Tesla MODEL S

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Če malo banaliziramo mu bo strošek popravila itak kril tisti, ki se mu je od zadaj zaletel v avto - torej šlogiran voznik, oz. njegova zavarovalnica, ker jih to pride precej ceneje kot njegova smrt in ker je za nesrečo vedno kriv tisti zadaj.

To seveda ni nujno res.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker če bi šlo redno, bi glede na hitrost teslinega servisa trajalo mesece.

Tako je. To je tudi eden izmed razlogov, da me nakup Teslinega vozila sploh ne zanima.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.315
9.057
113
pri nas je možakar skočil v reko in rešil utopljenca..in do tja se je pripeljal z avtom. S katerim žal ni znano. Smrk.
 
Nazadnje uredil moderator:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Kvaliteta izdelave v sami matični tovarni je problematična, potem pa vsa ta popravila padejo na servisne centre, Tam pa imajo premalo ljudi, premalo servisnih centrov, težave z logistiko/dobavo rezervnih delov.

Z Modelom S/X je tako, kot je bilo včasih pri Yugo-tih - lahko si bil vesel, če je vse delalo/štimalo, ko si dobil nov avto. Po navadi ga je bilo potrebno najprej poservisirati.

Kako mislijo na tak način servisirati količiine Modelov 3, ki naj bi bil masovni avto, nimam pojma.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:

V čem je pa štos? Zakaj tako dolgo traja?

En razlog je,da jeTesla po prodaji in številu avtomobilov na cesti tako hitro rastoča firma,da s servisnimi centri preprosto ne uspejo slediti tej masi vozil,ki jih je vsak dan več na cestah.
Poglej za primerjavo npr.BMW...lepo enakomerno povečujejo delež plug-in hibridov,ampak še vedno to ne vpliva na hitrost servisnih storitev,ker skupno število prodanih vozil je še vedno (približno) enako.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Edini razlog je to, da se Tesla upira in nima normalnih delaerjev, kot vsaka pametna avtomobilska znamka. Zato imajo v smrt podhranjeno servisno mrežo, nimajo pa denarja, da bi jo širili.
Doklerne bodo zalaufali mreže normalnih delaerjev in dokler jim bodo države dovoljevale, da delovanje avta pogojujejo s popravilom v svoji mreži (moram ob priliki prevrit, ali se gredo kaj takega tudi v EU, kjer je to nezakonito), ne bodo mogli konkurirati resnim znamkam, ko te pridejo ven s konkurenčnimi avti. To pa bo kaj kmalu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Holy crap, repairs are insanely expensive, beware!!

Citat:
Repair of my 2016 S70 has been an awful experience, as I had recounted in a recent post. In about ten days, it will be SIX MONTHS since my accident, and I still do not have it back. Parts take months to obtain from Tesla. Repair shop has a backlog of 18 Teslas. Unacceptable problem. So sorry that I bought a Tesla, a company that I had fallen in love with. No longer.

Tega je na TMC forumu kolikor hočeš.

Citat:
After waiting 2 months for a front bumper cover (still waiting) as the last of my run in with a deer repairs, I regretfully say I hope it is totaled or you may be 2-3 months without your Model S
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Auuu
crazy1.gif
...če teh zadev ne bodo poštimali do prihoda še bolj množičnega Modela 3,bo cel kaos!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Se ti upam kar napovedat, da jih ne bodo. Preprosto zato, ker nočejo imeti neodvisnih delarjev/servisrjev, samo pa nimajo denarja, da bi (samo v ZDA) nekaj 100 servisov odprli.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Jap,čist verjamem,da jim bo tole zelo težko uspelo poštimat...me prav zanima kako se bo zadeva razvijala v naslednjih par letih (cilji so visoki,delničarji hočejo rast prodaje,število avtomobilov se povečuje,konkurenca prihaja).
Ne kaže dobro...
crazy1.gif
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Se ti upam kar napovedat, da jih ne bodo. Preprosto zato, ker nočejo imeti neodvisnih delarjev/servisrjev, samo pa nimajo denarja, da bi (samo v ZDA) nekaj 100 servisov odprli.

Pa saj kakor razumem... ni težava v tem, da obstoječi dealerji ne bi (časovno) zmogli porihtat zadev. Tudi če bi vsak lokalc lahko servisiral teslo, ne bi dobil rezervnega dela, ki ga mora pač dobavit matično podjetje
17758-icon_confused.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.918
2.395
113
Servisirat ni kaj dosti, v smislu klasicnega servisa, manjava olja filtrov, veliki servis. Za popravila pa je verjetno bolja imeti nekaj delavnic in tja vozit potrebne avte, pa ce je treba z avtovleko. Cez par let, pa bodo itak izven garancije in bodo lokalci popravljali, menjali. Ce bo Tesla dobavljala kose seveda. Al bi radi imeli popolnoma zaprt sistem?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Tesla ne dobavlja rezerve/nadomestne dele izven svoje mreže servisnih centrov oz. certified shop-ov.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.918
2.395
113
Torej necertificiran mehanik ne more it v certified shop in nabavit blatnika npr.?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.335
760
113
Ko bo dovolj avtomobilov, beri modela 3, bodo verjetno prišli v ponudbo tudi neoriginalni karoserijski kosi...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Po mojem je problem tudi v garancijah! Kdor želi obdržati garancijo na baterijo in pogonski sklop,mora verjetno po pogojih tovarne servisirati in popravljati avto v uradnih pooblaščenih Tesla delavnicah,čeprav menjava določenega dela avtomobila ne vpliva na delovanja avtomobila,poleg tega ima večina lastnikov kasko in jih dol visi,kako drago je popravilo.
Bo pa zanimivo,kaj se bo dogajalo,ko bodo garancije potekle in ko bo cena avtomobilo toliko padla,da lestniki avta ne bodo več kasko zavarovali...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Bo pa zanimivo,kaj se bo dogajalo,ko bodo garancije potekle in ko bo cena avtomobilo toliko padla,da lestniki avta ne bodo več kasko zavarovali...

Za take primere Tesla uporablja CPO - Certified Pre Owned, kjer ti avto prodaš nazaj Tesli, seveda lahko hkrati kupiš novega, oni pa ga pregledajo, poservisirajo in dajo novo garancijo.