Nakup A6 4F

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
da, imajo
še vedno je priporočljiv nakup z nekom, ki obvlada branje parametrov delovanja motorja, da ne kupiš mačka v žaklju ali bognedaj z odstranjenim dpf in šalabajzarsko predelano mapo motornega ECU (ki briše še 30 drugih napak, ne samo dpf napake)

pojavlja se edino puščanje hladilnika vračanja izpušnih plinov - to se pa tudi pri drugih vozilih (npr F10 BMW 535d itd.)

drugače je to quattro bombnik - držijo pa faceliftani ceno kar precej
v kolikor je varianta, vzemi z zračnim vzmetenjem ali aktivnim podvozjem
zadeva vaga 1977 kg v limuzinski verziji, se pa konkretno premakne, sploh z dobro mapo
Kot zanimivost, je težji od 4.2 q bencinca a8 istega letnika (alu rešuje osmico)

sLO prometne pri 4 črkovnih nimajo zadnje črke, predvidevam, da gre za CDYA ali CDYC motor ki je v 10.2008 do 3.2011 in je 176kW (240PS)
CDYB je bil že prej zunaj

Evo, nabavil cca. 14 dni nazaj
cheer.gif

Črnega FL A6 Avant 3.0TDI quattro tiptronic S-Line (zunaj, znotraj, podvozje), zaenkrat res super super zadovoljen, avto je top
grin1.gif


Imam pa eno vprašanje... Občasno mi vrže napako za EGR (001025 - EGR System / P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent). Sem govoril z mehanikom in je svetoval, da kupim čistilo za EGR v spreju in ga spustim v sesalno cev. Na forumih pa berem, da lastniki odstranijo EGR in sesalni kolektor, ter sčistijo izven motorja. Res da je sprej bolj simpl za uporabo, ampak potem vsa svinjarija leti v DPF, kar pa spet ni najboljše. Torej, katero metodo izbrati?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Uuuu topp! Dobra izbira, cestitam! Kater letnik si vzel? Mene tudi zdaj malo grize, sem pred menjavo... do sedaj sem imel dve A6tki V6 tdi... zdaj pa razmisljam o novi A6 in sicer... 3.0TDI 204KM, poslusam pa tudi racionalno razmisljat in mi je interesantna tudi 2.0 TDI 190KM... avtomobil ne gre slabo... sicer me tudi vlece FL 3.0 TDI 218KM ampak to je še predrago... Hondi.. kaksne izkusnje z nasteto motorizacijo? Lp
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
190KM zna imeti težave.
Multitronica se izogibaj, če avtomatik, potem le z S-Tronic-om. V zadnjem letu sem imel ogromno strank z A6kami 4G in kar nekaj strank z Multitronicom je imelo zamenjan menjalnik pred 150.000 km. O ceni raje ne sprašuj
uf-1.gif
. Tudi na uvoženem avtomobilu. Jaz osebno ga vseeno ne bi vzel. Ročni ali S-Tronic. Tudi zaradi izgube moči pri multitronicu, S-Tronic je precej boljša zadeva.
204KM gre z ABT predelavo na cca. 270KM, če se prav spomnim, tovarniška garancija ostane.
cheer.gif
.
v6-abt.jpg


Sicer pa je tale 4G model res bomba avto. Vsakič ko stranka pride, mi čeljust dol pade, ob tem, da je treba upoštevati dejstvo, da je to dejansko tehnologija iz leta 2010 (A7-ka je takrat prišla ven). Pa seveda, upam da ne boš šparal na opremi
wink-1.gif
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Letnik je 2010. Res je top kombinacija 3.0TDI + tiptronic, pa V6 zvok ob kickdownu hitro zasvoji... S porabi sem tudi zadovoljen, zaenkrat večinoma LJ&okolica in kaže 7.9 l/100km ob lahki nogi.

Hvala za link. Bom naslednji vikend odstranil sesalni kolektor in EGR, ter ga temeljito sčistil. Upam, da bo potem mir. Zjutraj sem ga priklopil na VagCom in zbrisal napako, naredil do zdaj 80km pa se še ni prižgala lučka nazaj.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Gledam izključno S-tronice (rocni menjalniki so me malo minili) pa saj 2015 ni vec multitronica ali...? Sicer pa kdo sploh kupuje multitronice? Slab sloves se jih drzi ze iz A4 2002-> ven... kaksne tezave zna imeti 190PS motor? Je pa res da se na Stronicih dela servis vsakih 60k km... glede opreme je pogoj velika navigacija, po moznosti z full navigacijo v števcih, digitalna klima (displaycki) ter vsaj xenon. Zazeljen je tudi leder (alcantara po moznosti). Drugace pa me razni ostali sistemi, asistenti in ostalo ne ganejo prevec, raje manj kot vec ker potem ko je avtomobil star je s tem samo potencialno sranje... aja... pametna zadeva se mi zdi tudi sistem za zaznavanje mrtvih kotov...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
cheer.gif


Kaj pa za 3.0 TDI? Je kak podatek od kdaj do kdaj so Multitronici in od kdaj so na tem modelu prisotni Stronici...?
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Poročilo čiščenja...

Sem odstranil sesalni kolektor in je na tistem kanalu, ki vodi do EGRja bilo samo cca. 0.5 cm prostega prehoda, ostali deli, vključno z loputami pa niso kritični (1-2mm obloge). Kanal sem sčistil, zmontiral kolektor nazaj, zbrisal napako in je že 1200km mir. Vse skupaj mi je vzelo 1h in 12€ za čistilo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Poročilo čiščenja...

Sem odstranil sesalni kolektor in je na tistem kanalu, ki vodi do EGRja bilo samo cca. 0.5 cm prostega prehoda, ostali deli, vključno z loputami pa niso kritični (1-2mm obloge). Kanal sem sčistil, zmontiral kolektor nazaj, zbrisal napako in je že 1200km mir. Vse skupaj mi je vzelo 1h in 12€ za čistilo.
cheer.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
kje, na žarometu, ven iz krmilnika na rjavem konektorju v boku zadaj ali kje drugje?

črno/zelena

Steckverbindung schwarz 10 Fach Rückleuchte rechts:
sw/gn Steckplatz 2 Rückfahrlicht rechts
ro/ge Steckplatz 4 Rücklicht rechts
gr/ro Steckplatz 6 Rücklicht rechts
gn/bl Steckplatz 8 Rücklicht rechts
gr Steckplatz 10 Blinklicht rechts
bl Steckplatz 9 Dioden für Bremslicht
br Steckplatz 3 Masse

Steckverbindung schwarz 10 Fach Rückleuchte links:
gn/gr Steckplatz 1 Dioden für Bremslicht
gr Steckplatz 2 Blinklicht links
bl/ro Steckplatz 4 Rücklicht links
gr/sw Steckplatz 6 Rücklicht links
ro/sw Steckplatz 8 Rücklicht links
bl/ro Steckplatz 10 Nebelschlußleuchte links
br Steckplatz 7 Masse
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Hvala
zmaga.gif
Sem priklopil na črno/zeleno in dela tako kot mora. Nekomu je bilo težko doplačat 300€ za senzorje pri vozilu za 65k€