Tesla Semi

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Prvi UX pomislek ... na cestnini, na meji, na parkingu s sistemom listkov ali kartic, na vsaki faking kapiji z varnostnikom ... mora voznik vstat iz sedeža in stopit do okna. Bravo Tesla, res. Ko se računalničarji spravijo delat vozila ...

Aja, kam tukaj posadiš brhko štoparko?
grin1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Mogoče bo imel pa tovornjak takole kačo, ki bo plačala cestnino:


aplauz.gif
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če zanemarim vse ostale pomisleke, mi ostane samo: zakaj za vraga rabi kamion pospešek 0-100 5s?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.146
4.588
113
Ker je pač tehnično dosegljiv. Verjetno se ne morejo pohvaliti z bistveno bolj pomembnim podatkom za kamion in sicer nizka masa vozila, da je tovora lahko več.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.084
6.478
113
Bolj bi bilo zanimivo videt, kako hitro se lahko napolni baterijo in glede na to, da se gre za tranzit, se bo verjetno dnevno praznila/polnila baterija. Vprašanje kako bo potem z življensko dobo celic?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Citat:
Uporabnik Nobody pravi:
Pravijo, da 500milj doseg in 30minut za polnjenje

A v USA imajo tudi podobna tahografska pravila kor pri nas? Ker po EU pravilih je tale kamion totalno nekonkurenčen s temi podatki. Šofer bo v času ko ima dovoljeno vožnjo moral filat kamion, skratka avtoprevozniki bi izgubljal dragocene tahografske ure.

Kamion mora bit sposoben odvozit routo, ki mu jo dovoljuje tahograf (9 oz. 10h), potem se lahko pa fila 12h ker itak šofer ne sme nikamor.
 

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
27
48
Sicer ne vem kako imajo to urejeno v USA ampak predvidevam, da se v začetku ti tovornjaki še ne bodo uporabljali za 9-10 urne vožnje ampak verjetno bolj v lokalnem okolju zaradi zmanjšanja emisij v mestih, itd., polni pa se lahko med nakladanjem in razkladanjem.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
med 9 tim uram vožnje moraš opraviti 45 minutni počiket in sicer najkasneje po 4.5h vožnje
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.781
1.460
113
42
Povsod bi morala biti pravila koliko lahko tovornjakar prevozi. IN če ta semi lahko vozi 8 ur skup je to lihk prav. Ko stojiš se itak polni tak da sam ne vidim problema
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Če zanemarim vse ostale pomisleke, mi ostane samo: zakaj za vraga rabi kamion pospešek 0-100 5s?

Zato, da hitro sprazne križišče v mestih in pospeši na delovno hitrost na cestah.
Sedaj je klasika, ko šlepar čaka na zeleno luč v križiščih, da ko ta zasveti, rabi pol ure, da se začne premikat. Ponavadi je že spet rdeča preden sploh prevozi pol križišča.
jezen.gif
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.334
759
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Nobody pravi:
Pravijo, da 500milj doseg in 30minut za polnjenje

A v USA imajo tudi podobna tahografska pravila kor pri nas? Ker po EU pravilih je tale kamion totalno nekonkurenčen s temi podatki. Šofer bo v času ko ima dovoljeno vožnjo moral filat kamion, skratka avtoprevozniki bi izgubljal dragocene tahografske ure.

Kamion mora bit sposoben odvozit routo, ki mu jo dovoljuje tahograf (9 oz. 10h), potem se lahko pa fila 12h ker itak šofer ne sme nikamor.

In šofer kamiona naredi v teh 9-10h urah več kot 800km... jp, na stezi Nardo...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Citat:
Uporabnik Grestr pravi:
med 9 tim uram vožnje moraš opraviti 45 minutni počiket in sicer najkasneje po 4.5h vožnje

Oz. 2x po 30 in 15 min .. ampak to ni point da bo sedaj šofer vtičnice iskal, počiva se ponavadi med nakladi/razkladi!
grin1.gif