E-kolo katerega?

Tenforest

Majstr
3. sep 2007
5.633
489
83
41
povsod malo
Oča se starajo pa bi radi meli e-kolo za v breg, da bo na stara leta še kar okol kolesaril.
Dnarja ni preveč nekje do 1000 €.
A se dobijo kakšne subvencije kot za e-avto?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Dvomim. Se vedno pa lahko pogledas na spletno stran Ekosklada in preberes razpis za elektricna vozila.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.590
113
Relativno poceni je tole: Tile bi ga morali imeti v trgovini pripravljenega za vožnjo.
Gotovo pa so variante s sredinskim pogonom in bosch ali schimano motorjem boljše. Ampak tudi za 1000+ € dražje. Nekaj bi jih naj izposojali na celjski koči.
Osebno bi lažje kupil nov avto brez testne vožnje kot električni bicikel.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Vsa ta kolesa so verjetno sistem pedalec,torej da samo pomaga pri poganjanju,še vedno pa je treba vrteti pedala?

Iščem nekaj brez tega,torej s samostojnim pogonom v sprednjem kolesu,pa da ima 500W motor in temu primerno baterijo,na nek način kot da bi imel električni skuter,s tem da bi raje imel bicikel,zaradi manjših dimenzij.teže...a kdo to prodaja,izdeluje...?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.590
113
Kit kompletov za take predelave google najde malo morje. Seveda pa pri nas niso legalne, oziroma bi reč moral registrirati kot moped. Vprašanje, kako stabilno bi bilo tako vozilo s 500 W na prvo kolo.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.277
23
38
Murska republika
Štos je ravno v pogonu v kolikor bi ta elektro pogon bil brez pomoči pedal bi se smatral kot elektro moped je pa zanimivo da se dobijo v tujini ta kolesa dosti ceneje kot pri nas.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Kit kompletov za take predelave google najde malo morje. Seveda pa pri nas niso legalne, oziroma bi reč moral registrirati kot moped. Vprašanje, kako stabilno bi bilo tako vozilo s 500 W na prvo kolo.

Ma ja,vem,to so te idiotske EU uredbe...s specialko lahko vozim +50 km/h in je vse OK,z električnim kolesom me pa hočejo omejit,da se svaljkam s 25 km/h...kretenizem brez primere...
Vozil sem 250w kolo in mi je prešvoh,že tako gre samo 25 km/h,potem ga pa še vsak klanček dodatno upočasni,to je "no go" zame,zato bi rabil 500W
Glede stabilnosti pa ne vem kaj misliš,ker sem gledal kolesa z 1 kW in več moči,pa se čisto lepo peljejo,tako da 500w nebi smel biti problem...itak pa ne bom dirkal z njim,samo da ima dovolj moči za kak manjši klanec in da gre vsaj 40 km/h,to je vse kar rabim...če bo treba dam pa še tistih nekaj eur in ga registriram,da bodo birokrati srečni...čeprov mi je to smešno,registracija bicikla,jaoo
uf-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.590
113
Dvomim, da bo par € dovolj za registracijo, ker ne vem, kako bi naredil homologacijo.
 

Tenforest

Majstr
3. sep 2007
5.633
489
83
41
povsod malo
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Dvomim. Se vedno pa lahko pogledas na spletno stran Ekosklada in preberes razpis za elektricna vozila.
Nisem se še pozanima samo prijatelj pravi, da mu pred letni ni šlo skozi ker je kolo=enosledno vozilo
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.885
2.355
113
A ne bi bilo malo hecno dobit subvencijo za e-kolo. Bi subvencionirali predelavo iz super eko kolesa v e-kolo.
smile-1.gif
 

jtfc

Guru
24. jul 2007
19.468
2.317
113
ksz...

letos sem se po poreču vozil v oktobru.... tole ne moreš verjet, ziher je bilo vsaj 1/4 koles električnih.

Zgleda, da ima vsak nemški penzenist elektično kolo s sabo.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.579
285
83
www.kacnje.eu
Res je ... v nekaterih državah je e-koles občutno več, kot pri nas. Razlog so verjetno predvsem finance, saj je za naše plače cena e-koles še vedno visoka.