Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.245
6.519
113
Hm, tole baje dela tudi na amperi: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MyGreenVolt

Kaj je potem potrebno pri SoC gledat oz na kaj bit pozoren? oz kako si tolmačiti rezultate
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.245
6.519
113
Verjetno sicer da manjša kot je rezerva večja je degradacija, ampak glede na te cifre bi bilo realno to pričakovati pri 400-500k?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.867
5.128
113
nebi bilo realno. Ker ne pada kapaciteta linearno. Ampak ko pride do neke faze maš v "trenutku" neuporabno baterijo.
Ni to tak da bi padalo počasi do 20%. ampak ni sposobna dat od sebe visokih tokov, se nenormalno greje itd. Čeprav ima še vedno dovolj kapacitete
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Hm, jaz poročilo razumem kot da je to izmerjeno, torej, kolko so še spravili ven/noter, neglede na rezervo. Ali kje razbereš drugače? Meni se sicer v tej kilometrini to ne zdi veliko... mislim... 10% je precej, ampak kolko pa "da od sebe" dizel po tolko kilometrih, vsaj po občutku, ne več 100%
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.867
5.128
113
nemogoče napovedat, dokler se v praksi ne pokaže. Ampak se bo itak vidlo, ko bo opazno začela pešat baterija. potem bo tudi hitro neuporabna.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Hm, jaz poročilo razumem kot da je to izmerjeno, torej, kolko so še spravili ven/noter, neglede na rezervo. Ali kje razbereš drugače? Meni se sicer v tej kilometrini to ne zdi veliko... mislim... 10% je precej, ampak kolko pa "da od sebe" dizel po tolko kilometrih, vsaj po občutku, ne več 100%
smile-1.gif

No dajmo biti realni...dizel se po nekje 100k kilometrih šele "ulaufa" in definitivno leti bolj kot nov,pa tudi porabo ima manjšo
cool-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.245
6.519
113
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Hm, jaz poročilo razumem kot da je to izmerjeno, torej, kolko so še spravili ven/noter, neglede na rezervo. Ali kje razbereš drugače? Meni se sicer v tej kilometrini to ne zdi veliko... mislim... 10% je precej, ampak kolko pa "da od sebe" dizel po tolko kilometrih, vsaj po občutku, ne več 100%
smile-1.gif

Imaš prav ja, ampak računalnik tukaj zadevo tako kontrolia, da se uporablja samo 10.5kWh kapacitete, ostalo je "rezerva" ki služi boljšemu kalibriranju baterije + nadoknadi zgubljena kapaciteto.

Torej ko je vse novo ima celotna baterija 16.5kWh, za porabo se uporabi samo 10.5kWh. V teoriji lahko torej celotna pade na 11kWh, pa bo še vedno na voljo 10.5kWh. in to je tudi plan GMja oz so si tako zamislili, da tako dosežejo še dolga leta uporabe z "navedenim" dometom.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
nebi bilo realno. Ker ne pada kapaciteta linearno. Ampak ko pride do neke faze maš v "trenutku" neuporabno baterijo.
Ni to tak da bi padalo počasi do 20%. ampak ni sposobna dat od sebe visokih tokov, se nenormalno greje itd. Čeprav ima še vedno dovolj kapacitete

Glede na poročila nekaterih Toyotinih hibridov, avto deluje dokaj normalno tudi s samo 30% kapacitete baterije, če se je seveda degradacija dogajala dokaj enakomerno, če pa pride do hitrejše degradacije posameznega modula je pa seveda druga stvar.

Mene predvsem zanima kako GM lahko tako točno določa to SOC okno, za baterijo se to vmesno kapaciteto zelo težko meri, če nikoli ne prideš do skrajnega roba in tako "resetiraš" števec.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.867
5.128
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
nebi bilo realno. Ker ne pada kapaciteta linearno. Ampak ko pride do neke faze maš v "trenutku" neuporabno baterijo.
Ni to tak da bi padalo počasi do 20%. ampak ni sposobna dat od sebe visokih tokov, se nenormalno greje itd. Čeprav ima še vedno dovolj kapacitete

Glede na poročila nekaterih Toyotinih hibridov, avto deluje dokaj normalno tudi s samo 30% kapacitete baterije, če se je seveda degradacija dogajala dokaj enakomerno, če pa pride do hitrejše degradacije posameznega modula je pa seveda druga stvar.
.

toyota ima NiMh v vseh hibridih razen plug in in prius + japan in eu. Torej popolnoma neprimerljiva tehnologija z Li-Ion.

Nimh pade kapaciteta ampak je baterije še vedno pogojno uporabna. Pri Li-Ion se pa povečuje notranja upornost in s tem zmožnost visokih tokov, povečano gretje pri obremenitvi in polnjenju, hitrejše samopraznjenje itd.
V praksi to pomeni, da bo baterija neobremenjena še vedno kazala spodobno napettost (recimo skoraj polna), ko bo pa pod obremenitvijo pa takoj počepne pod uporabno napetost.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.335
760
113
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Torej na 220kkm je zgubila 1,7kWh kapacitete, kar pomeni pri osnovnih 80km dosega, cca 10% manj. Kar ok
smile-1.gif

Glede na to, da imajo v ZDA testni Volti že preko 300.000 milj in še nobenega padca dometa, potem je kar OK.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.245
6.519
113
Super novica, imaš mogoče kak link do takega Volta, kjer bi bile vidne številke, kot v mojem primeru?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.245
6.519
113
Hja veš kaj je tu finta..

Belmer calls his Volt "Ol' Sparkie," and he's managed to do more than one-third of the total miles on grid power: 103,000 of those 300,000. 

Torej iz vidika stanja baterije je enako če se primerja 300000 miles volta in 100000 miles volta.

Zato sem vprašal če imaš kak link, kjer je "laboratorij" testiral, tako kot tisti iz mojih linkov.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.245
6.519
113
Drugače pa zelo uporabna stran: https://avt.inl.gov/vehicle-type/all-powertrain-architecture

Zanimivo predvsem to, da samo toyota in GM imata primerne kvalitete baterij, ki ne zgubljajo bistveno kapacitete. Leaf pa tudi bmw pa hudo slabo...Ampak tudi že volt 2016 ima večji padec kapacitete kot volt 2011. Je to posledica slabšega battery managementa, ki je zgleda pri prvi generaciji res top?