2.0 TDI in DSG

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.153
1.759
113
Tisti ki vozite 2.0 TDI (150) in DSG ( torej od 2015 dalje) dajte mal pokomentirat kako se zadeva obnese ( in če je možno v katerem avtu imate to kombinacijo).
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.579
285
83
www.kacnje.eu
Če te bo kaj zanimalo za 2.0 TDI (170 konjičev, letnik 2012) in DSG, kar vprašaj ... če pa te zanima točno omenjena (malo novejša) kombinacija, bo pa kdo drug ...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.606
1.526
113
Sem ga vozil ene 500km malo po ac, malo regionalke nekaj mesta. Dela super, ce si navajen dsgja iz kake druge kombinacije, se takoj z njim pocutis domace
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.579
285
83
www.kacnje.eu
Lani sem nekaj o tem napisal na blogu.
Zadeva je zelo v redu. Močno podoben ročnemu menjalniku po občutku, čeprav seveda DSG veliko hitreje prestavlja.
Najbolj me moti, da ima dva načina (D in S), pa nobeden ni čisto po mojem občutku. D je silno varčen in res prestavlja v višjo prestavo takoj, ko je to možno. Če voziš malo bolj umirjeno, se bo števec vrtljajev težko dvignil do 1500, večino voženj pa naredi s 1200 obrati. Kar je meni (vsaj) nekoliko premalo. Seveda se na bolj konkreten pritisk na pedal takoj odzove z bolj športno vožnjo, čeprav gre vseeno težko preko 2000 obratov pri normalnih voznikih. Torej udobno, varčno, ampak tisti občutek, ko poslušaš motor, je res malo čuden dokler se ne navadiš. In dokler stokrat ne slišiš, da "so inženirji to vse predvideli in da je tako najbolje za motor". Potem se navadiš
cool-1.gif

Če prestaviš v S, je druga skrajnost. Ne prestavi, pa da ga jebeš. No, tako hudo tudi ni, vseeno pa drgne za moj okus preveč. Ampak ok, v tem načinu se pač predvideva športna vožnja. Meni pa nikakor ni uporabno, saj takšnega hrupa (znotraj in zunaj) ne maram.

Naslednja stvar, ki pa ni težava DSG, pač pa vseh avtomatikov - veliko je delov, kjer sam ne bi prestavil, ker človek pač vidi, da bo čez sekundo ali tri ali .. pač potreboval isto prestavo. Ampak tega avto ne ve in pač prestavi. Tako je kar nekaj nepotrebnega prestavljanja. Ker pa je prestavljanje hitro in nežno, ni težav. Edino, če bi vozil bolj agresivno, se to pozna.
Podobno je, ko bi kdaj rad samo malo pospešil. Avto to mogoče zazna, da potrebuješ več moči in prestavi v nižjo prestavo. Pač malo neudobno, ampak ok, spet to ni posebnost DSGja.

Naj ti tole ne zveni tako, da avtomatik ni v redu. Nasprotno - super je. Le takšne stvari občutiš sem ter tja, če o njih razmišljaš, sicer pa jih sploh ne bi opazil.
Poleg tega imaš možnost ročnega prestavljanja (na ročki in ob volanu). Ročno prestavljanje je prav tako bliskovito. Ima pa vseeno neko posebnost, kjer se loči od običajnega ročnega menjalnika. Ker je v ozadju avtomatik (pač računalnik), skrbi za to, da ne bi bilo vrtljajev preveč ali premalo. In tukaj je zelo konzervativen. Recimo, da imaš v ročnem načinu in v tretji prestavi. Prideš na počasnejši del, kjer bi z ročnim vseeno povsem normalno odpeljal s tretjo, ta vragec pa prestavi v drugo. Mislim, da bi mu te meje (spodaj in zgoraj) lahko mirno malo razširili.
Toliko na kratko. Če te kaj konkretnega zanima, pa kar vprašaj.
pozdrav.gif
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.344
1.716
113
Imam Golfa VII s to kombinacijo l. 2014. Ne vem da bi bil 2015 kaj drugačen.
Do sedaj naredil 100.000km. Za moje pojme brilijantna reč. Sploh še v kombinaciji z ACC.

Še zdaj se mi včasih prav nasmeji, ko samo pomislim, kakšna muka je dejansko "kvačkalica".

Najbolje pri vsem skupaj je, da lahko vsakič, ampak res vsakič, brez kakršnega koli napora res, res dostojno pospešiš, medtem ko se z ročnim menjalnikom za kaj takega nadelaš ko opica. Tu pa samo gas in vuuuuuuš.

Kickdown zna biti res rahlo nepredvidliv, zato je za ekstremne prehitevalne manevre precej bolj primeren tiptronic. Se pravi dve prestavi dol s tipko na volanu, pa si pripravljen da potegneš vsa kar je ta motor sposoben dat. In to je precej (po plebejskih, ne alteraških standardih).

Če te zanima kaj konkretnega, z veseljem odgovorim.
 
Nazadnje urejeno:

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.396
482
83
::1/128
Foter je imel nekaj časa Passata 2.0 TDI 190 konjev z DSG in se mi je zdela kar dobra kombinacija. Če me spomnim ne vara, se mi je pa ravno pri temu avtu zdelo, da ni take razlike med D in S načinom. Recimo Scirocco 2.0 TFSI (sicer starejši) v S res drži visoke obrate (pač normalno za špotni način) in je razlika napram D konkretna.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.606
1.526
113
Mislim da so vsi aktualni dsgji tako nastavljeni, d malo prevec varcen, s malo prevec divji
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
391
260
63
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Še to...ima kdo čipanega?

( Kaj pravi DSG na to..+20% navora).
Aktualni 7-stopenjski z mokro sklopko brez težav. 7-stopenjski s suho sklopko ne, ampak tega itak ni v 2.0 TDI.

Najpogosteje vgrajenega 6-stopenjskega tovarniško dajo v modele z nekje do 400 Nm. Po besedah tunerjev (RSR, Tunerc) dodaten navor ne predstavlja težave oz. nimajo slabih izkušenj kar se tiče vzdržljivosti menjalnika.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.344
1.716
113
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Naslednja stvar, ki pa ni težava DSG, pač pa vseh avtomatikov - veliko je delov, kjer sam ne bi prestavil, ker človek pač vidi, da bo čez sekundo ali tri ali .. pač potreboval isto prestavo. Ampak tega avto ne ve in pač prestavi. Tako je kar nekaj nepotrebnega prestavljanja.

Tole sicer načeloma drži, ampak ko dan za dnem voziš isti avto pride nekak vedno manj do izraza. V desno nogo, ti namreč nekako zleze občutek s katerim lahko samo z gasom precej dobro kotroliraš kaj bo menjalnik počel. Težko opisat.
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
129
15
18
Sem peljal superba 2016 dsg, 150 konjev in sicer par mesecev. Dsg je super za pospeševanja z mesta, tukaj si car na semaforjih. Vse ostalo kaj ga pa vem, men je hitro padlo navdušenje. Sedaj imam spet ročnega in dsg nič ne pogrešam.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.334
759
113
Prestavlja hitro in vsaj 50% prevečkrat. Hočeš malo pospešiti, navora dovolj, on pa dve ali tri dol, potem spustiš gas, on dve ali tri nazaj gor... Pri počasnem premikanju zoprno cuka.
Dober menjalnik...
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.579
285
83
www.kacnje.eu
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Naslednja stvar, ki pa ni težava DSG, pač pa vseh avtomatikov - veliko je delov, kjer sam ne bi prestavil, ker človek pač vidi, da bo čez sekundo ali tri ali .. pač potreboval isto prestavo. Ampak tega avto ne ve in pač prestavi. Tako je kar nekaj nepotrebnega prestavljanja.

Tole sicer načeloma drži, ampak ko dan za dnem voziš isti avto pride nekak vedno manj do izraza. V desno nogo, ti namreč nekako zleze občutek s katerim lahko samo z gasom precej dobro kotroliraš kaj bo menjalnik počel. Težko opisat.
Ja, se strinjam, da lahko malo reguliraš, ampak je kdaj smešno, ker moram recimo nekaj časa voziti počasneje, da ne bi ravno tik pred zdajci prestavil
frown-1.gif
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.579
285
83
www.kacnje.eu
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
... vsaj 50% prevečkrat. Hočeš malo pospešiti, navora dovolj, on pa dve ali tri dol, potem spustiš gas, on dve ali tri nazaj gor... Pri počasnem premikanju zoprno cuka. ...
Za tole moraš pa voziti bolj agresivno. Potem se to res dogaja. Pri normalni vožnji pa res ne. No, je pa za vsakega "normalna vožnja" nekaj drugega
evil.gif
 

stilo

Fizikalc
19. jul 2007
599
133
43
Imam Scouta DSG 185km in edino kar mi je slabše je parkiranje, kjer si s sklopko pač lahko bolj natančen. V strmih gorskih serpentinah včasih predolgo vztraja v tretji prestavi (do prenizkih obratov) potem pa v izstopu iz ovinka prešalta v drugo in te izstreli kot raketo. Tako da moraš takšne situacije z občutkom odvozit, malo gas popustit in ga potem nežno dodat.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.579
285
83
www.kacnje.eu
Tudi tvoji opažanji lahko potrdim. Na kakšnih parkiranjih (sploh na kakšnem kolovozu, pa z vključenim Auto Holdom), je kdaj res malo hecno. Pa tudi natančnost je s sklopko res večja. Ampak ok, ni panike.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.344
1.716
113
Po mojih opažanjih avto iz auto-holda precej grše speljuje kot brez njega, zato ga imam raje večinoma ugasnjenega. Ga vklopim po potrebi.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.579
285
83
www.kacnje.eu
Auto Hold ima svoje pluse in minuse. Sam ga imam sicer vključenega, čeprav se mi sem ter tja zgodi, da bi ga raje izključil. Ampak, ko to pomislim, je že mimo
cool-1.gif