Akumulator za motor

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Potrebujem akumulator 12N5.5-4A. V originalu je bil noter Yuasa.
Kateri akumulatorji so sploh ok za motorje in pa kje v LJ imajo zalogo? Ali pa, če je kakšna preverjena spletna trgovina.
Mora pa imeti klemena tako, da pride kabel ''ležeč'' čez akumulator, kot je prikazano v fotki spodaj.
Ker trenutni akumulator ima klemena/ušesa tako, da mora biti kleme navzgor in zadevo komaj spravim v škatlo
uf-1.gif
.
aku.jpg
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Hvala obema.
Sem danes našel tovarniški akumulator na Yamaha servisu, tako da bo kar tole šlo noter. Za tistih par EUR razlike je nesmiselno se ubadat z alternativami...
wink-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Sej Yamaha ima prvo vgradnjo Yuasa. Res malo dražji ampak dobri akumulatorji. Enkrat sem v svojo Yamaho noter nekega kitajca dal, še ni zdržal leto. Od takrat dalje samo Yuasa. Dobra roba, nikoli problemov.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Ne vem zakaj sem imel v glavi, da je cena blizu 100 EUR.
Pri taki ceni 30+ EUR je zame popolnoma nesmiselno gledat alternative in kot sem omenil, bo šla noter original Yuasa
smile-1.gif
.
Edino glede na vreme ne vem še ali jo bom formiral že takoj ob nakupu ali bo zadeva počakala na pomlad.

Je pa zanimiv ta star aku: mrzel motor vžge, potem pa pri naslednjem vžigu počepne...
rolleyes-1.gif
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.615
410
83
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Potrebujem akumulator 12N5.5-4A. V originalu je bil noter Yuasa.
Kateri akumulatorji so sploh ok za motorje in pa kje v LJ imajo zalogo? Ali pa, če je kakšna preverjena spletna trgovina.
Mora pa imeti klemena tako, da pride kabel ''ležeč'' čez akumulator, kot je prikazano v fotki spodaj.
Ker trenutni akumulator ima klemena/ušesa tako, da mora biti kleme navzgor in zadevo komaj spravim v škatlo
uf-1.gif
.
aku.jpg
da si ne boš drugič belil glave...........
Izmeriti moraš dimenzije, koliko amperov in na kateri strani je plus (+) Na tvoji sliki je na levi. Vse ostalo so standardi.
Mi je pa zanimivo, ker pišeš, da so kabli ležeče čez akumorator. Da ni mogoče kdo pred tabo vstavil napačen akumolator oz. na napačni strani plus???? Tudi kleme imaš obrnjene navzgor, ja. Če bi imel na desni plus, bi akumolator v škatli obrnil in ne bi bilo treba kablu čez akumolator, pa še kleme bi nižje v "sedež" spustil.
Kolk vidim po tvoji skici
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Ja, kabli so v originalu točno tako kot je prikazano na sliki, ležeče čez kabel in vijak je od zgoraj navzdol.
Bučman, ki je pred mano zamenjal akumulator pa je kupil aku z ušesi, kjer gre vijak v smeri kot kaže zgoraj za matico. Torej mora biti kleme obrnjeno navzgor, za kar pa seveda ni placa.
Kabli so v redu (levi/desni);). Vse štima, le pravi aku je seveda treba kupit.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.615
410
83
ne vem če sma se razumela. Nisem mislil, da je problem v kablih. To je, kakor je. (razen če ni kdo menjal kaj, pa po svoje napeljeval kable.)
Ne vem, kaj misliš z "akumolator z ušesi???" Na akumolatorju je priključek standarden. V tisto svinčeno kocko daš matico, odzgoraj pa vijak... tako kot imaš prikazano na sliki. Mislim, da je tisti "bučman" pred tabo vseeno kupil napačen akumolator. Zdaj je na levi plus, moral bi biti pa na desni. In seveda potem bi moral akumolator v motorju obrniti. Če so zdaj kleme na akumolatorju obrnjene nazaj, potem bi morale biti pa naprej. In tako bi lahko obrnil klemo na kablu navzdol, kar ti ne bi zavzelo nič prostora
A lahko poslikaš ?? Nisem še videl, da gredo kabli čez akumolator, pa kleme narobe obrnjene.
2615602-aku1.JPG
 

Priponke

  • 2615602-aku1.JPG
    2615602-aku1.JPG
    59,3 KB · Ogledi: 591

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Žal nimam trenutno nobene fotke, ne da se mi pa razstavljat motorja...
Tako kot je na fotki je 100% pravilno, ker to je iz service manuala
wink-1.gif
. Tudi klemena (+ in -) sta na fotki pravilno obrnjena. In tako je tudi napačna baterija obrnjena, ker če bi jo drugače obrnil, desno - kleme ne bi doseglo priključka.
Problem v trenutni bateriji je, da nima za priključek tistega ''kvadra'', da lahko tudi od zgoraj dol privijačiš vijak, temveč ima le ''listič'' z luknjo. Ta listič pa je obrnjen navzgor, tako da MORAŠ vijak privijačit od sprednje strani akumulatorja nazaj (kot kaže fotka za matico). Torej moraš kleme obrnit navzgor, kjer pa zmanjka prostora, saj ohišje ni tako dizajnirano.
Tudi če pogledaš fotko imata oba klemena točno tako obliko, da gresta čez zgornji del ohišja baterije in ju privijačiš na kvader, ki je nekaj nižji od ohišja...
wink-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Zanimivo, da se tudi tile adapterji dobijo.
No, včeraj sem končno našel čas, da sem zamenjal akumulator in tukaj je lepo vidna težava akumulatorja z nepravilnimi ''ušesi'':
akumulator-2-small.jpg

Dodatno ima še oddušek na napačni strani...
grin1.gif


Je pa res zanimiv ta star akumulator, tega še nisem doživel. Mrzel motor vžge kot nov, potem sem pustil motor, da je malo delal in se prižge lučka za vbrizg goriva. Ugasnem in aku komaj še kontrolne lučke spravi skupaj.
No, kakorkoli z novim akujem Yuasa je sedaj vse ok.