Lučka za olje - 166 2,4 JTD 110kW

TMJ

Fizikalc
4. jul 2013
1.584
8
38
Zdaj ko je vroče in se peljem daljšo relacijo s prižgano klimo se mi občasno prižge lučka za olje.
Recimo ko pritisnem sklopko začne utripati ko pa spet spustim sklopko in stopim na plin pa spet ugasne.
Če nimam vključene klime se lučka nikoli ne prižge.
Any idea kaj bi to obilo?
Olja je v motorju dovolj.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Pumpa za olje, oljčni (ojnični) ležaji na glavni gredi, ... skratka čimprej daj vsaj preverit tlak olja preden ti bat pogleda iz havbe.
 

TMJ

Fizikalc
4. jul 2013
1.584
8
38
samo mi je čudno da se to pojavi samo ob full obremenitvi motorja in zraven vključene klime.
Ko se to pojavi avto ustavim spijem pir, da se malo ohladi pa ni več te lučke.
Če klime ne vklopim se to nikoli ne pojavi pa če tudi 150 na uro žgem 5 ur....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Ja to so tipični simptomi da imaš nekje v "oljnem" sistemu luft. Ko se olje ogreje postane bolj viskozno in lepše "teče" ... posledično pa ga "zluftana" črpalka ne more zadovoljivo več poganjat pri NIZKIH obratih, pri visokih se itak zavrti in tlak naraste. Isti siptom je če je na poti (oljni kanali) od črpalke nazaj do karterja kje "luknja" in namesto da bi se v sistemu nabral zadosten pritisk curi olje nekje prekomerno ven in v sistemu pada pritisk (in če pojačaš obrate je pritisk ok).

Odvisno od zasnove motorja ampak v štandgasu veliko motorjev ne prikaže lučke za olje ker pritisk zelo niha oz. pade celo pod "normalen" nivo in bi se ti ves čas prižigala lučka. Lahko da ti klima ravno toliko dvigne obrate da ti preseže tole "spodnjo" mejo.

Pozimi ko se motor počasi segreva lahko voziš brez lučke tudi nekaj 10km, poleti se ti pa lahko prižge že po par km. Vse je odvisno od tega kako hitro postane olje preveč viskozno.

Ena opcija je da se je samo spodnja pozicija senzorja za tlak olja (odklop) malce "obrabila" in je problem v senzorju. Čeprav dvomim ker bi potem bili simptomi malce bolj na random.

Tako da čimprej do mehanika in najprej preverit tlak olja. Najbrž bo v štandgasu prenizek. Potem pa sledi operacija ki zahteva odstranitev karterja in mala generalka mašine, ampak sej to si vedel že ko si kupil alfo?
grims-1.gif
 

TMJ

Fizikalc
4. jul 2013
1.584
8
38
vozim jo že 12 let pa razen rednih servisov nič kaj hujšega....naredu že 200.000 na 150.000 podlage....razen elektrika-okna in centralno crkuje, poraba pa okrog 6l
Peljem na servis pogledat tlak.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Na kolk pa delaš "redne" servise? Da nimaš katrana že po motorju pa pumpa sploh ne potegne olja kljub oolnemu karterju ker je vse zabasano! Kot pri VAG tastarem 1.8T motorju...
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Probaj malo "predrmat" konektorje tam okoli klime in senzorja za olje, če sta blizu: Lahko da konektor od olja preblizu ali se dotika kakšne vroče cevi za klimo, pa izgubi kontakt ... samo ideja ..
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
katero olje uporabljas? Se ti lucka priziga tudi takoj po menjavi ali sele po par tisoc kilometrih?
Oljni hladilnik je pred klimo in obstaja moznost da je ravno toliko bolj vroc ker ga se dodatno greje hladilnik klime...
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
katero olje uporabljas? Se ti lucka priziga tudi takoj po menjavi ali sele po par tisoc kilometrih?
Oljni hladilnik je pred klimo in obstaja moznost da je ravno toliko bolj vroc ker ga se dodatno greje hladilnik klime...
 

TMJ

Fizikalc
4. jul 2013
1.584
8
38
5W40 zmeraj. Olje menjam na 15.000. Par tisoč km je že mimo ko se mi je prižgala.
To se mi je ko sem se vozil po ZG od semaforja do semaforja, v Ljubljani se mi nikoli ne prižge.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
ni treba pretiravat z 8-10k km. Na 15k če čisto ok. Tudi na 20k nebi blo problemov.
Aja to kaj si nardil, da si dal drugo viskoznost olja je isto kot da napacaš grdo babo z makeupom. Spodaj je še vedno grda.
Tak da pri tebi problem še vedno ostaja. JTD na 5w40 more delat brez lučk če je vse ok.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ni treba pretiravat z 8-10k km. Na 15k če čisto ok. Tudi na 20k nebi blo problemov.
Aja to kaj si nardil, da si dal drugo viskoznost olja je isto kot da napacaš grdo babo z makeupom. Spodaj je še vedno grda.
Tak da pri tebi problem še vedno ostaja. JTD na 5w40 more delat brez lučk če je vse ok.
467716-post_slo.gif
 

TMJ

Fizikalc
4. jul 2013
1.584
8
38
BTW.
Ima kdo za prodati kabinski ventilator, pečko, volansko letev in nosilce motorja za ta avto?