mimovrste

ptil

Pripravnik
11. jun 2012
364
15
18
KSZ

Tisti, ki pravite, da iz tujine zamude toleriramo... Par mesecev nazaj sem iz nemškega Amazona naročil eno zadevo za darilo, s priority shipping, ki sem ga tudi pošteno plačal. Ko je zadeva šla v dostavo, je tracking kazal predvideno dostavo 3 dni po prvotno obljubljenem datumu dostave. Po pritožbi na Amazon sem dobil vrnjeno tako kupnino kot poštnino!
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.282
23
38
Murska republika
Citat:
Uporabnik Pametni pravi:
Najhuje je to, ko hočeš telefonsko preverit, če je izdelek res na zalogi, pa ti referent reče, ja, če piše, potem je že. Brez da bi dejansko preveril. Potem te 10 dni vlečejo, češ saj bo, imamo gužvo, malo še počakajte, ... in potem končno po emailu sporočijo, da jih je dobavitelj obvestil, da izdelek ni dobavljiv. In to za izdelek, ki bi ga naj sami imeli na zalogi!! Jaz in moja firma smo tudi zaključili z njimi, ker enostavno niso zanesljivi oziroma je nemogoče dobiti točne informacije.

Na splošno opažam, da "na zalogi" za trgovce sploh ne pomeni, da naj bi sami imeli izdelek na zalogi, ampak da je pač dobavljiv. Na zalogi bi moralo pomeniti, da gre izdelek najkasneje naslednji delovni dan na pošto. Ne pa, da je "na zalogi", rok dobave pa 7-10 dni.

To kar navajaš bi pa lahko sigurno držalo in bo tudi verjeten vzrok za negodovanja in zastoje.
 

Pametni

Pripravnik
2. maj 2016
144
17
18
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
kaj ti te naj preveri, v kakem smislu? vidi isti podatek kot ti, saj zaloga na strani je iz sapa prikazana

al ti misliš da more it s slušalko v roki v skladišče, pa fizično it pogledat če je tvoj artikel na polici ?

jao bože
uf-1.gif
Pokliče naj v skladišče, da bodo preverili, a ne. Nič jao bože, tako delajo profesionalci, tudi velike firme v tujini. Ali pa naj pač imajo točne podatke.
 
Nazadnje urejeno:

cappy

Guru
8. apr 2010
8.155
4.482
113
če si manjši si lahko privoščiš da obrneš telefon pa pokličeš v skladišče pa rečeš "joža dej mi nared uslugo pa poglej da je XXXX res fizično na zalogi". Če pa si tako velik kot mimovrste pa najbrž težko.
 

Bobek007

Drehher
22. jul 2007
303
0
16
Potem pa imajo zanič sistem.
Če, piše, da je dostava naslednji dan, je zame to dostava naslednji dan, no ok, lahko tud dan kasneje, to je pa tudi vse z zamudo.
Tudi jaz sem čakal več kot 1 teden, za par stvari ki sem jih naročil pri mimovrste(70€, dostava naslednji dan).
Naslednje naročilo je šlo na anaa.com
 

wd40

Guru
10. dec 2007
2.874
797
113
Moje naročilo je bilo oddano 31.11, izdelek na zalogi naj bi prispel 5.12. Še danes je zadnji vnos 2.12 Priprava v centralnem skladišču.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.977
9.091
113
39
MB
Citat:
Uporabnik Bobek007 pravi:
Potem pa imajo zanič sistem.
Če, piše, da je dostava naslednji dan, je zame to dostava naslednji dan, no ok, lahko tud dan kasneje, to je pa tudi vse z zamudo.
Tudi jaz sem čakal več kot 1 teden, za par stvari ki sem jih naročil pri mimovrste(70€, dostava naslednji dan).
Naslednje naročilo je šlo na anaa.com

sej to vam že skoz pravim, da imajo probleme s samim sapom, kar so tudi pisali ob selitvi, na to dodamo še december in mamo to kaj mamo, ne moreš pa pri 50k različnih identih it za vsako stranko na telefonu fizično gledat v skladišče kaj imaš na polici
smile-1.gif


vsi ki se bunite, obenem pa še kar naročate tam, zakaj že?
 

SavageSam

Fizikalc
26. mar 2012
234
67
28
Tudi jaz naročil 27.11. par izdelkov; nekaj na zalogi, dva pa zaloga pri dobavitelju - dva dni; do danes le par mailov kako se opravičujejo in da me obvestijo ko bodo uspeli naročilo sprocesirati.
Čakam, ker nisem nič takega naročil da nujno potrebujem danes, vendar sem po moje z njimi zaključil, pa sem stranka več kot 10 let - tudi VIP.
Zraven pa vsakodnevno na mail pošiljajo reklame o brezplačni dostavi in super-duper cenah in akcijah...
bonk.gif

Mater, zrihtajte najprej zaostala naročila, ne pa si želet novih
10.gif
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.019
113
Če skos jamrajo da je gužva v skaldišču pa naj za ta mesec zaposlijo nekja dodatnih ljudi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
To normalne štacune že zdavnaj naredijo, da ne pride do backloga.
Saj ja točno vedo koliko prometa naredijo v novembru in decembru v primerjavi z recimo januarjem.
Očitno na Mimovrste nočejo preveč služit.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.019
113
Meni se zdi da je večji problem to, da si delajo slab ugled kot pa da nočejo zaslužka.
 

Pametni

Pripravnik
2. maj 2016
144
17
18
Citat:
Uporabnik cappy pravi:
če si manjši si lahko privoščiš da obrneš telefon pa pokličeš v skladišče pa rečeš "joža dej mi nared uslugo pa poglej da je XXXX res fizično na zalogi". Če pa si tako velik kot mimovrste pa najbrž težko.
Pri Farnell ali Mindfactory to ni problem. Pa ne bi rekel, da so manjši od MV.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.234
5.799
113
Jaz sem naročil v torek, včeraj je pripeljal dostavljalec. Res, da so obljubljali dostavo naslednji dan in je bil 1 dan zamude, samo zato jih ne bom ravno vlačil po medijih. Meni je vse OK.
 

wabb

Pripravnik
6. dec 2008
270
0
16
Do sedaj sem naročeno dobil vedno, včasih celo dan prej, kot je bil naveden rok dobave. Je pa res, da prevzamem sam na prevzemnem mestu. Pohvalno!