Alibaba v CRO

22. jul 2007
12.692
1.259
113
123
Dobro lobirajo, kje so pa naši
rolleyes-1.gif

klik
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
6.886
3.152
113
Naši Kitajci samo čakajo kdaj bodo lahko pobegnili.
Sem od par Kitajcev slišal da je okolje (ne ljudje) pri nas izredno neprijazno za biznis in da to ni to.

Najbolj se je 'snelo' enemu kitajskemu malemu poslovnežu (uvozniku) ko je uletel nekdo, če mu lahko pomaga komunicirat z že kontaktiranim kitajskim dobaviteljem, da dobi 20% oz. kolikor se bosta zmenila, samo da mu pomaga pri jeziku in lokalnih navadah. Ga je prek tajnice poslal ven, da ni problem v %, da je problem ker njemu v Sloveniji ni nihče pomagal, da je za vse sam in samo polena dobiva pod noge, da pa želi veliko sreče pri tem da se sam znajde na Kitajskem, kot se je moral on v Sloveniji.

Od takrat je ta kitajski poslovnež že zaprl pri nas in šel dalje na zahod.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
Naši Kitajci samo čakajo kdaj bodo lahko pobegnili.
Sem od par Kitajcev slišal da je okolje (ne ljudje) pri nas izredno neprijazno za biznis in da to ni to.

Najbolj se je 'snelo' enemu kitajskemu malemu poslovnežu (uvozniku) ko je uletel nekdo, če mu lahko pomaga komunicirat z že kontaktiranim kitajskim dobaviteljem, da dobi 20% oz. kolikor se bosta zmenila, samo da mu pomaga pri jeziku in lokalnih navadah. Ga je prek tajnice poslal ven, da ni problem v %, da je problem ker njemu v Sloveniji ni nihče pomagal , da je za vse sam in samo polena dobiva pod noge, da pa želi veliko sreče pri tem da se sam znajde na Kitajskem, kot se je moral on v Sloveniji.

Od takrat je ta kitajski poslovnež že zaprl pri nas in šel dalje na zahod.
slab poslovnež. tak ziher ne bo nikjer uspel ker vse jemlje preveč osebno in mu zglda dnar smrdi.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.796
6.074
113
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Dobro lobirajo, kje so pa naši
rolleyes-1.gif

klik

Sigurno ima tukaj vpliv veličina trga. Če kdo misli da hrčki ne jemljejo podkupnin in procentov, pa res živi v neki utopiji.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.758
5.384
113
Evo še mal se bomo obiral pa ne bomo rabl več 2ga tira do luke Koper
cheer.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kjer v celem letu pretovorijo toliko kolikor je samo v Kopru prirastek glede na prejšnje leto. Š lastniki luke Reka so dvignili roke.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.357
222
63
Kras
www.mtl.si
V luškem poslu se zadeve ne delajo za dva meseca vnaprej, temveč dolgoročno, lahko tudi desetletje.
Ti predlagam, da si prebereš tale članek: Brez nafte je Koper lider (pa prosim ne prebrat le naslova
evil.gif
)
Sicer ti pa lep vpogled v način ravnanja s koprško luko daje dogajanje okoli drugega tira, pa predhodnimi šefeti, itd.. Še s svinjo se ravna bolje, sploh če ti prinaša fajn klobase in pršut.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Glede na to da preberem še kakšen drug forum, kjer so aktualni podatki o količini prevoženega blaga po tirih, pretovorjenega v luki...
Dok bodo iz Reke tedensko odpeljali tovora ven kot iz Kopra dnevno in pri procentualno manjšem prirastku kot v Kopru se ni za bat za Koper. Hrvati rabijo tudi povsem novo traso do Zagreba, ne samo nekaj kilometrov do Divače.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.152
4.599
113
Zanimiv članek. Kratek povzetek: Trst in Reka bosta v dveh letih dohitela in prehitela kapacitete Luke Koper na kontejnerjih. Luka Koper ima seveda tudi svoje načrte, ampak pri nas bi bilo presenečenje, če kaka okoljska soglasja, lokalna skupnost in podobne reči stvari ne bi silno zavlekle.
Da o tem, da je železnica čez Slovenijo ostala na nekem nivoju zgodovine niti ne govorimo. Hrvati sicer verjetno tu niso nič na boljšem.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.357
222
63
Kras
www.mtl.si
Tale članek je sicer treba vzeti malo z razmislekom, vseeno gre za primorski medij in samega pisca ne poznam. Lahko da malo pretirava, ampak vseeno je treba gledat okvire. Dejansko Koper poizkuša zadeve povečevati, vendar mu zmanjkuje prostora, tretji pomol je očitno odpadel, da ne govorimo o ozkem grlu železnici, ki že sedaj obratuje konkretno preko normalnih zmogljivosti. Medtem pa konkurenčne luke ogromno vlagajo v razširitev kapacitet, kar pomeni, da nimajo teh fizičnih omejitev. In to je bistvena omejitev Kopra, ker ti ne pomaga keš in vse, če nimaš kje dodatnega pomola postavit ali pa nimaš skladiščnih kapacitet. Prideš do plafona in si zaključil zgodbo, vse kar lahko narediš potem je le še to, da manj donosen posel zamenjuješ z bolj donosnim...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Luka Reka ima konkretno omejitev, ki se imenuje železnica. Lastnik luke Reka je madžarski, ki je dvignil roke nad samo luko in financiranjem nove proge. Promet je preusmeril v Koper. Kot sem že napisal, Hrvati ne bodo kmalu posodobili proge do Reke, saj je samo reelektrifikacija iz 3kV DC na 25kV AC trajala koliko? 20, 30 let?
Poleg tega morajo konkretno poglobiti luko...
Za Trst ne bi vedel...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.152
4.599
113
Pozabil si, da so slovenske železnice še kar na 3kV DC. Tako da jih najprej čaka desetletje ali dve dela, da to zrihtajo v malo bolj sodobno varianto. Potem pa drugi tir. potem pa je tu leto 2100...
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.925
1.249
113
Slovenske železnice so se nazadnje delale v avstroogrski, tako da se jaz nebi bal za napredek.
Denarja pa toliko požerejo da bi si v tem času lahko zgradili zlate tire, ne pa uporabljajo avstroogrske.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
S katerim ni nič narobe. Francozi in Španci so še na 1.5 kV DC, Avstrijci na 15kV 16 2/3 Hz... Italjani na 3kV DC...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.152
4.599
113
In Hrvati so kar za hec iz 3 kV DC šli na 25 kV AC in s tem zgubljali čas in denar
sprasujem se.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Brez veže, pojma nimaš, drugače ne bi pisal neumnosti. Malo preveri njihovo infrastrukturo, pa malo pobrskaj po zgodovini do časa po 1. Vojni pa ti bo jasno kako in predvsem zakaj. Do takrat pa over&out.