Novo pri Telemachu II.

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128

Citat:
Je pa ponudnik za storitev Hišni kino spremenil še nekaj določb, ki nakazujejo, da tega ne bo prodajal tako množično, kot je to morda izgledalo na začetku. Kot je razbrati iz posebnih pogojev, zadeva deluje zgolj v omrežju LTE, ne pa tudi s starejšo tehnologijo 3G. Res je, da operaterji vlagajo samo še v prvo, katere signal pa vendarle še ne seže povsod.

O kakšnem hišnem kinu, ki deluje samo v omrežju LTE on to govori?
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
3.959
321
83
www.svetidej.com
https://telemach.si/internet/hisni-internet

- 8/2 Mbit/s do 200 GB, nato 2/1 Mbit/s (20 €/mesec, 16 € za naročnike fiksnih storitev)
- 16/4 Mbit/s do 200 GB, nato 2/1 Mbit/s (25 €/mesec, 21 € za naročnike fiksnih storitev)

hisni.png


Citat:
10. avg 2017.

Obvestilo o spremembi Posebnih pogojev uporabe storitev Hišni internet

Telemach d. o. o. obvešča naročnike mobilnih in fiksnih elektronskih komunikacijskih storitev, da v skladu z drugim odstavkom točke D Posebnih pogojev uporabe storitev Hišni internet, na podlagi določil 2. odst. 129. člena Zakona o elektronskih komunikacijah ter v skladu z določili Splošnega akta o obliki in načinu objave obvestila o spremembi pogojev iz naročniške pogodbe z dnem 8. 9. 2017 v veljavo stopijo naslednje spremembe oz. dopolnitve Posebnih pogojev uporabe storitev Hišni internet. Pogoji se spremenijo tako, da se:

a) točke 1, 2 in 5 razdelka A Posebnih pogojev uporabe storitev Hišni internet v celoti nadomestijo z naslednjim besedilom:

»1. Hišni internet med drugim vključuje storitev prenosa podatkov v mobilnem omrežju 4G s hitrostjo, navedeno v okviru posameznega paketa.«

»2. Storitev Hišni internet je možna na območjih, pokritih z omrežjem 4G. Potencialni naročnik se zavezuje, da bo razpoložljivost signala 4G na naslovu, kjer namerava uporabljati storitev Hišni internet, pred sklenitvijo naročniškega razmerja preveril na Zemljevidu pokritosti, dostopnem na info@telemach.si ali številke 0802288.

Če v času sklepanja naročniškega razmerja za paket Hišni Internet na lokaciji priključka obstaja možnost dostopa do fiksnih širokopasovnih storitev, si Telemach d. o. o. pridržuje pravico, da uporabniku zavrne sklenitev naročniškega razmerja za ta paket in mu omogoči naročilo fiksnih širokopasovnih storitev.«

»5. Hitrost prenosa podatkov se po porabljenih 200 GB zniža na 2/1 Mbps (prenos iz omrežja/prenos v omrežje) in se dodatno ne zaračunava.«

b) točka 2 razdelka C Posebnih pogojev uporabe storitev Hišni internet v celoti nadomesti z naslednjim besedilom:

»2. Naročnik soglaša, da bo storitev Hišni internet uporabljal na način, ki je v skladu s temi pogoji ter veljavnimi zakoni in predpisi. Zlasti v primeru uporabe v (i) P2P - “vsak z vsakim” omrežjih ali (ii) v primerih vzdrževanja stalne povezave, ne glede na hitrost, ali (iii) v primeru uporabe storitve za distribucijo neželene pošte, si ponudnik za zaščito kakovosti storitev, integritete omrežja in zaščite omrežja pred preobremenitvami po predhodnem opozorilu s sporočilom SMS, e-poštnim sporočilom ali drugim zanesljivim načinom sporočanja, pod pogojem, da kljub prejetemu opozorilu naročnik s kršitvami nemudoma ne preneha, pridržuje pravico naročniku omejiti možnost uporabe storitev s preprečitvijo dostopa ali z omejitvijo pasovne širine na 2/1 Mbps (prenos iz omrežja/prenos v omrežje), če je to tehnično mogoče in glede na okoliščine primera.«

c) doda točka 4 razdelka C Posebnih pogojev uporabe storitev Hišni internet, ki se v celoti glasi:

»4. Naročnik in uporabnik razume in se strinja, da bo storitev Hišni internet uporabljal z ustrezno napravo (modem in SIM-kartica) le na lokaciji priključka, določeni z naslovom, ki ga je navedel ob naročilu priključka. V nasprotnem primeru si Telemach pridržuje pravico, da uporabniku/naročniku onemogoči uporabo storitve Hišnega interneta.«

d) doda točka 5 razdelka C Posebnih pogojev uporabe storitev Hišni internet, ki se v celoti glasi:

»5. Naročnik razume in se strinja, da je pridobitev paketa odvisna od razpoložljivosti omrežnih kapacitet.«

Od objave obvestila o spremembah do njihove uveljavitve, imajo naročniki-potrošniki, druge osebe pa, v kolikor ravnajo v skladu s 129. členom Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), v skladu z določili 2. odst. 129. člena ZEKom-1 pravico brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Naročnik, ki to pravico uveljavlja, in je ob sklenitvi naročniškega razmerja prejel terminalsko opremo po akcijski ceni, lahko pri odstopu od naročniške pogodbe pred potekom obdobja vezave izbira, ali bo operaterju povrnil znesek, ki ustreza sorazmernemu delu celotne vrednosti prejete terminalske opreme in prejeto terminalsko opremo obdržal, ali pa bo vrnil terminalsko opremo v stanju, v kakršnem mu je bila izročena, in plačal uporabnino za čas uporabe terminalske opreme, operater pa mu bo vrnil kupnino. Pravica do odstopa ne vpliva na zapadle in neplačane obveznosti naročnikov ter na izpolnitev drugih pogodbeno dogovorjenih obveznosti naročnikov.

Za dodatne informacije in pojasnila v zvezi z najavljeno spremembo lahko naročniki pokličejo na brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 22 88 ali se obrnejo na zaposlene v poslovnih enotah Telemacha.

Telemach d. o. o.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
No da še povem zadevo, na eni številki pri Telemachu se je včeraj začelo dogajati da ko sem klical na to številko je meni zvonilo, osebi katero pa sem klical pa ni zvonilo, niti ni bilo neodgovorjenega klica. Poskusim zamenjati SIM v drug aparat enako... Kličem na support kjer mi gospa pove da ja, da je to normalno, da poznajo to, da je to stara zadeva in sicer nekaj v smislu da sem ravno na območju kjer šaltuje med Telekom in Telemach signalom, pač naj dam ročno iskanje omrežij in na Mobitel (Telekom). No fino, storim to in sedaj zadeva dela. Je pa zadeva ta, da je sedaj max. 3G signal, prej ko je bilo na Avtomatsko iskatnje ter Telemach LTE? WtF? A se zafrkavajo da je to normalno???
confused-1.gif
 

Dare1

Pripravnik
20. jul 2007
524
1
18
No to se je dogajalo tudi nam. Če je bil puncin telefon nexus 5 nastavljen, da uporablja 4G omrežje, ji telefon ni zvonil, ko sem jo klical, prav tako ni bilo neodgovorjenega klica.Pomagalo je edino, da se je telefon dal v 3G, v bistvu pa nikoli nisi vedel, da te ni kdo klical pa ti ne zvoni telefon. Na telefonih smo imeli ročno izbrano Telemach omrežje, 4G signal je bil med 80-100%. Mi smo zadevo dokončno rešili tako, da smo zaključili s Telemachom.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Mislim da je na tej številki bilo na "Auto"... In če bi bilo na AUTO rešitev bi mi verjetno to enostavno predlagali na tehnični pomoči?
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.667
731
113
Kako to, da Telemach ponuja nove pakete z občutnim popustom, za nove naročnike, starim, ki nas pa lupijo že leta in leta pa ponuja nek popust 25% za 6 mesecev ob vezavi dve leti, ker nov naročnik je pa samo tisti, ki je imel vsaj 3 mesece odklopljeno, sicer, kot zanimivost prepis priključka od lastnika na najemnika objekta, on ni nov naročnik, ker priključek ni miroval 3 mesece.

Torej, kake ideje, razen, da me naravnost oni prisilijo, da stestiram tudi konkurenco vsaj za 3 mesece, če že ne dalj.

Pa odkodirne kartice , ki so jih nekdaj (5 let nazaj) dejali do 3 na priključek, brez Conax modula celo zastonj, brez plačil sedaj ob vsaki spremembi želijo vse računati, kar se hitro nabere, ker se šteje 1 priključek že njihova škatla za gledanje za nazaj, potem pa če želiš direktno tudi na TV ju gledati imaš še 1 dodatno odkodirno kartico in če imaš malo boljši TV z dvojnimi tunerji, rabiš še tretjo odkodirno kartico . No ja se da rešiti z card spliterjem, samo prijazni pa glede tega nikakor niso .

Torej vaše izkušnje ???
 

Dare1

Pripravnik
20. jul 2007
524
1
18
Telefon je bil na Auto 4G-3G-2G, kolikor vem, nima noben telefon možnosti samo 4G. Če je bil telefon na auto 3G-2G je zvonil brez problema. Težave so bile samo takrat, ko je bila povezava 4G, če ni bilo LTE signala je tudi delal OK.
Kakorkoli, sedaj pri drugem operaterju dela isti Nexus 5 na 4G omrežju brez težav...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
No pri nas je mati imela vse LTE/.../... ter iskanje omrežij na avtomatsko in ni slo je jebalo...
 

natko45

Fizikalc
1. nov 2010
1.017
3
38
Z "Vse LTE" misliš "auto GSM/WCDMA/LTE"? POleg tega avtomatsko izbiranje omrežja nima veze s prednostnim omrežnim načinom.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
??? Ne štekam kaj si hotel povedat? Jaz ti hočem povedat da je na tem apartu bilo nastavljeno

1) LTE/3G/2G (samodejna povezava)

2) OMREŽNI OPERATERJI (Izberi samodejno)

Zdaj se tukaj jajčkamo kot da smo 15 let nazaj in odkrivamo toplo vodo, skratka pri zgoraj navedenih nastavitvah mora vse delovati perfektno. V kolikor ne, potem je težava ali na:

1) GSM aparatu

ali

2) Pri operaterju

No GSM aparat smo zamenjali in izkuljučili to možnost, torej je težava v operaterju. In rešitev ki jo predlagajo njihovi tehniki naj izberem omrežje ROČNO na Mobitel je bulšit saj v gostovanju pri njih ne deluje LTE temveč zgolj 3G.

Kar pa je najbolj smešno do sedaj je kakšna 2 meseca vse delalo OK na vseh lokacijah, zdaj pa kr naenkrat ne zvoni ko kličeš na to številko in na tehnični pomoči jim je to normalno saj pravijo da je to zato ker ravno v tistem momentu prevezuje iz njihovega oddajnika na gostujoči Telekomov oddajnik... wtf?
 

Faconetel

Zelenc'
22. avg 2017
1
0
1
Pri pregledu vaših opravljenih storitev, smo ugotovili, da ste v mesecu juliju pred zakupom dodatnega paketa opravili skupno 864MB GPRS prenosa podatkov in s tem, dne 12.7.2017, presegli dodeljene bonitete v paketu »Najbližji M« za 364MB, kar smo vam zaračunali v znesku 59,59€.


Ljudje, Telemach je nategator, ne it na limnice! :D Vsak komentar na prilepljen post je seveda dobrodošel.
 

milos621

Pripravnik
29. apr 2008
913
10
18
Citat:
Uporabnik milos621 pravi:
Imam dve naročnini na paketa Še več. Ker mi gre Telemach (predvsem zaradi nakupa POP TV-ja) na ku...c bom zamenjal operaterja. Če prav sklepam je najbolje naročnino prekiniti konec meseca (npr. 28-30.) saj imam za tisti mesec že plačano naročnino?

Evo, rečeno storjeno. Več za manj sem dobil.