Toyota rav4 prižgala lučki za motor in vsc

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Prikazala se je koda P0136. Očitno res lambda. Ima pa 4 bemu.

Toyota ima 99% Denso lambda sonde (hišni OEM kar se elektronike tiče)

Pojdi na Denso stran...vkucaj svoj avto...poišči lambde ki jih "rabiš" in poglej poleg info kolk kOhm upornosti mora met brezhibna....odsravfaj...in pomeri z multimetrom...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
v airboxu ni noben o2 senzor ampak senzor pretoka zraka...
Glej pojma nimaš. bolje da zključiš preden še kako bedarijo spustiš
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
v airboxu ni noben o2 senzor ampak senzor pretoka zraka...
Glej pojma nimaš. bolje da zključiš preden še kako bedarijo spustiš

Ok, pač nek drug senzor, glede o2 senzorja v izpuhu pa imam prav.

Oxygen sensor, ki ga v ZDA modelih ni. Al pišem bedarije po tvoje? ...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Ja, pišeš kolosalne bedarije. Kot prvo, O2 senzor ni bil uveden za potrebe zadoščanja EURO normam, kar so ti razložili. Kot drugo, da tega v ZDA nimajo, je popolna laž in neresnica. Če neka tvoja zastarela rariteta od motorja slučajno nima O2 senzorja v izvedbi za ZDA tržišče, to ne pomeni da takega senzorja tam sploh nimajo.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Do 2016 niso imeli O2 senzorja v ZDA pa mi ti povej zakaj. Moj je 2013 tak da ne vem, zakaj bi bil kawasaki rariteta.
Moj je sicer EURO3.

Ker veš, mi prosim razloži, zakaj spodnje zadeve nimajo ne kanadski in zda modeli, tudi ne kalifornijski, ki ima sicer nekaj drugega za njihove stroke co2 izpuste.

Oxygen sensor je "dodatna" oprema za trge, ki to "zahtevajo".

twobrossbend1ssr.jpg


pa vtipkaj v google O2 eliminator pa mi razloži, čemu se le to sploh prodaja za praktično vse motorje

Lahko mi čisto normalno, lepo razložiš, ni treba nič obkladat, vprašanja sem pa tudi dal jasna.

Lahko pa ti še jaz povem, da motor zaradi tega O2 senzorja bolj cuka v nizkih obratih (closed loop), ko se ogreje in začne ta senzor delovati.

Prosim za razlago, zakaj so evropski modeli z Oxygen senzorjem.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Kot prvo - forum za motorna kolesa je malo nižje. Sam se na motorna kolesa ne spoznam veliko.

Kot drugo - vsi avtomobili v ZDA imajo O2 senzorje že več desetletij. Fakt.

Kot tretje - O2 senzor kot tak ni bil uveden za doseganje EURO norm. Fakt. Konec debate.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

škoda, sem mislil, da se spoznaš tudi na motorna kolesa, nisem vedel, da so tako drugačna
bom po drugih forumih poiskal odgovore, kjer se na to spoznajo. fakt

Konec debate in lep pozdrav.

vseeno pa avtorju, če mu je kuna pregrizla kabl za lambo, se lahko veselo naprej vozi
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
vseeno pa avtorju, če mu je kuna pregrizla kabl za lambo, se lahko veselo naprej vozi

Vozil se sicer bo.....ampak vesel pa vseeno ne bo.....sploh ko/ker bo (več) tankal
smile-1.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.783
6.069
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
škoda, sem mislil, da se spoznaš tudi na motorna kolesa, nisem vedel, da so tako drugačna
bom po drugih forumih poiskal odgovore, kjer se na to spoznajo. fakt

Konec debate in lep pozdrav.

vseeno pa avtorju, če mu je kuna pregrizla kabl za lambo, se lahko veselo naprej vozi
stupid-1.gif

Snečko ne serji ga. Če je tebi motor cukal hladen, bi raje lambdo zamenjal kot pa cel eccu za ameriškega. Verjetno bi bilo ceneje.

Potem te pa sprašujem če si že imel avto, ki je imel vsaj dve lambdi, in kaj se je z motorjem dogajalo ko je ena odpovedala? Če se ti to še ni zgodilo, potem raje ne komentiraj. No, meni se je, in avto je delal vse prej kot normalno. Da o porabi ne govorim, ki je šla gor za vsaj 40% pri normalni vožnji, da ne omenim da je avto pri 120 km/h pil po BC-ju 12 litrov, moral pa bi 7.

BTW lambda pride tam 80+ eur, v avtotrgovini, ne pri pooblaščencu, tam je za faktor x3 lahko dražja.

Avotrju:

Si preveril porabo? Lahko da je pri tem motorji ni tako drastična kot pri meni.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Ravno nasprotno,ko je motor hladen, ne cuka, ker takrat lambda ne deluje (open loop, bolj bogati miks ko je hladen). Oxygen seonzor začne delovati, ko se motor ogreje (tudi voda) in takrat gre zadeva v closed loop do nekje 25% plina in v tem delu omejuje delovanje motorja (emisije). Nad nekje 25% pa je zadeva spet v open loop in se lambda izključi.

Ameriški ECU me je prišel 85 eur... (če te že zanima). Lambde pa nočem, ker je sama po sebi problem. Ameriški ECU ima poleg disejblane lambde tudi druge mape, ki v tem primeru optimizirajo delovanje.

Problem je lambda, zato se dobijo O2 eliminatorji itd. Obstaja pa tudi alternativni vžig, ko disejblaš oxygen senzor, letos sem celo leto vozil tako, poraba ni bila nič večja, vsaj jaz nisem opazil (po nekaj tisoč km bi že moral opaziti a ne), motor pa je lepše tekel in ni cukal v nizkih obratih. In tu je govora, če že o par %, nikakor pa ne o 40% o katerih ti govoriš.

Po tvoji logiki bi ameriško/kanadski modeli porabili 40% več goriva.

-----------
Na avtu mi je kuna pregrizla (nagrizla) kabel lambda sonde, tiste iz kolektorja. Normalno sem se vozil dalje, na servisu pa so potrebovali 1 dan, da so ugotovili vzrok
smile-1.gif
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.046
389
83
44
dolenska
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
škoda, sem mislil, da se spoznaš tudi na motorna kolesa, nisem vedel, da so tako drugačna
bom po drugih forumih poiskal odgovore, kjer se na to spoznajo. fakt

Konec debate in lep pozdrav.

vseeno pa avtorju, če mu je kuna pregrizla kabl za lambo, se lahko veselo naprej vozi
stupid-1.gif

Snečko ne serji ga. Če je tebi motor cukal hladen, bi raje lambdo zamenjal kot pa cel eccu za ameriškega. Verjetno bi bilo ceneje.

Potem te pa sprašujem če si že imel avto, ki je imel vsaj dve lambdi, in kaj se je z motorjem dogajalo ko je ena odpovedala? Če se ti to še ni zgodilo, potem raje ne komentiraj. No, meni se je, in avto je delal vse prej kot normalno. Da o porabi ne govorim, ki je šla gor za vsaj 40% pri normalni vožnji, da ne omenim da je avto pri 120 km/h pil po BC-ju 12 litrov, moral pa bi 7.

BTW lambda pride tam 80+ eur, v avtotrgovini, ne pri pooblaščencu, tam je za faktor x3 lahko dražja.

Avotrju:

Si preveril porabo? Lahko da je pri tem motorji ni tako drastična kot pri meni.

Kaj pa vem? Okol 10 l se vrti. Je pa opaženo neki cukanja in sumim, da je za lučke in cukanje kriv bencin (jebemubogapetrolu). Bomo videl kako bo naprej, ker naslednji bencin bo iz OMV.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.783
6.069
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Ravno nasprotno,ko je motor hladen, ne cuka, ker takrat lambda ne deluje (open loop, bolj bogati miks ko je hladen). Oxygen seonzor začne delovati, ko se motor ogreje (tudi voda) in takrat gre zadeva v closed loop do nekje 25% plina in v tem delu omejuje delovanje motorja (emisije). Nad nekje 25% pa je zadeva spet v open loop in se lambda izključi.

Ameriški ECU me je prišel 85 eur... (če te že zanima). Lambde pa nočem, ker je sama po sebi problem. Ameriški ECU ima poleg disejblane lambde tudi druge mape, ki v tem primeru optimizirajo delovanje.

Problem je lambda, zato se dobijo O2 eliminatorji itd. Obstaja pa tudi alternativni vžig, ko disejblaš oxygen senzor, letos sem celo leto vozil tako, poraba ni bila nič večja, vsaj jaz nisem opazil (po nekaj tisoč km bi že moral opaziti a ne), motor pa je lepše tekel in ni cukal v nizkih obratih. In tu je govora, če že o par %, nikakor pa ne o 40% o katerih ti govoriš.

Po tvoji logiki bi ameriško/kanadski modeli porabili 40% več goriva.

-----------
Na avtu mi je kuna pregrizla (nagrizla) kabel lambda sonde, tiste iz kolektorja. Normalno sem se vozil dalje, na servisu pa so potrebovali 1 dan, da so ugotovili vzrok
smile-1.gif

Tvoj motor je imel eno lambdo in po možnosti brez katalizatorja, ter mogoče z dvema cilindroma. Kar nekoliko spremeni zgodbo. Pri avtomobilih ni tako.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ima katalizator oziroma ga je do letos imel
evil.gif
, drži pa ugotovitev, da ima 2 cilindra.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Je pa opaženo neki cukanja in sumim, da je za lučke in cukanje kriv bencin (jebemubogapetrolu). Bomo videl kako bo naprej, ker naslednji bencin bo iz OMV.

Cuka lahko tud zaradi tuljav (poglej keramiko na svečkah če je siva)...ali pa okvarjen VVTi "modul"....čeprav potem sem prepričan da bi mel druge kode pri napakah...
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.808
3.336
113
40
Lj
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Prikazala se je koda P0136. Očitno res lambda. Ima pa 4 bemu.

Ta napaka za sondo je zelo generična, tako da ne mislit da je avtomatsko lambda kriva. Dejansko je zelo malokrat, da res senzor crkne, največkrat je drug problem, ki sproži da sonda vrača take vrednosti. Recimo pri meni je bil krivec katalizator, ki se je okvaril. Cena originalnega VW-jevega je bila takrat 1600€ + delo, neoriginalnega generičnega pa nekje 100€. Najprej moraš vedeti katera od sond vrača napako, kot so ti omenili jih je ponavadi več, ene so bližje motorju, druge so pred/za katalizatorji. Potem pa to sondo testiraš za delovanje in če deluje normalno potem kje problem drugje. Iz imena lahko razbereš, da sonda meri raven kisika v izpuhu, ki ga je lahko preveč ali pa premalo, in če ni v neki meji bo vrglo to napako. Tudi same sonde so kar drage, vsaj originali si ponavadi nekje 250€ na sondo.
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:Prikazala se je koda P0136. Očitno res lambda. Ima pa 4 bemu.
nekje pobral : ...Looks like P0136 is a heater fault with the sensor ... Ja eni lambda sondi je crknil ali zgubilo kontakt na konektorju grelno navitje (ima odvisno od proizvajalca med 5 in 10ohm-merjeno hladna). Meni se je na Puntiču zgodilo isto na katalizator sondi.
(Drugi post tu : http://www.elektron.si/forum/viewtopic.php?t=1688 )

Zdej najverjetneje imaš navadne grete sonde s 4 žicami na konektorju (odklopi sondo!) . Preveri grelni del (najverjetneje beli žici!) in med eno črno in eno belo mora kazat neskončno upornost (multimeter na Ohm poziciji).

Zdej če je samo kontakt, bi znalo zalitje konektorjev in žic z WD-40 rešit problem, Če je samo gretje enega senzorja crklo, pa obstaja rešitev z žarnico na onem prejšnjem linku
cheer.gif


Če pa slučajno to ne pomaga, ne bo niti menjava dotičnega senzorja pomagala, ker je utegnil crknit MosFet driver tranzistor v motorni elektroniki (ali hladen spoj na tiskanini), kar pa ni verjetno na srečo). Če si gledal napako preko diagnostike, ti je morala ta tudi povedat Katera lambda sonda je problematična - prva je ona pri glavi motorja !
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.046
389
83
44
dolenska
Na diagnostiki mi je pokazalo desno spodaj: Heated Oxygen sensor (bank No1 sensor No2)
 
Nazadnje urejeno:

corsol

Guru
11. mar 2010
2.647
814
113
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Na diagnostiki mi je pokazalo desno spodaj: Heated Oxygen sensor (bank No1 sensor No2)

Ta je za katalizatorjem in naj ne bi vplivala na porabo, ta preverja če katalizator opravlja funkcijo.
Omenil si da imaš 4 lambde .A nimajo 4C ponavad samo 2 ?
 
Nazadnje urejeno: