Kako utekate nov avtomobil? Ideje za daljšo vožnjo

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Prva zaviranja (recimo prvih 100-150 zaviranj) opravi nežno,da se zavorne ploščice uležejo. Po avtocesti se ne utekava avta, temveč po navadnih cestah, kjer je mnogo prestavljanja, pospeševanja in zaviranja. Prvih 1000km daj gasa ravno toliko, da lahko normalno zamenjaš v višjo. Potem vsakih 1000km povišaj obrate za 500 in tako naprej.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Prva zaviranja (recimo prvih 100-150 zaviranj) opravi nežno,da se zavorne ploščice uležejo. Po avtocesti se ne utekava avta, temveč po navadnih cestah, kjer je mnogo prestavljanja, pospeševanja in zaviranja. Prvih 1000km daj gasa ravno toliko, da lahko normalno zamenjaš v višjo. Potem vsakih 1000km povišaj obrate za 500 in tako naprej.

A si najdu fotrove zapiske iz leta 1973 za stoenko?
 

bratusm

Fizikalc
29. jan 2014
615
38
28
Ni pa napisal, kateri avto dobi...
Če bo dobil Lado Nivo, ne sme vozit prvih 1000km po več kot en meter globoki vodi...
hysterical-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Prva zaviranja (recimo prvih 100-150 zaviranj) opravi nežno,da se zavorne ploščice uležejo. Po avtocesti se ne utekava avta, temveč po navadnih cestah, kjer je mnogo prestavljanja, pospeševanja in zaviranja. Prvih 1000km daj gasa ravno toliko, da lahko normalno zamenjaš v višjo. Potem vsakih 1000km povišaj obrate za 500 in tako naprej.

A si najdu fotrove zapiske iz leta 1973 za stoenko?

grin1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Sniper pravi:
Menjava olja po 5000km in kompliciranja kako voziti je brez veze. Avto voziš normalno pa je. Moj ima po sedmih letih 254k km za sabo, dela kot urca, brez problemov, nobenega utekanja in menjave olja po 5000 km. Še servisnih intervalov na 30k km sem se držal. Je pa res, da gre za korejski polizdelek.
smile-1.gif

A ga še ni požrla rja? Mamo glih eno luštno zadevico, ko je korejski polizdelek z 60.000 km od prvega lastnika(star dedek, ki se je že poslovil iz tega sveta) dobesedno razpadel. Samo volanska letev je 1700 eur pa še nekaj takih podobnih zadev čez 1000 eur je fuč. Da od rjastega podvozja niti ne govorim pa naj bi bil avto konstantno v garaži in nikoli vožen po slabem vremenu.

Drugače pa vozi nov avto isto kot voziš starega zdaj. Nima kaj bit razen če si ekstrem in greš vedno v rdeče območ vrtljajen in šele takrat prestavljaš v višjo prestavo. Če si normalen voznik nima avtu kaj biti(pa tudi še si ekstrem bi moral delovati v garancijskem roku brez težav).

Ja razni šoferji, dostavljavci novih avtov komaj čakajo, da dirjajo po dvorišču z 150 km/h gor na šleper z 200 km/h dol z šleperja rikvec z vsaj 100 km/h. In to delajo s prav vsemi par 100 avti kateri grejo dnevno do kupca oziroma salona.
evil.gif
V bistvu vsak nov avto je že rabljen, ker se je v njem vozilo vsaj 5 ljudi po par sto metrov. Sory ampak avto je nekak treba spraviti iz tovarne do salona. Teleportacije zaenkrat še ne obvladamo.
 

kdk

Pripravnik
25. feb 2014
188
23
18
okoli MB
Iz navodil za uporabo Toyote (bencin/dizel) 2016 :
Prvih 300 km - izogibajte se nenadnemu ustavljanju
Prvih 800 km - ne vlecite prikolice
Prvih 1000 km - ne vozite pri izjemno velikih hitrostih, izogibajte se nenadnemu pospeševanju, ne vozite nenehno v nizkih prestavah, ne vozite dalj časa s stalno hitrostjo
Dodatno za motorje s turbinskim polnilnikom : Čas delovanja motorja prostem teku pred zaustavitvijo motorja
običajna mestna vožnja : ni nujno
hitra vožnja (stalna hitrost približno 80 km/h) : 20sekund
hitra vožnja (stalna hitrost približno 100km/h) : eno minuto
vožnja v strm klanec ali stalna hitrost nad 100km/h : dve minuti.

Iz navodil za uporabo Mitsubishi bencin/dizel 2009 , ročni menjalnik
V obdobju utekanja, ki predstavlja prvih 1000 km:
-ne pospešujte motorja do visokih hitrosti
-izogibajte se hitremu zagonu, pospeševanju, zaviranju in dolgotrajnemu obratovanju pri visokih obratih
-držite se hitrostne omejitve za utekanje
bencin 1.pr:30km/h, 2.pr.:60km/h, 3.pr.:85km/h, 4.pr.:115 km/h, 5.pr.:145km/h
dizel 1.pr:20km/h, 2.pr.:40km/h, 3.pr.:65km/h, 4.pr.:95 km/h, 5.pr.:125km/h, 6.pr.:150km/h
-izogibajte se vleki prikolice
 

boc

Majstr
1. avg 2007
2.365
432
83
Prvih 6 mesecev ga imaš v garaži. Potem se avto ne smatra več za novega in ga lahko normalno voziš.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ni res! Vsakih 12 mesecev ga moraš peljat na redni servis, najbolje kar na šlepdinstu.
wink-1.gif
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Mah eni komplicirate, doma imam ze 7i nov avto od leta 04, zaradi potreb firme, vsi so imeli 300-400k vsaj, nobenega nisem utekal itn... pa so vsi bp preziveli. V navodilih radi napisejo, da zascitijo kvaliteto. Ce bo kaj crknilo, bo zaradi neznosti voznika ali drugace utekanja crknilo tako ali drugace. Ce avto mislis imeti 10 let in veliko prevozenih, bos ga cuval in nezno vozil oziroma z obcutkom Ce pa ne, ti nobeno zacetno utekanje ne bo pomagalo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Jah tak je renault... 2.2dCi ko je lastnik menjal že 3-4turbino v garanciji so ga začel preoričvat da ne zna vozit avta
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Prva zaviranja (recimo prvih 100-150 zaviranj) opravi nežno,da se zavorne ploščice uležejo. Po avtocesti se ne utekava avta, temveč po navadnih cestah, kjer je mnogo prestavljanja, pospeševanja in zaviranja. Prvih 1000km daj gasa ravno toliko, da lahko normalno zamenjaš v višjo. Potem vsakih 1000km povišaj obrate za 500 in tako naprej.

A si najdu fotrove zapiske iz leta 1973 za stoenko?

Dejansko najboljši nasvet v celi temi... Avto mora it čez vse faze... Pa čimveč kratkih fur da se materiali usedejo zarad segrevanja in ohlajanja...

Dolge fure z enakimi obrati mu ne pomagajo kaj dosti...
 
Nazadnje urejeno:

s_samotar

Fizikalc
5. feb 2010
520
81
28
najbolje da kupiš rabljen avto in ne boš mel težav z utekanjem le tega.

Boš pa mel druge težave.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik bratusm pravi:
Ni pa napisal, kateri avto dobi...
Če bo dobil Lado Nivo, ne sme vozit prvih 1000km po več kot en meter globoki vodi...
hysterical-1.gif

hysterical-1.gif
+ prvih 500 kilometrov vozit z minimalno 1,5 promila....
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Prva zaviranja (recimo prvih 100-150 zaviranj) opravi nežno,da se zavorne ploščice uležejo. Po avtocesti se ne utekava avta, temveč po navadnih cestah, kjer je mnogo prestavljanja, pospeševanja in zaviranja. Prvih 1000km daj gasa ravno toliko, da lahko normalno zamenjaš v višjo. Potem vsakih 1000km povišaj obrate za 500 in tako naprej.

A si najdu fotrove zapiske iz leta 1973 za stoenko?

Dejansko najboljši nasvet v celi temi... Avto mora it čez vse faze... Pa čimveč kratkih fur da se materiali usedejo zarad segrevanja in ohlajanja...

Dolge fure z enakimi obrati mu ne pomagajo kaj dosti...

Leta 1972 ali leta 2017?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
2017.......

A misliš da se pa materiali leta 2177 ne bodo rabal utekat? Bomo sam skomponiral pa gasa punim?

Tud muca se KAO ne nuca (btw zelo napreden material).........pa ne gre na suho.....kali?
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
ja nekak je leta 2017 malo bolj natančna izdelava kot je bila 75. plus kot je že blo gori napisano. Avti so zlaufani še predn pridejo na prvi tovornjak, kje je pol še ladja, pa vlak, pa še en tovornjak, pol še drugi tovornjak itd.
 
5. apr 2015
1.325
685
113
Za moje pojme voziti čimbolj varno dinamično, občasno do rdečega polja v 3., saj rdeče polje je zato, da se ga doseže, turbine zato, da se vrtijo, avto zato, da se vozi.