahko samo pohvalim. Me je pa presenetila velikost zadeve v primerjavi s 5-ko
grin1.gif
. Tako da, tole je stvar za profi rabo in kar predvidevam, da ti rabiš.
Če pa lahko avto pustiš filat tudi 24 ur, potem ti bo pa tudi 10-ka dovolj. Drugih dveh pa niti ne glej.

No nevem, zakaj bi bila smeh. Kot si napisal, je fora samo v hitrosti in tedva sta mišljena predvsem kot trickle chargerja, kjer hitrost polnenja nima neke veze. V 24h se bo pa tudi s 5A napolnil praktično vsak normalen accu, ker vrjetno tako ali tako ni popolnoma prazen.

Imam MXS 5.0 in sem ga že pustil priklopljenega na avtu, ki je zunaj. Je bil pa priklopljen spredaj pod pokrovom motorja in motor pokrova normalno zaprt. Ven je bil speljan samo kabel do vtičnice na hiši. Poleg tega je bil avto pod streho, tako da nima voda od kje pridet, čeprav je zunaj. Če pa bi žel od kje pršilo pa tudi pod zprt pokrov motorja ne more kr tako prit, da bi bilo karkoli narobe.