Simpl vprašanje glede avtomatika..

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.314
1.337
113
Ok, sem res ja. Hvala
In nazaj na topic, tudi jaz nikoli ne premikam iz D ko čakam pred semaforjem. Noga na bremzi in to je to.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
A potem res recimo pri DSG-ju ni treba dajat v N? Trenutno imam klasičnega automatika in tudi ne dajam v N. Vedno zategnem ročno v N in šele potem dam v D in ugasnem. Ker pa je ravno govora o tej zadevi, me zanima za v prihodnje, če bom nabavil kakega DSG-ja.
 

B81

22. jul 2007
34.413
8.909
113
Zakaj das v N? Sam se nisem dal v N (pa tudi v S ne). Parkiras, das v P in takoj rocno, ko se drzis zavoro.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Tudi tako je v redu, kot si napisal, da daš v P in takoj ročno, ko še držiš zavoro. Me pa zanima, kako je pozimi, ko je minus. Meni je pri novem avtu par let nazaj zmrznila ročna.
 

B81

22. jul 2007
34.413
8.909
113
Ne vem, kaj se naredi v tem primeru.
Mogoce od spodaj z necim udaris po klescah
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.314
1.337
113
Meni v 9 letih na mojem Piccassu še ni toliko zamrznila avtomatska ročna, da nebi spustila po par metrih vožnje.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.291
3.401
113
Preden se vstaviš lagano sportski zabremzaš , da se diski segrejejo in posušijo.
 

aks

Pripravnik
12. mar 2011
37
0
6
Citat:
Uporabnik MUC pravi:
Imam prvega avtomatika in me zanima, če je bolje pri rdeči luči pustiti menjalnik v D in držati bremzo ali za ta čas prestaviti v N? In po potrebi zraven še (elektronsko) ročno.

Na Start/Stop se bom tudi težko navadil oz. ga vedno, ko prižgem avto takoj ugasnem. Če je to stalno prižiganje/ugašanje motorja pametna stvar naj me pa tudi koklja brcne.. Obremenjuje motor, akumulator in po moje prej porabi več goriva, kot pa manj.

Hvala
smile-1.gif

Prodaj avto...ni druge.
Kupiš avto pa že v štartu tok težav...
rolleyes-1.gif

Očitno je recesije konec ali so te nategnil pri trgovcu in si vzel kar ti je obesil ne to kar si hotel...
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
drgac pri volvotu, ki nima auto holda, lahko na radarski tempomat vozis po mestu.. takrat ne rabis bremze drzat:)
 

B81

22. jul 2007
34.413
8.909
113
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Preden se vstaviš lagano sportski zabremzaš , da se diski segrejejo in posušijo.

Ni variante, se lahko menjalnik vsuje
grin1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.260
5.819
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Zato pa si vzel avtomat da mas manj dela
smile-1.gif


Elektronska rocna pa je tako, bolje izklopit, preden speljes. Pri vklopljeni ploscice drzijo disk in ko dodas plin, se obrablja oboje z diskom brez potrebe.
Sem preprican da naredi kolo manj kot pol obrata da rocna popolnoma spusti. Torej v enem letu tako spuscanje rocne povzroci taksno obrabo zavor kot voznja z nekega hriba v okolici Ljubljane v dolino, kjer klasicno zaviras nekaj(deset) tisoc obratov kolesa. Sploh pri avtomatiku, ce ne prestavis rocno v nizjo prestavo da motor bolj zavira.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.260
5.819
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Ne vem, kaj se naredi v tem primeru.
Mogoce od spodaj z necim udaris po klescah
smile-1.gif
Saj ne zmrznejo klesce, ampak zajle do njih, v katerih se nabere voda ki zmrzne.
S silo potegnes rocno (potegnes zajlo po ledu), povratna vzmet ni dovolj mocna da bi vrnila zajlo v polozaj kjer ne zavira.
Vsaj tako je bilo pri meni. Pametni inzinirji so priklop zajle naredili od spodaj navzgor. Ko je voda po zajli priitekla preko preperele gumice na koncu bovdena v bovden, je tam zmrznila in ....

Samo gumice ne mores menjat. Gumica bi stala 10 centov, zajla stane 100 evrov.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ne razumem v čem bi bilo za voznika lažje v N, na zavori moraš stat v vsakem primeru (D ali N), če dalj časa stojiš kvečjemu šaltaš v P.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
N,P.. vse je narobe, falili ste smisel avtomatika, kupite si klasiko.
 

Company

Pripravnik
7. okt 2007
787
6
18
Avtohold je bil na Tiguanu, ki sem ga lani prodal, vključen 6 let in pol, ter 190000 km. Zavorne ploščice ali karkoli drugega na zavornem sistemu ni bilo potrebno menjati. Ves ta čas ni bil enkrat v N načinu, le P, R in D. Avto je za vozit, ne za komplicirat si življenje., zato sem tudi imel avtomatika.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.429
858
113
Ksz
Jaz ga dam v n samo v pralnici. Po moji presoji je n uporaben se v primeru napake - nalaganje na vleko ali porivanje na roke.
Ostalo opravi auto hold v d(s), r ali p.
 
Nazadnje urejeno: