Rezervnideli24.si

shift

Guru
20. jul 2007
9.719
2.011
113
za šankom
a 30€ ura dela ni dovolj plačana da bi mehanik preživel? ja vem da mora kupovati opremo in orodje ampak jeb.emti še kirurg je na uro manj plačan
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
dokler bo obdavčitev za plače taka kot je, je zelo malo mehanikov v Sloveniji, ki vgradijo prinešene kose in na svoje delo nudijo garancijo, žal
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.719
2.086
113
ne pretiravat... mehanikov, ki vgrajujejo prinešene dele je veliko in garancijo na delo tudi dajo
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
sem odprl drugo temo, da ne zasvinjam tukaj
sam takih delavnic ne poznam, zato sprašujem
na Gorenjskem take ne poznam niti ene, v bistvu - pa jih poznam v Sloveniji vsaj 200
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
ne pretiravat... mehanikov, ki vgrajujejo prinešene dele je veliko in garancijo na delo tudi dajo

ja na delo dajo garancijo, če je resn mehanik valda da bo dal garancijo. Na materjal pa ne. Če si mu materjal prinesel, ti ne bo on urejal garancije.
Če ti pa on dobavi del in gre kaj narobe boš mel ti takoj nov del on bo pa potem dalje urejal.

Primer: si nardil velik servis in spusti vodna pumpa po pol leta. Če je dal on materjal pridedš menja in greš. Je za tebe končano v enem dnevu. Dalje rešuje on. Kaj pa pri naročilu iz nemčije? Prideš in odmontira, pošleš gor in čakaš da odobrijo, počakaš na novo in mehanik zmontira. Ta čas je pa avto kje? Oziroma si 2-3 tedne brez avta. Pa vprašanje če bojo plačali račun ponovne vgradnje

Potem smo meli primer komplet sachs sklopka in vztrajnik za 2.0TDI. Nardimo skupaj stranka odpelje in čez 10 kilometrov začne vztrajnik nabijat. Naslednji dan je mel nov komplet not. Če bi sam prinesel dele bi se ziher zavleklo. So imeli neko serijo ki je bla defektna. Je en še razlagal, da so skup nardili in je začelo nabijat, ko so avto na dvorišče prestavli.

To je pa potem od vsakega odvisno če se splača za tisto razliko sprejet to tveganje.
Drugo je kake zavorne ploščice in podobno kjer lahko lepe dnare prišparaš če komplet vse menjaš.
Kar se pa tiče jermenov, španarjev, sklop in vztrajnikov in podobnega se pa jaz nebi zajebaval (in se tudi nisem, čeprav bi lahko 30% prišparal na kompletu sklopke) neglede na prišparan denar. Sploh nočem pomislit kake pizdarije bi ble če bi mel srečo in bi ti zobati jermen vtrgalo. Jebat ga tudi to je možno, da se zgodi da ima napako.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.719
2.086
113
kdo je rekel da kupujem v tujini tudi v sloveniji se da dobiti dobro ceno v bistvu iz tujine sploh še nisem naročil
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.151
4.599
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:a 30€ ura dela ni dovolj plačana da bi mehanik preživel? ja vem da mora kupovati opremo in orodje ampak jeb.emti še kirurg je na uro manj plačan
Mislim, da ne. Če bi upoštevali, da računa samo ure, ki jih dejansko dela na vozilu in da je na delovnem mestu samo 160 ur na mesec. Potem bi pošteni mehanik lahko obračunal kakih 120 do 140 ur na mesec (režijsko delo, pospravljanje, prevzem vozil, čik pavze ...), pripada mu še nekaj tednov dopusta, računati mora, da je potrebno preživeti, če bo do en mesec na bolniški, ki jo bo moral kriti sam. To so stroški dela. Nekaj pa je tudi materialnih stroškov zaradi prostora itd ...
Prti kirurgu si imel v mislih neto ceno na plačilni listi ali bruto ceno, če dela operacijo? Ali si imel v mislih ceno, ki jo plača ZZZS ali pa si zraven prištel še znesek, ki ga proračun primakne, da pokrije izgube bolnišnic?
Verjetno pa si preprosto primerjal hruške in jabolka. Neto nekoga in bruto bruto + ostali stroški nekoga drugega.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
467716-post_slo.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.323
372
83
Kaj točno misliš z "garancijo na delo"?

Garancijo na material nudi proizvajalec, uveljavljaš jo najlažje pri prodajalcu avto delov.

Seveda moraš dokazat strokovno vgradnjo, kar pomeni, da priložiš račun.

Potemtakem vgradnja brez "garancije" pri registriranem mehaniku niti ni mogoča, ali pač?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
ja. ampak če del ti prineseš to urejaš sam. Dokler ni rešeno sam plačaš nov del in demontažo starega in montažo novega. Ali pa stoji avto dokler ne odobrijo.
če del dobavi servis se zadeva za tebe menja brez komplikacij. Veš samo to da si avto prpeljal z pokvarjenim in odpeljal z novim delom. Druga te ne zanima. Ostalo ureja servis sam z dobaviteljem.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ja. ampak če del ti prineseš to urejaš sam. Dokler ni rešeno sam plačaš nov del in demontažo starega in montažo novega. Ali pa stoji avto dokler ne odobrijo.
če del dobavi servis se zadeva za tebe menja brez komplikacij. Veš samo to da si avto prpeljal z pokvarjenim in odpeljal z novim delom. Druga te ne zanima. Ostalo ureja servis sam z dobaviteljem.

467716-post_slo.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.323
372
83
jasno, ampak vprašanje je bilo kateri servis nudi garancijo na delo (vgradnjo), če prineseš svoje dele.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Vsak.
Veliko sreče pri dokazovanju kdo je kriv, če kaj crkne.

o, to je pa preprosto, saj imamo strokovnjake in sodne izvedence
sam poznam npr za GATES za Slovenijo strokovnjaka, ki je neodvisen in poda strokovno podprto mnenje
Največkrat gre žal za napako mehanika (npr pri nameščanju zobatih jermen ) in ne za napako materiala, ali pa posledično ena zadeva uniči drugo (npr mikro jermen odtrga zaradi okvare sklopke jermenice alternatorja in ga zabije med zobatega ipd.)
vsak mora stati za svojim delom, to je dejstvo - seveda je potrebno imeti račun za storitev
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.357
222
63
Kras
www.mtl.si
V teoriji je vse lepo, v praksi me pa zanima, kdo bo čakal x let, da se bo zadeva odvila na sodišču. Ali pa x tednov, če si že pripravljen plačat sodnega izvedenca iz svojega žepa (vsaj 100 EUR, če ne več) ali pa strokovnjaka in je potem prodajalec ali pa mehanik toliko pameten, da prizna krivdo brez potrebe po sodišču.
Ob tem ti seveda avto stoji...
V večini primerov (če ne gre za totalmotorschaden) je najbolje skeširat in zadevo zrihtat, ker tudi s stroškovnega vidika (pustimo potem živce, izgubljen čas) ni računice.

Še nekaj mojih razmišljanj na temo lastni/njegovi rezervni deli.

Je pa moje mišljenje tako: če dobim občutek, da mehanik ni ravno najbolj vesel, če mu prinesem svoj del, potem ga ne bom prinesel, ker bom šel k drugemu mehaniku. Ne rabim namreč kakšnih namernih zajeb... ali pa nenamernih jebive.. storitev, ker ni pokasiral dovolj. Če mu strošek dela ni dovolj velik, naj mi dvigne urno postavko in bo. Ali pa ne.

Pa še nekaj mi ni ravno jasno pri teh mehanikih: če vgradi svoj del je cena urne postavke recimo 30 EUR, če pa tvoj del pa 35 EUR. Kar je popolnoma nelogično in nategunsko, saj v prvem delu nosi še garancijo na dele in potencialen strošek dela, če mora del ponovno vgradit. V drugem primeru pa je važno samo, da pravilno vgradi del, ostalo ga ne zanima. Če bo del crknil, se ne bo ubadal z vračilom dela, ravno tako bo še enkrat pokasiral vgradnjo dela. Toliko o poštenosti in fer playu. Če pogledamo logično, bi bilo edino pošteno, da bi bila v drugem primeru cena dela celo nižja.
So si pa mehankarji sami skopali grob, ker so, ko še ni bilo možno dobiti delov iz tujine, del stroška prelili v zaslužek pri delih in so tako umetno držali ceno dela nižje. Ko pa je internet prišel in s parimi kliki dobiš ceno pred sabo, so pa tam, kjer so. In namesto, da bi se prilagodili (tako kot vulkanizerji, ko se dejansko pnevmatik sploh ne splača več kupiti na spletu) in dvignili uro dela, material pa prodajali po poštenih cenah, so pač tam kjer so. In je dejansko res žalostno, da je na koncu v določenih primerih pooblaščenec cenejši od neodvisnega mehanika.
confused-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
v primeru, da se izkaže, da je reklamacija rezervnega dela odobrena, potem le to podjetje krije tudi vse stroške povezane s tem, se pravi ponovno vgradnjo in v primeru strojeloma vse potrebno
vsekakor proizvajalcem, ki so prisotni v prvivgradnji in v aftermarketu, ni v interesu, da bi karkoli prikrili in si uničili renome, ki ga imajo

se pa dogaja, da je npr reklamacija zavrnjena zaradi xy stvari, ki z reklamacijo nima nobene zveze - v eni od slo verig, ki servisirajo po uredbi o skupinskih izjemah, je pooblaščenec zavrnil reklamacijo strojeloma zaradi okvare napenjalca (prvavgradnja), ker je bil na nepooblaščencu montiran neoriginalen dvig stekla - jasno, je mehanik v tem primeru ostal sam samcat, pomagala pa mu je pravna služba omenjene verige in se je zadeva na sodišču zaključila v 14 dneh v prid verige

potrebno se je zavedati, da se pooblaščenci na vse pretege trudijo zagovarjati samo njim lastne rezervne dele, četudi prodajajo pakete, ki vsebujejo aftermarket dele, prirejene za njihovo podjetje - primer na VAG lahko kupiš set sklopke z napisom "original del", ali pa v beli škatli ki je "enak originalu", pa je notri recimo FRAM filter: to potem prodajajo kot paket, ki je cenovno ugoden, ali pa namenjen vozilom, ki so starejša od xy let ali imajo več kot xy kilometrov

vsekakor pozdravljam ugodne nakupe, je pa to kot sem napisal pri mehanikih, ki pričakujejo najmanj dvakrat na dan dostavo in naročajo praktično ob sprejemu vozila tisto uro, rahlo utopija pričakovati, da se bo velik delež mehanikov odločil za tak način kupovanja robe
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
mtl o grobu se deloma strinjam,
tukaj si ga pa pihnil: "saj v prvem delu nosi še garancijo na dele"
garancijo na dele nosi podjetje, ki izdeluje ta del
ne mehanik, ne prodajalec, ampak izdelovalec dela
mehanik in prodajalec samo posredujeta pri čimprejšnji rešitvi reklamacije s čimmanj zapleti za samo stranko-lastnika vozila
v kolikor prodajalca in mehanika, preko katerega je šel del, odrežeš, ostaneš sam praktično - oziroma na varianti, ki jo je imel Andy z gumami iz tuje spletne trgovine
zavedati se je treba, da se kar nekaj reklamacij reši iz komercialnih razlogov, kar razume tudi izdelovalec oz. dobavitelj (tovarna) ki je ta kos izdelala - in če kupiš za 1.5 mio eur zavor, potem ni problem rešiti reklamacij za 3000 eur, četudi neupravičeno, kajne?

imam izkušnje glede reklamacij iz prve roke iz dveh podjetij - lahko ti tudi zaupam, da je največji vzrok napak v procesu servisiranja človek / mehanik / in ne material
imaš vse od neuporabe moment ključa pri menjavi zobatega jermena pa do zategovanja amortizerjev na vrhu s pnevmatsko pištolo.
Večina delov je nekako narejena, da prenese boga in pol, kar se kaže vsakodnevno v praksi (motor teče samo še s polovico zobatega ipd.)
na trgu so prisotni tudi resnični ponaredki, npr sem imel v rokah naftni filter (4 mikrone naj bi bil) iz Indije, ki je mel notri navaden bombaž, jermenico glavne gredi, ki je imel gumi obroč not nalepljen namesto gume skozi in skozi v sredini itd.
V času tuninga sem imel priložnost razdret 1.8T projekt, ki je šel v maloro zaradi fejk bosch motorsport 044 bencinske črpalke, kupljene na ebayu. Sploh BOSCH kose na veliko kopirajo, tudi injektorje, kompletno s škatlo itd.
Tukaj test prave in fake 044: INFO
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.357
222
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
tukaj si ga pa pihnil: "saj v prvem delu nosi še garancijo na dele"
garancijo na dele nosi podjetje, ki izdeluje ta del
ne mehanik, ne prodajalec, ampak izdelovalec dela
Upam, da me toliko poznaš, da nisem bedak in nisem tega mislil dobesedno. To, kar si napisal, je seveda absolutno res.
Pisal sem z vidika kupca. Pač mehanik da proti stranki garancijo tudi za dele in se mora potem še ubadat z reklamacijo proti proizvajalcu ali svojemu dobavitelju. Stranke ne zanima, kdo dejansko zadaj ''plača'', njemu je garancijo na dele dal mehanik.
Kakorkoli, mehanik ima pri drugem primeru manjšo odgovornost in manj potencialnih problemov, torej bi morala biti ura dela celo cenejša, ne pa dražja.
Seveda pa to odgovornost in potencialne probleme z veseljem prevzame nase za lep rabat pri delih.
 
Nazadnje urejeno:

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.628
446
83
Tolmin
Očitno imate vsi samo dobre izkušnje z njimi.

6.10.2018 sem naročil ATF
10 dni nobenega odziva od njih in potem le dobim paket 24.10.2018
Naročil sem olje : Številka izdelka: ATF-92005 : https://www.autodoc.si/aisin/12862924
Dobil sem olje : Številka izdelka: ATF-91005 : https://www.autodoc.si/aisin/12862922 oziroma ATF-91001 ( 5x1l ) ???

Potem maili gor in dol in 30.10.2018 le dobim poštno nalepko za vračilo, ker je očitno njihova napaka (ma nemoj) in 2.11.2018 pošljem nazaj.
6.11.2018 so ga dobili dostavljenega (tracking) in potem nobenega odziva več - na včerajšnji mail nobenega še odgovora.
Danes sem spesnil še en mail in ga bom očitno primoran preposlati še na Paypal, da dobim vsaj denar nazaj.

Je pa kar nekaj Berlinskih podjetij "povezanih" saj dobivam maile vsakič z druge domene.
Prav tako je enkrat v angleščini, drugič v nemščini, na začetku celo nekaj v slovenščini.
Avtodeli24.si
Autodoc.si
pkwteile.de
...


Toliko o samo dobrih izkušnjah :rolleyes: