Baterije, cokla razvoja EV

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.306
6.528
113
Razvoj niti ni tako kritičen, bi bile trenutne baterije čisto OK, če bi bila cena bolj "ljudska".

Me ne moti, če se mi ponoči avto nafila preko 10A. In me ne moti, če grem 1x letno na morje in vmes stojim 20min za fastcharge do 80% in me ne moti, da je dometa "le" nekaj 100km.

Samo cene naj bodo bolj prijazne, pa bo pomoje za 90% ljudi čisto dovolj.
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.845
604
113
Intervju s Qichao Hu, ki je founder in CEO podjetja SolidEnergy. http://www.koreatimes.co.kr/www/tech/2017/08/133_235645.html

SolidEnergy je podjetje, ki mu je uspelo narediti in spraviti v prodajo novi tip baterije, z dvakrat večjo kapaciteto od klasičnih Li-Ion.

Citat:
It's the range of applications of next-generation batteries that led Hu, who has a doctorate in applied physics, to co-invent the semi-solid lithium-metal batteries that are now used in high-altitude drones and flying taxis in such cities as Dubai and Dallas.

Citat:
"High-altitude drones serve the goal of providing Wi-Fi and education to people around the world, where more than 60 percent still don't have access (to Wi-Fi)," Hu said. "Also the drones are used to do aerial filming, such as for National Geographic content." He added that there are drones used for emergency responses and fast delivery, like those used by Amazon. All these applications require new types of batteries, such as those of SolidEnergy Systems.

"With cellphones and watch phones, that (commercialization) will happen in 2018. With electric cars, it will happen in 2020," Hu said.


 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Trenutno se zadeve očitno vrtijo proti razvoju baterij z suhim ali trdnim elektrolitom.
Toyota je pred kratkim dala press release na podobno temo. Da so naredili preboj na solid state baterijah.

Poleg kapacitete, je poanta dotičnih baterij tudi nekajkrat hitrejše polnjenje kot doslej.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
... in široko temperaturno območje delovanje, predvsem visoke temperature niso problem.

Drugače pa solid state glede na novice je kar zrela zadeva, ne vem pa kaj naj bi pomenilo semi-solid state

Solid state novice v zadnjih dveh letih po mojem spominu so bile pa od:
- Japonske (Toyota in razne univerze)
- Koreja (Hyundai in zgornja novica)
- Anglija (Dyson, ki je kupil neko podjetje)
- USA (Goodenough - 90+ letnik, ki je oče Li-ion)
- Nemčija (Bosch, ki je kupil eno firmo)

Jaz glede energijske gostote ne pričakujem neke drastične razlike, vsaj na začetku ne, razlika bo v drugih karakteristikah (hitrost polnjenja, temperaturno območje).
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.845
604
113
Napredek firme SolidEnergy spremljam že nekaj let, sem pa zdaj prvič zasledil, da so te njihove semi-solid lithium-metal že dejansko v uporabi.
Ampak glede na to, da se trenutno nahajajo samo v ultra dragih projektih verjtno niso ravno poceni.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
713
29
28
Ni popolnoma v povezavi z razvojem baterij ampak vseeno......!
Prej sem imel 3kW hub pogon in pa 2.4 kWh (48V 50Ah) svincene baterije. S katerimi sem naredil nekje 28-35km. Potem sem menjal celotni skuter za vecjega in mocnejsega. Sedaj imam 5kW pogon in pa 4.39 kWh (72V 61Ah) li-ion baterije, s katerimi naredim nekje 50-55km. Ta novi domet se mi zdi nekam kratek. Skuter (novi) je po obcutku tudi lazji. Jaz osebno sem racunal na vsaj nekje +80km dometa. Kaj bi lahko bilo krivo, za tako kratek domet? Ali je mozno, da ne delujejo vse celice ok (naj bi imel BMS)? Ena od opcij je tudi, da ni 4.4kWh baterijski paket (kako in kje to izmerit)?....vsekakor domet ni v pricakovanjih!?
Hvala, lp
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
To je res malo. Moj Vectrix ima 30Ah*125V nominalno, to je 3750Wh in ima 230kg teže in z njim pri konstanti hitrosti 70km/h naredim 70km.
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.769
626
113
Ta članek je iz 2014. Vmes se je že marsikaj spremenilo...