Telekom - katastrofa na supportu

jJack

Pripravnik
17. maj 2008
53
0
6
Vsi razumemo, da lahko pride do izpada, ampak se pričakuje tudi iz njihove strani, da se zadeva rešit ali začne reševati v dnevu ali dveh, če pa ti po štirih dneh še vedno nimaš odgovora iz njihove strani, da so začeli reševati reklamacijo, potem pa mislim da bi se vsak vprašal, če ga imajo za norca. V glavnem včeraj so zadevo rešili, tako da sedaj spet deluje vse kot mora. Ostaja pa grenak priokus na samo reševanje reklamacije.
 
22. jul 2007
1.391
43
48
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Kupiš nekaj na Telekomu in misliš da bo posledično tudi dobro. Poceni ni, piše da je za S7, kaj gre lahko sploh narobe.... Prineseš domov in ugotoviš da je steklo precej preozko in naredi telefon neuporaben. 18€ direkt v smeti. Vem, sem si sam kriv....
rolleyes-1.gif


20161022_220532.jpg

20161022_220541.jpg
Ne sekiraj se.. jaz sem ob nakupu S6 aparata, zraven kupil panzer glas za ta telefon, in steklo je še ožje in krajše od tvojega... je pa bil dober nakup, ker mi je že 3x preprečil poškodbo zaslona... bom pa moral počasi zamenjati to steklo, ker je počeno na 3 krajih....
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.025
567
113
za te stvari je najboljši aliexpress.
tudi če dobiš zlomljeno šipico, ti kitajci brez problema pošljejo novo.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
v tem času že zamenjaš telefon,..3x so mi poslali počeno šipco,.. potem pa smo se domenili da mi vrnejo denar,..
Pol leta pa sem bil brez:-(
b
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.471
859
113
Da ne odpiram nove teme...

Mogoče kdo ve, če se kje na netu še najde ponudba od paketa TopTrio Plus? Mal brskam, pa se nič ne najde. Je mogoče kkšn, ki dela pri Telekomu oz. pri posredniku, da bi mi iz arhiva posredoval?

Ker imam občutek, da me nekdo hoče peljat scat.....
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.843
602
113
Ekola spet nova katastrofa od supporta TS.
bonk.gif


Pač mi je dopi.... da vsak drugi mesec dvignejo ceno paketa Modri in sem se odločil da ga spremenim v TopTrio A + Mobi paket za telefon.

1. Kontakt:
Agentki preko spletnega chata razložim situacijo. Pove mi da bom moral plačati 20€ za spremembo paketa.
No to mi ni bilo ok, ker spremembo delam samo zato, kjer se ne strinjam z njihovo podražitvijo paketa Modri.

Zato ji rečem "ok, če prekinem naročnino, potem mi pa ne bo treba nič plačati v skladu s pogoji?"

http://www.telekom.si/info-in-...fiksnih-paketov
Naročniki, ki se z navedenimi spremembami ne strinjajo, imajo do uveljavitve spremembe pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni.

Mi potrdi da je temu tako, ampak da naj raje pošljem mail na info@telekom.si in mi bodo odobrili brezplačen prehod na cenejši paket.

2. Kontakt:

Pošljem mail na info@telekom.si in razložim, da prosim za brezplačen prehod na cenejši paket, da sicer bom pač prekinil naročniško razmerje.

Dobim odgovor, da te stvari rešujejo preko telefona in da me bodo poklicali.

3. Kontakt:

Ker sem bil slučajno blizu TS centra sem šel tja in spet razložil vse skupaj.
Agnetka mi reče da dokler ni odobren brezplačen prehod ne more narediti nič.

Ok bom počakal na klic...

4. Kontakt:

Pokličejo me iz Telekoma glede želene spremembe paketa. Agentka mi pove da bom moral plačati 20€.
Jaz pa njen nazaj, da njen klic naj bi bil ravno zato, da mi tega nebi bilo treba plačati.
No ona ne ve nič o tem. Predlaga mi da grem raje osebno v TS se zmeniti.
stupid-1.gif


WTF!!! Prav norce se delajo iz strank prav vsakič ko karkoli rabiš. Za popiz..
 
Nazadnje urejeno:

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.275
122
63
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ce imas kaj konkurencnega drugod pojdi drugam.
Telekomovci si pa najbrz bodo prebrali tvojo zgodbo.

Jaz sem premetal vse številke v drug paket in je šlo 20 minut, ampak smo uspeli
smile-1.gif
;).

Jernej