VAG 1.4 TSI act Vs. 2.0 TDI

sanco

Fizikalc
19. jul 2007
1.200
8
38
40
Pri Leonu je bilo približno 2k€ razlike med tsi - tdi. Se pozna napredek. Recimo tjet 120 (2008)ni šel pod 7.3l/100km, tsi 125 (2015) pod 6.3/100km zadnji tsi act 150 pa je trenutno 5.9l/100km. So pa to podatki iz bcja, ki so sploh pri vagu sumljivi😀
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Pri Superbu je 2k razlike.

1,4 tsi porabi po spritmonitorju 7,76l/100, kar pri trenutni ceni goriva pomeni 9,23 eur na 100km.
2.0tdi porabi 6.05l/100 oziroma 7,09 eur na 100km.

Razlika je 2,14 eur na 100km.

Razliko v ceni vozila torej prineseš noter v cca 93.000 km. V predvideni življenjski dobi vozila (do 350.00km) se nabere še dobri pet jurjev razlike.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pri Superbu je 2k razlike.

1,4 tsi porabi po spritmonitorju 7,76l/100, kar pri trenutni ceni goriva pomeni 9,23 eur na 100km.
2.0tdi porabi 6.05l/100 oziroma 7,09 eur na 100km.

Razlika je 2,14 eur na 100km.

Razliko v ceni vozila torej prineseš noter v cca 93.000 km. V predvideni življenjski dobi vozila (do 350.00km) se nabere še dobri pet jurjev razlike.

Samo tako slabo mi pa spet ne gre, da bi se moral voziti z dizlom
evil.gif
. 93.000 km napravim v 10 letih takrat pa je avto že tak ali tak za odpis oziroma je vreden nič proti novemu zaradi let. Pa računaj še da je cestni sklad dražji za 57€ (en poln tank goriva)letno.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Točno tako. Za 9.000 km letno nimaš dizla kaj gledat. Predpostavka je bila 25.000 km letno in tukaj računica kaže močno v smer dizla.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pri Superbu je 2k razlike.

1,4 tsi porabi po spritmonitorju 7,76l/100, kar pri trenutni ceni goriva pomeni 9,23 eur na 100km.
2.0tdi porabi 6.05l/100 oziroma 7,09 eur na 100km.

Razlika je 2,14 eur na 100km.

Razliko v ceni vozila torej prineseš noter v cca 93.000 km. V predvideni življenjski dobi vozila (do 350.00km) se nabere še dobri pet jurjev razlike.

Vse super in prav, le spregledal si, da se avtor teme ne zanima za Superba, ampak za Golfa/Leona/Octavio in pri teh je razlika v porabi zgolj cca 1l.

Pa razliko v ceni rednih servisov bi bilo tudi fajn vkalkulirati v tvojo računico, ki se sploh pri vozilih z DSG menjalnikom obrne močno v prid TSI-ju. Slednji za razliko od TDI-ja tudi nima predpisanega velikega servisa z menjavo jermena.
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.657
1.581
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Točno tako. Za 9.000 km letno nimaš dizla kaj gledat. Predpostavka je bila 25.000 km letno in tukaj računica kaže močno v smer dizla.

Kak nimas kaj gledat? Povprecni janez naklepa letno 14k km. Vecini se dizl ne splaca. Pa jih je vseeno ogromno. Ker janez spara. Nima veze ce je pod crto v minusu, glavno da BC kaze okrog 6l in se pol lahko po forumih in gostilni hvali koliko je prisparal.
Ko pa se pelje z dizlom v sluzbo 3km, takrat pa na bc rajsi gleda kaki drugi podatek kot povprecno porabo
smile-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pri Superbu je 2k razlike.

1,4 tsi porabi po spritmonitorju 7,26l/100, kar pri trenutni ceni goriva pomeni 9,23 eur na 100km.
2.0tdi porabi 6.05l/100 oziroma 7,09 eur na 100km.

Razlika je 2,14 eur na 100km.

Razliko v ceni vozila torej prineseš noter v cca 93.000 km. V predvideni življenjski dobi vozila (do 350.00km) se nabere še dobri pet jurjev razlike.

Vse super in prav, le spregledal si, da se avtor teme ne zanima za Superba, ampak za Golfa/Leona/Octavio in pri teh je razlika v porabi zgolj cca 1l.

Pa razliko v ceni rednih servisov bi bilo tudi fajn vkalkulirati v tvojo računico, ki se sploh pri vozilih z DSG menjalnikom obrne močno v prid TSI-ju. Slednji za razliko od TDI-ja tudi nima predpisanega velikega servisa z menjavo jermena.

Pri porabi sem se zatipkal, saj veljajo zgornje vrednosti za porabo bencinarja 7,26l/100 (sem popravil).

Vprašanje potem v temi je bilo za Superba. Pri Golfu kakor sem gledal tega motorja ni (več) in je samo 125 ps, zato se tudi ne da pogledati realne razlike v ceni oziroma se zadeva primerja z 1,6 115 ps tdi-jem.

Pri Golfu je razlika minimalno manjša: bencinar 7.0 in dizel 5,9 (oboje spritmonitor, avto z 150ps, od letnika 2013 naprej)

Veliki servis se pri upoštevanih kilometrih dela samo enkrat: na 180.000km (če smo rekli da je življenjska doba avtomobila 350.000km).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Kolikor vem ima tudi ta nov 1.4 TSI motor menjalnik s suho sklopko, brez predvidenega servisiranja.
Servis DSG7 pri 2.0TDI je po mojih informacijah na 60.000 km, strošek verjetno ranga 250-300 EUR, kar približno "pokrije" enoletno razliko pri gorivu. Ker ga pri 25.000 km letno delaš na malo več kot 2 leti je razlika v gorivu praktično cca. 150 EUR letno. Če ta znesek predstavlja pomemben faktor pri avtomobilu za 20.000+ EUR se je za vprašat, če se gleda pravi cenovni rang vozila.
PS: zgornje številke SO OKVIRNE IN NA PAMET, se jih da pa tudi točno do EURa izračunat.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Sem mel Grande Punto T-jeta in moram rect, da mi je bil to eden boljsih motorjev v majhnih avtih. Ogromno navora cez celo obmocje vrtljajev. Naredil 150.000km z cca 100eur izrednih stroskov (scingan kabel za senzor, membrana blowoff ventila). Sicer cipan na 150hp, poraba pa med 6.8 in 7.5, ce me spomin ne vara. Vecinoma AC, okrog 140km/h in obcasno regionalke.

Ceprav ima dizel na papirju vec navora, ga ima turbo bencinar bistveno lepse razporejenega.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kako dolgo planiraš avto imeti je po moje bistven podatek ki manjka v tej temi. Nekako dvomim da 350k km kot jih tako rad omenja IbizaDriver, ali pač?
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Do podobnega zaključka sem prišel tudi sam pa mi je bilo čudno, da je razlike v stroških lastništva le cca 200 EUR letno, kljub kao razliki v porabi.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Ni čudno, v zadnjih letih je namreč razvoj bencincev napredoval bolj kot pri dizlih in posledično je tudi poraba konkretno padla. In če avto menjuješ pred koncem garancije, se tudi ne obremenjuješ z vzdržljivostjo in potencialnimi izrednimi stroški na ta račun.
grin1.gif
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Ponavadi menjam po okoli 150.000 km. Do zdaj je to bilo nekje na 3-5 let. Najvec sem delal po 50.000 letno, na sreco pa zdaj bistveno manj, nekje 20-25k.