eBay - za.eb pri objavljeni ceni

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Je že kdo imel podoben primer:
v četrtek sem na eBayu kupil (buy now) now izdelek (avtodel), ki je imel precej prenizko ceno glede na druge ponudnike. Prodajalec je nemški trgovec z 99,8% rejtingom. Izdelek sem tudi takoj plačal, poštnina je bila primerljiva z vsemi ostalimi (15€).
Danes dobim sporočilo prodajalca, da je prišlo do tehničnih težav pri vnosu oglasa in da cena ni bila pravilna, zato mi bodo vrnili denar takoj ko bodo utegnili (???).
Glede na njihove AGB (splošne pogoje poslovanja) nikjer ne navajajo možnosti napake pri vnosu in zaradi tega stornacije naročila. Sam sem jim odpisal, da pričakujem dobavo izdelka kot je bilo v oglasu do 29.6. in da bom v nasprotnem o nepošteni praksi obvestil eBay (itak dobijo negativno) in inšpekcijo.

A je kdo že imel podoben primer in kako se je razrešilo? To da dobim denar nazaj in kupim drugje po 5X ceni mi je jasna rešitev.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.840
5.084
113
toži jih če se ti je volja jajcat za to. Druge šanse nimaš.
V razvitem svetu se taka napaka razume, na balkanu se pač izsiljuje.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.851
2.986
113
Jaz sem imel podoben primer sem predvideval da je napaka podobno kot pri error fare letalski če gre skoz super če ne pač ne. Tip je pisal da so zajebali enako kot tebi in da mi vrnejo denar. Ker pač nisem balkanc sem se strinjal. Res pa da je šlo za 15€.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ne gre se za tožit in še manj za balkanske navade - te so ravno to, da v splošne pogoje ne napišeš, da si pridržuješ spremembo cene oz. napake pri vnosu ti pa izvedeš ravno to - ampak potem ravno eBay izgubi svoj smisel, saj vsake toliko pa "se ti userje" kaka res dobra cena. Ker gre za star avto, bi bilo povsem možno, da razprodajajo zalogo.
Ne vem kako poslujete drugi ampak jaz ko objavim kak oglas ga trikrat čekiram če je vse OK.

V bistvu mene niso nič vprašali če se strinjam, samo suhoparno obvestilo, denar pa bo ko bo in samo to me moti. Če bi bilo obvestilo v smislu opravičila in ponudbe artikla po normalni ceni ali pa denar takoj nazaj bi bila povsem druga pesem.

In v razvitem svetu se mora prodat po objavljeni ceni.
wink-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.950
113
Zakaj, še vedno lahko odstopi od "pogodbe" prodaje, toje pač normalna poslovna logika.Sicer ostaja grenak priokus, ampak tako je. Sama licitacija deluje pod drugimi pogoji, kot sofort kaufen.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Kakšnimi drugimi pogoji, če ni pridržane cene?

Sicer pa Ebay počasi postaja isto sranje kot Bolha. Mene je za ISTI artikel dvakrat nategnil en Francoz, ki ga je kao kupil, potem pa mrknil. Obakrat sem moral čakati skoraj 14 dni, da je Ebay potrdil preklic prodaje, jaz pa temu prašiču nisem mogel dati negativne ocene in je očitno še vedno tako lepo nategoval ostale s 100 pozitivnimi feedbacki. Sem pa v pogoje te avkcije dodal, da ne more več on bidat, tako da sem se ga vsaj jaz znebil.

PS: Tudi jaz sem na začetku na avkcijah ''pušil'', ker itak če nimaš feedback-a potem ne dosežeš baš neke cene. Ampak mi tudi na kraj pameti ni prišlo, da ne bi poslal. Balkansko je kvečjemu to, kar se je zgodilo odpiralcu teme.
Tak prodajalec lahko namreč namerno daje nižjo ceno, potem pa kao se je zmotil in ponudi normalno ceno. A to ni nelojalna konkurenca poštenim prodajalcem? Lool, balkanc ne razume napake, ja...
 

brunobruno

Fizikalc
3. feb 2012
2.146
50
48
Jaz kot kupec sem vedno lahko odstopil od nakupa, če ni bilo prepozno. Verjetno lahko tudi prodajalec naredi tako.
Pa na Ebayu veljajo Ebay-ova pravila, katera so za vse trgovce enaka. Če mu pogoji tega ne bi dovolili bi verjetno tebe moral prositi če ti prekličeš naročilo, da ti lahko vrnejo denar.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Še enkrat: gre za precej veliko trgovino z novimi avtodeli iz Nemčije, ki ima svojo "trgovino" odprto tudi na eBay-u in ni šlo za avkcijo. Za internetno poslovanje firm mislim da veljajo malo drugačni pogoji kot za fizike - bom dal primer iz navadne trgovine, recimo Rutar, si pogledaš kavč na oddelku, greš k blagajni in ga plačaš, prav tako dogovoriš dostavo na dom, ki jo tudi plačaš. Čez tri dni pa dobiš domov suhoparno obvestilo da je bila napaka v sistemu in vam ga ne moremo / nočemo prodati po tej ceni. Denar boste dobili nazaj ko nam bo zneslo. Brez oprostite, brez ponudbe s pravo ceno, da kakega popusta sploh ne omenjam. Ja napake se zgodijo, ampak tisti, ki jo naredi (napaka sistema je na strani prodajalca) se tudi opraviči in poišče pot za zadovoljstvo obeh strani. Mimogrede - popravljena cena za ta artikel je sedaj 50% višja kot pri drugih prodajalcih!

A še vedno govorimo o istih stvareh?

PS: seveda bom sedaj kalimero ali pa general po bitki - sem šel brat negativne komentarje (rating kot rečeno 99,8%) in se jim ta systemfehler kar pogosto dogaja - vračilo denarja pa po 14 dni in več. Naj mi samo enkrat še kdo kaj čez kitajce - zadnjič v enem dneviu vse rešeno!
 
Nazadnje urejeno:

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Kaj je tukaj balkanskega? Ce se take cene ne kaznujejo potem lahko to vsi izkoriscajo in dajejo najnizje cene in potem kao nismo vedl. Na ebayu je ze tako tezko kupovati ker so skoz neke skrite pasti potem je tuaj se cel svet ki se gre vsak svoja pravila in poslovno prakso, potem se pa pejt
 

Bucko

Fizikalc
28. avg 2007
1.716
39
48
Zakaj bi dajal najnižjo ceno, pa potem vračal denar?
bonk.gif
Kaj ima od tega?
Se je pač zmotil. Se zgodi. Razen na alterju, kjer smo nezmotjlivi.
cheer.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Bucko pravi:
Zakaj bi dajal najnižjo ceno, pa potem vračal denar?
bonk.gif
Kaj ima od tega?
Zgoraj smo ti že zapisali: kao se je zmotil in ponudi višjo/normalno ceno ali pa preklic. Itak ga nič ne stane, če prekliče, če pa na ta način spelje kakšnega kupca, je pa samo plus. In glede na komentar McGyverja, da ima v feedbacku veliko negativnih zaradi take prakse, se očitno velikokrat zmoti ali pa le gre nelojalno konkurenco.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik Bucko pravi:
Zakaj bi dajal najnižjo ceno, pa potem vračal denar?
bonk.gif
Kaj ima od tega?
Se je pač zmotil. Se zgodi. Razen na alterju, kjer smo nezmotjlivi.
cheer.gif

Ne bit naiven pri prodajalcih. Vse nategne 10% jih zahteva denar nazaj ostale pa nategne dalje. Kljub nategu mcgiverju vrne denar in ta mu da pozitov feedback.

Noben se ne zmoti, pravtako se ni zmotil ceneje.si al kdo ze je tisti monitor lcd dajal full ceneje. V prodajalnem oddelku so vedno taki k razmisljajo kako narest brezplacni marketing.
Ne pozabit koliko mcgiverjev je na svetu k so isti oglas gledal.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik Bucko pravi:
Zakaj bi dajal najnižjo ceno, pa potem vračal denar?
bonk.gif
Kaj ima od tega?
Se je pač zmotil. Se zgodi. Razen na alterju, kjer smo nezmotjlivi.
cheer.gif

Ne bit naiven pri prodajalcih. Vse nategne 10% jih zahteva denar nazaj ostale pa nategne dalje. Kljub nategu mcgiverju vrne denar in ta mu da pozitov feedback.

Noben se ne zmoti, pravtako se ni zmotil ceneje.si al kdo ze je tisti monitor lcd dajal full ceneje. V prodajalnem oddelku so vedno taki k razmisljajo kako narest brezplacni marketing.
Ne pozabit koliko mcgiverjev je na svetu k so isti oglas gledal.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Zadeva je zame zaključena - 454 negativnih v zadnjem mesecu na isto finto. Rating jim je padel na 99,5, še malo pa ne bodo več "trusted brand".

Opazi kdo vzorec?
2589075-ScreenShot2017-06-23at16.30.23.png
 

Priponke

  • 2589075-ScreenShot2017-06-23at16.30.23.png
    2589075-ScreenShot2017-06-23at16.30.23.png
    139,5 KB · Ogledi: 197