Prevozi na letališče

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
415
60
28
Citat:
Uporabnik potnik pravi:
Bakki33, oprosti, če pa naša cena ni poštena, potem pa res ne vem.

Zakaj ste dražji od GoOpti... potem pa mi ponudite 5% popusta na njihovo ceno?
 

potnik

Pripravnik
5. jul 2011
245
0
16
@Apollo8: to je del naše poslovne strategije. Če lahko to ponujajo letalske družbe (za otroke od 2-12 let) in preživijo, potem bomo tudi mi
smile-1.gif
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.640
6.113
113
Khm. Vi imate 8 sedezev na voljo. Letalske druzbe pa recimo vsaj 120. A vidis kako razliko?
 

potnik

Pripravnik
5. jul 2011
245
0
16
@apollo8 - Otrok ima mamo in očeta. Če damo otroku popust, se jim splača iti z nami. Če ne, jim je ceneje s svojim avtom. A vidiš kakšno razliko?
wink-1.gif
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.640
6.113
113
Seveda jo, ce imas dve druzini z dvema otroka (cesar ni tako malo), imas 4 sedeze prodane s 50% popustom in v avtu moras met 4 stolcke. Ce ne bi imel tega popusta bi samo s tema dvema druzinama naredil 25% vec incoma.

Problem je, ker ti rabis ta income za fure, ki jih ne bos mel 100% nafilanih. Ta income rabis za dneve, ko bos mel kombije na servisu in bos placal za nadomestnega.

Aja pa na spletni strani imate npr omogoceno, da si rezerviram pot v benetke s prihodom danes cez 1 uro. Ce bi placal s kreditno kartico, bi bilo narocilo, skladno z II. odstavko 5. člena vaših splošni pogojev, potrjeno. Potrdili bi nekaj kar de facto ni mozno izvesti.

No potem pridemo pa na zanimivi II. odstavek 6. člena vaših splošnih pogojev, ki je fantastičen pri drugi in tretji alinei:

Citat:

– 14 in več dni pred prevozom: easyDrive.si si pridružuje pravico, da v primeru nezmožnosti izvedbe naročenega prevoza iz različnih vzrokov, naročen prevoz odpove. V tem primeru se naročniku vrne celotna kupnina. S tem easyDrive.si ni več zavezan k izvedbi prevoza.

– v kolikor je naročnik oddal rezervacijo za prevoz manj kot 14 dni pred izvedbo prevoza, si easyDrive.si pridružuje pravico, da v primeru nezmožnosti izvedbe naročenega prevoza iz različnih vzrokov, naročen prevoz odpove. V tem primeru se naročniku vrne celotna kupnina. S tem easyDrive.si ni več zavezan k izvedbi prevoza. O tem mora easyDrive.si obvestiti naročnika v roku 24 ur.

v vsakem primeru do 14 dni pred odhodom ne morem vedeti ali se bom resnično peljal z vami ali pa si bom moral iskati drug prevoz. Ker mi lahko 14 dni pred odhodom enostavno odpoveste prevoz. Torej je moj riziko ali boste imeli dovolj potnikov ali ne.

Ce pa se za vas odlocim 13 dni pred odhodom, pa me lahko 24 ur pred odhodom obvestite da ne bo prevoza.

Zdej pa en nauk iz zgodovine prevozov na letalisca: Take storitve so ze obstajale. Pred gooptijem. A ves zakaj je gooptiju na zacetku sploh uspelo? Ker je garantiral prevoz. V vsakem primeru. In ko se je zgodilo, da je v dolocenem terminu prijavil samo en potnik, se ga je na letalisce peljalo z limuzino in se mu je zgodba prodala kot upgrade. Pac ej avto manj pozrl kot kombi oz se je kombi ponucalo za drugo furo.

In na koncu je bilo pri gooptiju par voznikov, ki so prej sami s svojimi kombiji vozili pa so propadli ravno zaradi tega - odpovedovanje prevozov zaradi nerentabilnosti.

In fer bi bilo, da napises da je razlika med vami in gooptijem tudi to, da enostavno ne garantirate prevoza do 14 dni pred odhodom.

P.S.: prvo sem se oglasil zarad popustov za otroke (in je povsem dobronameren nasvet) - no ko sem pa splosne pogoje prebral, sem se pa v kritika spremenil.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Hah, tale dva člena naredita tega prevoznika enako zanesljivega kot prevozi.org. Še blablacar te bolj zaščiti.
 

potnik

Pripravnik
5. jul 2011
245
0
16
Če gremo po vrsti:)

1) če sta dve družini z otroki, gremo pač v minus. Ni problema - se zavedamo, da bo kakšna "fura" tudi z minusom. Pomembno je, da so naše stranke zadovoljne z našo storitvijo. To je prioriteta.
2) II. odstavek 6. člena - se strinjam z vašo ugotovitvijo. Žal je potrebno imeti takšne zapise v splošnih pogojih zaradi ljudi, ki iščejo dlako v jajcu in ustvarjajo probleme, tam kjer jih ni.
V praksi izgleda pri nas takole.
VSAK, ki odda naročilo pravočasno, dobi potrditveni email. V trenutku, ko mu pošljemo potrditveni email, se s tem tudi zavežemo, da bomo prevoz izvedli. V kolikor bo za določen termin samo ena oseba in smo mu poslali potrditveni email, bomo peljali pač samo eno osebo. Zavedamo se, da je prevoz na letališče odgovorna stvar in niti pod slučajno ne bomo potniku, ki je pri nas pravočasno rezerviral prevoz ter smo mu poslali potrditveni email, odpovedali njegovo vožnjo. Kot je omenil PIC - v tem primeru bi bili zanesljivi še manj kot prevoz.org.
Zavedamo se, da v trenutku ko naredimo kaj takšnega, lahko ukinemo naše storitve ter zapremo firmo.
VSAK naš potnik, ki dobi potrditveni email, ima prevoz zagotovljen! Tu ni in ne bo izjem!
 

potnik

Pripravnik
5. jul 2011
245
0
16
@Apollo
nekaj sem še pozabil. Tu niste dobro razumeli, kaj je zapisano v splošnih pogojih

"Ce pa se za vas odlocim 13 dni pred odhodom, pa me lahko 24 ur pred odhodom obvestite da ne bo prevoza"
V splošnih pogojih piše sledeče:
– v kolikor je naročnik oddal rezervacijo za prevoz manj kot 14 dni pred izvedbo prevoza, si easyDrive.si pridružuje pravico, ...O tem mora easyDrive.si obvestiti naročnika V ROKU 24 UR.

Primer:
danes je 21.1. Vi oddaste naročilo za prevoz za 25.1.Do odhoda je torej manj kot 14 dni. V roku 24 ur od oddaje vašega naročila vas obvestimo, če bo prevoz izveden ali ne. Ne 24 ur pred odhodom.
V večini primerov s tako kratkim rokom odhoda stranke tako ali tako prej pokličejo ali pošljejo email, če bo prevoz na voljo.

Upam, da je sedaj jasno. Odpovedi 24 ur pred dejanskim odhodom iz naše strani ni!
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.640
6.113
113
Ne model. Vi ste slabo zapisali. Potem raje napisite, da boste izvedbo prevoza potrdili v roku 24 ur ne pa da prvo potrdite potem pa odpoveste. Poleg tega nisi komentiral dejstva da je na spletni strani mozno rezervirati prevoz ki ga sploh ne morete izvesti (prihod v benetke danes cez eno uro).

In ne politiziraj - vasi splosni pogoji pravijo, da lahko vi 14 dni pred prevozom enostavno vrnete kupnino in recete "CAO". Vseeno je zakaj ste to vnesli v splosne pogoje, sem pa dovolj inteligenten da na tvoje izgovore ne nasedam - ta klavzula je notri izkljucno zaradi rentabilnosti.

Kar se tice tega da stranke 14 dni pred odhodom posiljajo maile ce je prevoz mozen: to pomeni da vam ne zaupajo. Pri gooptiju se to naceloma ne dogaja. In s takimi splosnimi pogoji vam tudi ne bodo zaupale.

Se glede druzine - zapletas se v nasprotja s samim seboj. Na moj prvi prispevek v temi, si mi odgovoril, da se z otrokom peljeta se dva starsa in ce vidim razliko. Ko sem ti pokazal razliko in ti argumentiral zakaj je tak popust slab, pa pises da vam je vseeeno tudi ce delate minus samo da so potniki zadovoljni. No potem kot prvo lahko spremenite splosne pogoje (dejansko s tako politiko ni potrebe po odpovedi prevoza) kot drugo pa ste v nevarnosti da propadete. Cilj vam more bit dobicek, ne zadovoljstvo strank za vsako ceno
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Ko sem ti pokazal razliko in ti argumentiral zakaj je tak popust slab, pa pises da vam je vseeeno tudi ce delate minus samo da so potniki zadovoljni. No potem kot prvo lahko spremenite splosne pogoje (dejansko s tako politiko ni potrebe po odpovedi prevoza) kot drugo pa ste v nevarnosti da propadete. Cilj vam more bit dobicek, ne zadovoljstvo strank za vsako ceno
No, pa smo očitno prišli do ekonomije. Morda veš, koliko je recimo dotična firma investirala v zagon? Verjetno niso štartali s 7.500eur kapitala in potem ciljali na dobiček z vsakim prevozom. V začetku pač investiraš, lahko tudi 10 let svojih prihrankov, ko investiran denar pokuriš, pa pač konec hecov z neprofitabilnimi ugodnostmi. Delaš 1,2,3 leta izgubo, ker se pač moraš nekako prebiti na trg. In ko bodo postali (upamo, da bodo kdaj) nek večji player na trgu, bo vsak njihov prevoz rentabilen.

Samo čakam še, da ga napadeš, zakaj so začeli kar v štartu voziti z avtom vrednim morda 20.000eur, dokler ne ustvarjajo blaznih dobičkih. Za takšne začetnike bi najbrž bil primere en star Ford Transit 87 letnik, da bi bile izgube manjše.
grims-1.gif


In čisto tako mimogrede za zakjuček ... prevoz, ki ga zavestno opravijo z izgubi, zato da je stranka zadovoljna, se imenuje vložek v marketing. In če ocenjujejo, da bodo letno x% prometa vlagali v marketing, si lahko preračunajo tudi koliko takšnih prevozov letno si lahko privoščijo.
 
Nazadnje urejeno:

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.640
6.113
113
No ker si ocitno slabo bral kar sem pisal:

tudi goopti pelje prevoz ki dela izgubo. Ker garantira da te bo peljal v vsakem primeru. Oni pa imajo moznost odpovedi 14 dni prej (goopti ima sicer 30) in pa moznost odpovedi narocila v 24 urah po potrditvi (ce narocis 14 dni ali manj pred odhodom). To ne gre skupaj s trditvijo da so pripravljeni zavestno delat minus.

Dotični s.p. ne vemo koliko je investiral (verjetno pa vsaj ene trije kombiji) ampak ce ima namen zadevo delat z zavestnim minusom potem ni potrebe po moznosti odpovedi prevoza. In nihce ga ni napadal, vsak kar se ekonomije tice. Je bilo povsem dobronamerno. Ko pa sem splosne pogoje sel brat sem mu pa tudi napisal kje me je zadeva zmotila.

A zdej razumes? On daje 50% off na doloceno vrsto potnikov (kar ti imenujes marketing), hkrati pa ima opcijo odpovedi prevoza (a tu je pa vseeno ce bo stranka nezadovoljna?).

In cilj podjetja mora biti dobicek. Magari dolgorocni cilj. Ampak ker so v tem poslu marze precej nizke in ker imas konkretno mrtve sezone (sedaj recimo) se ni za spilat s 50% off na sedez.

Je pa res da je njegova firma, kaj bi se zdej sekiral.
 

potnik

Pripravnik
5. jul 2011
245
0
16
@Apollo
Oprostite, ampak velika večina vaših izjav je napačnih ali zavajujočih. Še enkrat jih bom obrazložil, potem pa se v to debato več ne bom spuščal.

"Ne model. Vi ste slabo zapisali. Potem raje napisite, da boste izvedbo prevoza potrdili v roku 24 ur ne pa da prvo potrdite potem pa odpoveste. "
- prevoz se lahko (povdarjam lahko, ni pa nujno) odpove samo v primeru da nekdo rezervira potovanje manj kot 14 dni do odhoda. V ostalih primerih ne. Torej ni NOBENIH primerov, kjer bi se prevoz najprej potrdil in nato odpovedal. Jih ni bilo do sedaj in jih tudi nikoli ne bo!

"Poleg tega nisi komentiral dejstva da je na spletni strani mozno rezervirati prevoz ki ga sploh ne morete izvesti (prihod v benetke danes cez eno uro)."
- žal je zaenkrat sistem takšen kot je in omogoča tudi takšne "lapsuse". Predvidevamo pa, da vsak, ki potuje, ve kaj je izvedljivo in kaj ne. Zato so pa tudi napisani splošno pogoji in napisani tako kot so, da se zaščitimo v primeru provokatorjev.

"In ne politiziraj - vasi splosni pogoji pravijo, da lahko vi 14 dni pred prevozom enostavno vrnete kupnino in recete "CAO". Vseeno je zakaj ste to vnesli v splosne pogoje, sem pa dovolj inteligenten da na tvoje izgovore ne nasedam - ta klavzula je notri izkljucno zaradi rentabilnosti."
- tudi to ne drži. Kot je lepo napisal Pbutec - zavedamo se, da se je naprej potrebno prebiti na trg. In če so na začetku prevozi z izgubo, so pač z izgubo. Vedno gledamo dolgoročno - najpomembnejša stvar je zadovoljstvo stranke. Zaradi tega NIKOMUR, ki smo mu potrdili prevoz, ne rečemo ČAO. To, da govorite in delate zaključke nekak na pamet, je čisto teoretiziranje in tudi zavajanje. Že sedaj so bili primeri, ko smo se peljali tudi samo po enega potnika. V trenutku ko je prevoz potrjen (in to je vsak, ki je oddan vsaj 14 dni pred odhodom), je prevoz zagotovljen (govorim za letališča LJ, Trst, Benetke in Treviso).

"Kar se tice tega da stranke 14 dni pred odhodom posiljajo maile ce je prevoz mozen: to pomeni da vam ne zaupajo. Pri gooptiju se to naceloma ne dogaja. In s takimi splosnimi pogoji vam tudi ne bodo zaupale."
- ne vem, od kod vam ta podatek, da nam stranke pošiljajo maile 14 dni pred odhodom. Prosim preberite dobro, kaj sva pisala in ne delajte prehitrih in napačnih zaključkov. Maile nam pošiljajo tiste stranke, ki prevoza še nimajo rezerviranega in pošiljajo poizvedbo - kar je dostikrat tudi manj kot 14 dni pred izvedbo prevoza. Verjetno ste vzeli to iz tega konteksta. Torej prosim še enkrat - ne zavajajte z napačnimi informacijami.

"še glede druzine - zapletas se v nasprotja s samim seboj. Na moj prvi prispevek v temi, si mi odgovoril, da se z otrokom peljeta se dva starsa in ce vidim razliko. Ko sem ti pokazal razliko in ti argumentiral zakaj je tak popust slab, pa pises da vam je vseeeno tudi ce delate minus samo da so potniki zadovoljni. No potem kot prvo lahko spremenite splosne pogoje (dejansko s tako politiko ni potrebe po odpovedi prevoza) kot drugo pa ste v nevarnosti da propadete. Cilj vam more bit dobicek, ne zadovoljstvo strank za vsako ceno "
-Ne vem, če ne razumete, ali če nočete razumeti. Bom obrazložil še enkrat.
Rajši imam v kombiju družino, kjer plačajo starši polno ceno, otroki pa s popustom, kot pa da je kombi prazen. Tudi če bo kdaj naneslo, da bosta v istem kombiju dve družini z otroci, je še vedno bolje in manjša izguba, kot pa če se pelje kombi v eno smer prazen. Glede dobička pa je, vsaj za moje pojme normalno, da je šele po nekem času. Vsak, ki se gre kak posel, se mora zavedati, da nekaj časa dobička ni. Tega se zavedamo tudi mi. Če bomo imeli zadovoljne stranke, se bodo vračale. In ko jih bo ščasoma čedalje več, bomo tudi poslovali z dobičkom. Na začetku seveda, to ni možno.

pa še komentar na drug vaš odgovor.

"tudi goopti pelje prevoz ki dela izgubo. Ker garantira da te bo peljal v vsakem primeru. Oni pa imajo moznost odpovedi 14 dni prej (goopti ima sicer 30) in pa moznost odpovedi narocila v 24 urah po potrditvi (ce narocis 14 dni ali manj pred odhodom). To ne gre skupaj s trditvijo da so pripravljeni zavestno delat minus."
- sami priznavate, da ima goopti prav tako možnost odpovedi naročila, sicer 30 dni prej. Glede na to, koliko večja firma je goopti, mislim, da potem teh naših 14 dni sploh ni tak problematičnih - še posebej zaradi tega, ker se zelo zelo trudimo, da do tega sploh ne bi prišlo - v bistvu smo že tako daleč, da na relaciji LJ-Benetke odpovedi sploh več ni.
Ne vem, zakaj taka gonja proti nam, če pa ima to v splošnih pogojih tudi GoOpti.

Še enkrat in zadnjič - odpoved potovanja je v splošnih pogojih samo zaradi tega, ker vsaka firma, ki hoče obstati na trgu, rabi neko varovalko za špekulante - teh očitno niti ni tak malo.
V kolikor tega ne bi imeli, se lahko najde nekaj takšnih, ki opravijo špekulativen nakup, za katerega vedo, da ga ni možno izvesti. Ker ga posledično res ne moremo izvesti, nas lahko tožijo in to za lepe denarce. Posledica tega je, da lahko zaradi teh zlonamernežev zapremo firmo.

Sicer pa, mislim, da izgubljamo že kar preveč časa in nepotrebnih besed. Čas bo pokazal ali smo firma ki le besediči, ali pa tudi izpolnjujemo svoje zaveze.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.640
6.113
113
Glej. Nic slabega ti nocem. Res. Moj prvi post je bil izkljucno dobronameren in sem ti tudi utemeljil moje pomisleke glede 50% off. Razumem da raje familije s popustom peljes kot pa prazen kombi. Ampak cilj je da ti enkrat laufa, da bos malokrat prazen.

In se za konec, da ne bos mislil da sem se oglasil zato da te zafrkavam - ce bos kdaj kaj rabil povej. Sem bil v goopti zgodbi in sem kot solastnik podprevoznika se vedno. Tako da poznam tudi marsikater njihov minus (ce je izpadlo kot da jih dajem nad vas). Sploh ce nos kako 16ko nucal sporoci.

Pa veliko srece v poslu
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik potnik pravi:
"In ne politiziraj - vasi splosni pogoji pravijo, da lahko vi 14 dni pred prevozom enostavno vrnete kupnino in recete "CAO". Vseeno je zakaj ste to vnesli v splosne pogoje, sem pa dovolj inteligenten da na tvoje izgovore ne nasedam - ta klavzula je notri izkljucno zaradi rentabilnosti."
- tudi to ne drži. Kot je lepo napisal Pbutec - zavedamo se, da se je naprej potrebno prebiti na trg. In če so na začetku prevozi z izgubo, so pač z izgubo. Vedno gledamo dolgoročno - najpomembnejša stvar je zadovoljstvo stranke. Zaradi tega NIKOMUR, ki smo mu potrdili prevoz, ne rečemo ČAO. To, da govorite in delate zaključke nekak na pamet, je čisto teoretiziranje in tudi zavajanje. Že sedaj so bili primeri, ko smo se peljali tudi samo po enega potnika. V trenutku ko je prevoz potrjen (in to je vsak, ki je oddan vsaj 14 dni pred odhodom), je prevoz zagotovljen (govorim za letališča LJ, Trst, Benetke in Treviso).

Sveda drži.
SPlošni pogoji:
Citat:
– 14 in več dni pred prevozom: easyDrive.si si pridružuje pravico, da v primeru nezmožnosti izvedbe naročenega prevoza iz različnih vzrokov, naročen prevoz odpove. V tem primeru se naročniku vrne celotna kupnina. S tem easyDrive.si ni več zavezan k izvedbi prevoza.

To pač pomeni, da se lahko premislite, rečete ne in vrnete kupnino. Je vseeno, ali to kdaj naredite ali ne, ali ste fa ali ne, v svojih splošnih pogojih ste si to pravico pridržali - in s takimi se recimo jaz ne bi ukvarjal. Ker bere se točno kot iskanje recepta za natego, pa četudi tega ne počnete in se trudite za zadovoljstvo strank. Kar piše pač piše. V nasprotnem primeru bi pisali, da za naveden letališča garantirate prevoz razen v primeru višje sile.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Sicer pa na hitro preračunal za benetke, 4 osebe: prvi dan tja, prihod 7:30 zjutraj, 3. dan z odhodom iz VCE ob 12:45. Ste cenejši od najdražjega Gooptija (unega z najkrajšim časom prevoza) in dražji od najcenejšega. 160 vs 140 EUR, oboje pa precej dražje kot bi šli 4 z avtom dol (s parkingom vred pride cca 90€) - in precej manj praktično. Da bi šel pa s tahitro goopti varianto, ki je vsaj približno enakovredna avtu, je pa 250€. Noro.
Doslej še nisem našel, da bi bilo za familjo recimo cenej it s prevozniki kot da bi se z avtom peljal na letališče.
 

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sicer pa na hitro preračunal za benetke, 4 osebe: prvi dan tja, prihod 7:30 zjutraj, 3. dan z odhodom iz VCE ob 12:45. Ste cenejši od najdražjega Gooptija (unega z najkrajšim časom prevoza) in dražji od najcenejšega. 160 vs 140 EUR, oboje pa precej dražje kot bi šli 4 z avtom dol (s parkingom vred pride cca 90€) - in precej manj praktično. Da bi šel pa s tahitro goopti varianto, ki je vsaj približno enakovredna avtu, je pa 250€. Noro.
Doslej še nisem našel, da bi bilo za familjo recimo cenej it s prevozniki kot da bi se z avtom peljal na letališče.

probaj s familijo pustit avto na letališču 2 tedna...
evil.gif