Kamioni, sneg in ostalo

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
32.974
5.707
113
blizu močvirne prestolnice
Citat:
Uporabnik JakeOnBreak pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
In v Belgiji so stali zaradi kamionov?

Sicer pa je glih Belgija najslabši primer - tam vse stoji ko vidjo sneg na televiziji ...

Brenner - link?


Upam da dela link. Video iz FB. Avstrija danes, avtocesta A10

https://video.flju1-1.fna.fbcd...amp;oe=5A31511C

Lep primer kamioni na desni z letnimi in kamioni z zimskimi na levi strani

aplauz.gif
troloma si dokazal, da so bistvene zimske gume. Ostalo je le sklep okoliščin.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.128
2.291
113
v lokalni ostariji
8888 ne nabijaj. nič niso bistvene zimske pnevmatike kot so ti povedali težko kupiš letne kamionske gume so praktično vse zimske. in tudi zimska ti ne pomaga ko prazen slepar obstane sredi klanca ker je avtomobilist spredi prbremzu...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
8888 ne nabijaj. nič niso bistvene zimske pnevmatike kot so ti povedali težko kupiš letne kamionske gume so praktično vse zimske. in tudi zimska ti ne pomaga ko prazen slepar obstane sredi klanca ker je avtomobilist spredi prbremzu...

Niso zimske, razen uradno po ioznaki. Niti Z od zimske. Oznaka M+S pač ne naredi zmiske gume.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.497
8.862
113
Torej imajo kamioni predpisano zimsko opremo, po zakonu, podobno kot si jo imel ti.....
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.497
8.862
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Torej, da smo si na jasnem: sam ne vidim težav it na zasneženo cesto z dobrimi (veliko profila) letnimi gumami, če PRAVILNO oceniš razmere, zmožnosti gum, sebe, vozila in ceste in ustrezno prilagodiš vožnjo. Si pa bedak, če s takšnimi gumami ali pa zimskimi rineš v nenormalne razmere, kjer povzročiš prometno.

Čakam naslednje tvoje laži, ker vem, da ne boš razumel... Sem samo pojasnil, da bodo ostali razumeli, kaj sem hotel napisat.
746904f7980c366b5429131bea7a967a--emoji-emoticons-symbols-emoticons.jpg

In kje sem se zlagal? Tebi se pač zdi it OK na zasneženo cesto z letnimi gumami, pod pogoji da oceniš bla bla.... Jest sem pa napisal kaj? Za moje pojme v današnjih časih pač nisi normalen, če greš zavestno na zasneženo cesto z letnimi gumami. Pač si pametnjakovič, ki pametuješ drugim kako je treba vozit, v resnici imaš pa par fejst neumnih stališč. Tale z letnimi gumami prekaša seveda vse ostale za par razredov. Imaš pa seveda majčkeno olajševalno okoliščino, da živiš v krajih, ki jih redko zasneži in nimaš pojma kako je, ko cesto res zasneži in ti žal ne moreš ostati doma.
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.289
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
Vseeno malo ročno zategni ...

Imata SJTV1 in mtl vsaj toliko prav, da ni čisto enako iti na "pot" z osebnim ali s kamionom - pozabljata pa, da kamioni v veliki večini primerov ne morejo izbirati kdaj in kje bodo šli na pot, ker so že na tej poti.

In ja - zaradi vzora bi nekateri morali biti vsaj tiho, če delajo tisto, kar drugim "prepovedujejo".

Pa še nekaj - je tudi razlika, če jaz na vasi grem z letnimi 10 km do štacune, kjer vem kakšna je cesta - ali pa se ob sneženju odpravim na 500 km pot.

In SJTV1 - ne, ne bodo "prave zimske" rešile zastoje na AC zaradi zdrsov. Bi bil tam pa kje kakšen manj - ampak spet ne toliko, da bi upravičil obvezo po "zimskih za vse".
Veliko več bo narejeno, če bodo upravljalci (ne leti samo na DARS!) ob močnem sneženju čimprej ustavili tovorni promet ali vsaj ustrezno obvestili, čimprej očistili - "kršitelje" čimprej potegnili na "suho" (zgoraj omenjeni kaos na "Brennerju" naj bi rešili v 2 urah - vsaj kar je prilepil Jako...) - in si to uslugo ustrezno pustili plačati. Se bo precej hitro izvedelo, da "oni id10ti v Sloveniji fajn kasirajo" - bo sicer tam pa kje kateri manj kriv voznik naletel in plačal - sam to je pač usoda. Ne bodo pa "vsi" morali po nepotrebnem natikati "overkill" gume.
Pa verjemi, da jih kar nekaj ima "prave zimske" - ampak predvsem tisti, ki vedo, da jih bodo rabili. Veliki večini zadostujejo kamionske "M+S".

Aja še nekaj - bi ti bil dovolj 3PMSF simbol - ali mora biti "prava" zimska guma? In ali si resno mislil s "na vseh oseh" pri kamionih?

Drugače pa je tole zanimivo prebrat. Ja, priznam, precej iz vidika "kamionarjev" - ampak si vseeno preberite.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
M+S ali prave zimske je pri kamionu isti šmorn, Norveška edina v Evropi zahteva vsaj M+S na vseh oseh, torej tudi na prikolici. Proizvajalci so se na hitro znašli. Enaka guma je dobila dodatno samo m+S označbo.
Kdo je že vozil kamion ve kaj se zgodi, Če nimaš teže na pogonu kamion samo poskakuje na pogonu in bočno drsi.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.289
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
Ne rabiš meni razlagati ...

Je pa “zimska oprema” predpisana v skoraj vseh EU država. Ampak je zimska po enaki nomenklaturi kot za vozila - torej M+S, in to kamionske že same po sebi (mešanica / profil) dosegajo.

Poanta je, da bi “popolna” zimska varinata dejansko imela negativni vpliv na prometno v varnost, saj se vozne lastnosti tovornjakov v suhem in mokrem poslabšajo. Ker se naredi bistveno več km - beri skoraj vsi - v razmerah kjer NI snega na cestišču, je popolnoma jasno zakaj je zahteva po “polni zimski opremi” nesmiselna ozr. celo škodljiva za prometno varnost.

Ampak za to razumet ti ne sme ratat rdeče pred očmi, ko slišiš “kamion”.
tongue-1.gif


edit: velja se da najbolj za “špedicijske” kompozicije, ki jih je seveda tudi največ na avtocestah. Kiperaj in “lokalci” se itak sami najbolj vedo kdaj in kje rabijo kakšno obutev.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Veliko več bo narejeno, če bodo upravljalci (ne leti samo na DARS!) ob močnem sneženju čimprej ustavili tovorni promet ali vsaj ustrezno obvestili, čimprej očistili - "kršitelje" čimprej potegnili na "suho" (zgoraj omenjeni kaos na "Brennerju" naj bi rešili v 2 urah - vsaj kar je prilepil Jako...) - in si to uslugo ustrezno pustili plačati. Se bo precej hitro izvedelo, da "oni id10ti v Sloveniji fajn kasirajo" - bo sicer tam pa kje kateri manj kriv voznik naletel in plačal - sam to je pač usoda. Ne bodo pa "vsi" morali po nepotrebnem natikati "overkill" gume.
Pa verjemi, da jih kar nekaj ima "prave zimske" - ampak predvsem tisti, ki vedo, da jih bodo rabili. Veliki večini zadostujejo kamionske "M+S".

Aja še nekaj - bi ti bil dovolj 3PMSF simbol - ali mora biti "prava" zimska guma? In ali si resno mislil s "na vseh oseh" pri kamionih?.
Za izločanje se popolnoma strinjam, za kazni takisto, Sem že večkrat napisal tudi to.
In ja, snežinka v gori (do bo folk vedel, kaj je 3PMSF) je dovolj, to so prve zimske gume. Na vseh oseh? Ja. Ker je treba tudi zavirati ... Tule sicer priznam, da je možno, da katero od osi nima toliko vpliva na zaviranje ali pospeševanje, da bi lahko bila gor celoletna (M+S), ampak načeloma zagovrjam na vseh oseh.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.497
8.862
113
Pa se ne bi ti kot novinar najprej s kakim izkušenim voznikom tovornjaka pomenil, potem pa zavzemal stališča? Ker tist kar si ti vozil kamion po parkplacu ne zadostuje, da pametuješ. Pri šleperju, kot so ti že govorili, pa ne zastopiš, ni toliko problem v gumi, kot v tem, da je razpored teže fejst zafrknjen. Marsikak plužni kamion nima snežinke v gori, pa sfura stvar brez težav, ker ima težo na pogosnki osi, šleper na klancu bo imel pa pri speljevanju v vsakem primeru težave, če ne bo naložen na pogonsko os.
Kot rečeno, tam ko sedite na raznih strategijah bi lahko prej zagovarjal ustanovitev DARS vlečne službe, ki bi lahko reševanja kamionov mastno računala, kot pa to, kar zdaj govoriš. Sam bo treba dat glavo iz, da ne rečem česa, in it objektivno v zadevo tudi če nisi kamion magazin, ampak avto magazin. Sej testi so super, jih rad pogledam, tud driftanje z BMWjem in spontane nasmeške ob tem je užitek pogledat. Manjka pa kak članek o slabo popravljenih cestah DARSOvih debilizmih in podobno. Žal tud to paše v kategorijo avta, saj se avto fura po cestah.
 
Nazadnje urejeno:

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.128
2.291
113
v lokalni ostariji
kalbo ne kapira on v čem je hec. on misli, da če bo nabil povsod gume s snežinkami pa gorami pa ne vem čem vsem da bo šlepar šel. pa ne gre.

plužni kamion 4x2 na takozvanih "letnih" po g. SJTV1 (m+s) gumah pluži po ljubljani in v rajonu ima tudi klanec/hrib... pa gre BP. seveda to teoretiku ni jasno... seveda pa ima plužni kamion poln keson materiala;) po teoriji g. novinarja ne bi speljal niti do rajona.hahahahah

šlepar je pa čisto druga zadeva. sploh če je prazen ali pa butasto naložen.... tudi snežinke kej dosti ne bodo pomagale, bo še vedno prišlo do zdrsa če bo recimo roba zadaj naložena...

aja, norvežani ravno kaj dosti ne plužijo. in tisti ki vozijo gor nataknejo ketne (jim tiste snežinke na vseh aksah nč kej ne pomagajo...)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Nisem napisal letne, ampak celoletne. All-season.
Pa kaj o tem, kaj gre, in kaj ne, že vem. In sem 100%, da bi bilo s pravimi zimskimi manj (ne pa nič, da ne bo pomote, včasih tudi verige ne pomagajo) zdrsov.
In ja, svoje morajo tudi zakonodajalec, DARS in policija naredit, naprej na izločanju, pa tudi na pluženju - ampak slednje je treba tudi dodatno financirat in plačat. Plus seveda kaznovanje, nekaj s samo kaznijo, nekaj pa s ceno reševanja. Pri slednjem je problem seveda to, koliko računat komu. Težko utemeljiš (pravno), da tistemu, ki je s celoletnimi (a še vedno uradno M+S) prvi zdrsnil, zaračunaš več kot vsem za njim, ki potem, ko so morali ustaviti, ne morejo več speljet (pa čeprav imajo prave zmiske gume, na primer). Ni vse tako simpl, kot je videt na prvi pogled. Bi bilo, če bi lahko sam 100% določil kako in kaj, ampak na žalost ne morem ...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
Ksz..

Sicer se žal na posnetku bolj tak tak vidi...Sobota 16.12. tik po polnoči....razlika v razmerah med začetkom vrhniškega klanca (sta ravno prišibala pluga na cesto in v štartu plužila praktično mokro cesto)...in razmere par minut kasneje sredi klanca (na Logatcu sta odpikala dol)..in stanje naprej od Loma...

V parih kilometrih popolnoma druge razmere.



 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Saj norvežani plužijo, samo soli in peska ne posipajo in potem imajo ledene zaplate ne cesti. Sami se ne sekirajo ker imajo gume z žebljički in drugačno konfiguracijo kamionov
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.821
113
pri taščici
dokler ni bilo snega, so bili cestarji na cesti, ko je bil enkrat sneg, sta se umaknila...
evil.gif


malo bolj resno. Upam da sta prišla po izvozu nazaj na AC, oziroma druga ekipa naprej proti Uncu
rolleyes-1.gif
 

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.551
-249
83
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Saj norvežani plužijo, samo soli in peska ne posipajo in potem imajo ledene zaplate ne cesti. Sami se ne sekirajo ker imajo gume z žebljički in drugačno konfiguracijo kamionov

Kako drugačno konfiguracijo kamionov?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Scania ali Volvo ali Mercedes nima veze...Imajo dve pogonski osovini na vlačilcih, s njimi se ne moraš kosat v zimskih razmerah z eno pogonsko osjo.