2.0 TDI in DSG

B81

22. jul 2007
34.425
8.917
113
Vem, to je nakup na slepo. Avto je sicer ugoden z vso opremo (eos), ampak prejsnja lastnica ni menjala olja v menj. do 60 t, zdajsnji lastnik pa tudi ne, sicer pravi, da dela brezhibno.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.352
1.733
113
Pa to sploh še ima garancijo? Kolikor gledam so jih izdelovali do 2015. Dvomim da si dobil kaj več kot 2+2 (garancija + jamstvo).

A je tako poceni, da ti lahko upraviči nekaj k € strošek če menjalnik useka.

Ko sem 3 leta nazaj kupoval prvega avtomatka sem bral take horror zgodbe o nevzdrževanih DSG jih, da sem se deloma tudi zaradi tega na koncu odločil za nov avto.
 

B81

22. jul 2007
34.425
8.917
113
Eh seveda nima garancije. Skrbi me le sam menjalnik, lastnik je deloval zelo posteno in je temeljito vse povedal.
Gre za tale avto:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12346431

Dobra oprema in motor.

Aja, domaci Scenic je imel EDC menjalnik z dvojno sklopko, kar je nekaj podobnega dsgju. Olje se ne menja, pravi servis in pri 105 k km ni bilo nic tezav.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ja malo težko boš v EDC-ju s suho sklopko olje menjal ane.
smile-1.gif
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.253
269
83
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Eh seveda nima garancije. Skrbi me le sam menjalnik, lastnik je deloval zelo posteno in je temeljito vse povedal.
Gre za tale avto:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12346431

Dobra oprema in motor.

Aja, domaci Scenic je imel EDC menjalnik z dvojno sklopko, kar je nekaj podobnega dsgju. Olje se ne menja, pravi servis in pri 105 k km ni bilo nic tezav.

plači 300eur takoj za menjavo olja pa boš mal bl mirn
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ja malo težko boš v EDC-ju s suho sklopko olje menjal ane.
smile-1.gif
Si moreš mislit da je tudi v EDCju olje. Samo sklopka pač ni v oljni kopeli. Al misliš, da se zobniki na suho drgnejo?

Kdo pa pravi da ni olja? Ampak če je tako kot 7 stopenjski DSG s suho sklopko, potem zadeva nima niti vijaka za izpust olja iz zobniške enote, tako da iz tega sledi "da boš malo težko zamenjal olje". Če pa EDC ta vijak ima pa se opravičujem vsem prizadetim.
smile-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ti samo obvoz naredi pri tem EOS-u pa je.
smile-1.gif

Please do tell more
smile-1.gif

Nevem, pač zdrava logika... če se je že pri rednem vzdrževanju šparalo pri 300 eur. na avtu ki je bil nov 30k+ eur., potem vprašanje kje druge se je še vse...
 

B81

22. jul 2007
34.425
8.917
113
To je res. Pravkar govoril z mehanikom na Porscheju v Mb in mi je rekel, naj mu dam VIN, da preveri, če je za ta menjalnik sploh predvidena menjava olja, ker za vse ni (ja,vem, bolje menjat kot ne). Zanimiva štorija, eni avti v kombinaciji z dizli imajo redno menjavo, eni benc. motorji pa ne, odvisno od tipa menjalnika.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Načeloma ne bi smel (oz. v mejah normale) če je z motorjem vse ok. 2.0 so Audiji z vzdolžno postavljenimi motorji (A4+) problematični glede porabe olja.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
To je res. Pravkar govoril z mehanikom na Porscheju v Mb in mi je rekel, naj mu dam VIN, da preveri, če je za ta menjalnik sploh predvidena menjava olja, ker za vse ni (ja,vem, bolje menjat kot ne). Zanimiva štorija, eni avti v kombinaciji z dizli imajo redno menjavo, eni benc. motorji pa ne, odvisno od tipa menjalnika.

Predpisana ni za 7 stopenjske s suho sklopko, za tega EOS-a je 1000%, noben 2.0 T(F)SI nima takšnega s suho sklopko, ker je omejen na max. 250nm navora.

Če je v tem EOS-u motor z verigo, bi blo fajn preveriti tudi ali je napenjalec bil že kaj zamenjan.
 

B81

22. jul 2007
34.425
8.917
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
pa poglejta še če je eden izmed onih ko olje pije?
smile-1.gif

Pa veš da sem to z oljem videl najprej na bmw forumu in resno nisem mogel verjet, ker moj stari ford ni pil nič olja. ford Presneto. To se mi pač zdi nesprejemljivo
smile-1.gif
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.104
3.397
113
Si bom izposodil kar tole temo.
.
Passat 2018, 2.0tdi, 150 km, "nova" izvedba s 7-stopenjskim DSG.
Kaj mi najeda: pridem domov pred garažo, ustavim, menjalnik v P, "potegnem" ročno, motorja se mi za 5 sekund res ne ugaša (pa tudi start-stop vedno takoj izključim) in ko grem ven iz avta odpreti garažna vrata, avto začne res nadležno piskati in opozorilo na armaturi "motor teče". Ja matr, vem!
Kakšna ideja izključiti/obiti to nadležno piskanje?
(Prejšnja verzija Passata 2014, tudi 2.0 DSG, ob enakem manevru ni težil s piskanjem.)
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.104
3.397
113
Ne reši "problema", ker imam tudi v službi zunanje parkirišče s parkirno zaporo.
Tudi tam je treba ustaviti, ven iz avta, "odkleniti" parking, nazaj v avto in parkirati. Isto =beno piskanje.