Ali so lahko tile vijaki krivi za tresenje?

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Citat:
Uporabnik Ice pravi:
To niso varnostni vijaki ampak navadni vijaki za jeklena platišča..tako da ne se delat pametnega
tongue-1.gif

OK niso, zakaj pa so potem štirje taki in ostali drugačni? Mogoče sem že nekaj vijakov za navadna platišča videl in nobeni niso bili "votli".

Potem si jih pa premalo videl...
evil.gif
Votlih glav je kar nekaj, večinoma se uporablja za jeklena platišča ali pa VW grupa original montira. Zakaj so tako montirali ne vem, verjetno se je šparalo pri vijakih in so dali gor kar je bilo pri roki...

Tole je pravi Volvo vijak...Je pa zanimivo ker iz slike sodeč je tole glava 17..Volvo ima glavo 19, kar pomeni da ključ v avto lahko trenutno samo gleda ali pa ga za kom vrže, ker odvijačiti ne bo mogel v primeru defekta
evil.gif
Seveda kar se vidi iz slike, ali je 17 ali 19 težko 100% trditi...
2632594-volvo.jpg
 

Priponke

  • 2632594-volvo.jpg
    2632594-volvo.jpg
    23,1 KB · Ogledi: 299
Nazadnje urejeno:

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Še vijak, kateri je trenutno montiran glede na videno...
2632597-1.jpg
 

Priponke

  • 2632597-1.jpg
    2632597-1.jpg
    131,9 KB · Ogledi: 312

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Ice pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
To niso votli vijaki ampak varnostni vijaki in ja na vsako platišče pride en, ki se zateguje s posebnim nastavkom.

Bom sedaj nekaj bogokletnega napisal: s pravilnimi konus vijaki, se platišče tudi brez centrirnega obročka vsede na pravo mesto.

In čimprej zamenjaj vulkanizerja!!!!

To niso varnostni vijaki ampak navadni vijaki za jeklena platišča..tako da ne se delat pametnega
tongue-1.gif


Kaj narediti:

- kriva je lahko pnevmatika
- krivo je lahko platišče
- krivo je lahko slabo centriranje (stroj izven toleranc).
Lahko pa se je tudi na vozilu sedaj pojavila kakšna napaka na podvozju, npr. kak obrabljen zglob ali končnik.
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.769
626
113
Citat:
Uporabnik MUC pravi:
Ja, opletanje so preverili, vse ok.

lp!

Nesi centrirat na napravo, ki zna simulirat obremenitev (je bila nedavno ravno tema glede tega).

Centrirana (neobremenjena) guma je lahko OK, ko jo pa enkrat obremeniš pa je lahko zgodba precej drugačna. Sicer si napisal da guma ni jajčasta/nepravilna, ampak lahko da se pri tebi ta nepravilnost ne vidi na oko.

EDIT: link do omenjene teme: https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/2628195/an/0/page/0
 
Nazadnje urejeno:

MUC

Fizikalc
4. sep 2007
1.716
99
48
ksz
Pravi centrirni obročki so rešili zadevo
cheer.gif

Hvala vsem za odgovore!

Vijaki so pa res sedaj 17tka, ker so bili originalni za ta platišča predebeli.
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Potem pa ne pozabiti na pravi ključ da bo v vozilu
wink-1.gif


V takih primerih kjer je glava 19 prevelika je najbolje uporabiti torx vijake in nastavek ključ z 17/19 opcijo. V tem primeru ni potrebe kupovati novega ključa...

Je pa žalostno da mora težave uporabnik sam raziskovati, in ne podjetja, katera naj bi bila usposobljena za dejavnost...
 

MUC

Fizikalc
4. sep 2007
1.716
99
48
Ja, res je..

V realnosti pa v avtu niti ni dvigalke, ključa in rezervne pnevmatike, ampak samo tekočina za zasilno rešitev ter kartica s številko asistenčnega centra
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

No, po moji slabi izkušnji (in to 2x) sem vrgel to tekočino v smeti. Na srečo je v prtljažniku prostor za rezervno kolo (lahko si rezervno kolo dokupil - ali zasilno, ali normalnih dimenzij), tako da sedaj prevažam okrog tudi rezervno kolo (normalnih dimenzij). Tekočino sem nato pobral nazaj iz smeti, ker za kakšne majhne luknjice pa je OK
smile-1.gif