Nakup A6 4F

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pri novejših nikako ni take razlike, pospeški pa boljši, ne slabši. Dobiš sport diff, ki naredi Audija celo zabavnega za vozit.
tongue-1.gif


Dober primerjalnik za mnogo znamk: http://www.autoklicker.de/autokatalog/1205-audi-a6-avant.html
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.157
2.256
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ne moreš izvedeti
kupi kar ti paše

Hehe, si me pa nasmejal! Ravno sem se spomnil na eno zgodbo... enega zapitega lovskega strokovnjaka, na katerega sem naključno naletel na enem pikniku, in je pametno s pivom v roki razlagal da lovski pes ne sme imeti repa in pika. Seveda je zraven imel 2 lovska psa katerima je odrezal rep stran ko sta bila že majhna. No... ko sem ga pa kot lovski amater vprašal zakaj pa lovski pes ne bi smel imeti repa pa se je strokovnjak zelo vznemiril in rekel da ga pač ne sme imeti in pika in nato jezen odkorakal stran... skratka kaj hočem rečt, verjamem da je quattro fina stvar pozimi in za brege, ne vidim pa smisla forsiranja le tega v kolikor si ves čas v mestu in še nekaj, koga briga lega vozila ki je najbrž pri quattru boljša, to je A6, to je limuzina, to ni formula...
smile-1.gif
LP
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.157
2.256
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Pri novejših nikako ni take razlike, pospeški pa boljši, ne slabši. Dobiš sport diff, ki naredi Audija celo zabavnega za vozit.
tongue-1.gif


Dober primerjalnik za mnogo znamk: http://www.autoklicker.de/autokatalog/1205-audi-a6-avant.html

Verjamem, v novo šestico in ostale novejše wagne se nisem poglabljal, vem pa da imajo določeni novejši avtomatiki na papirju boljši peformans in porabo kot ročni. Jaz se pogovarjam zgolj o A6 4F modelu. Veš da sem vse pregledal preden sem se odločil za nakup, brez skrbi
smile-1.gif
LP
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
jaz nisem lovec
evil.gif

sem vesel, da sem te nasmejal

niti ti nisem dolžan razlagati mojih osebnih potreb, lokacij vožnje itd. - kaj šele, da bi se mi to dalo/bi imel čas razlagati na alterju
po mestu se skoraj ne vozim oz. ekstremno malo glede na ostale kilometre - za po mestu se takega avta ne kupuje

sem tudi mnenja, da preveč ljudi na q pogon gleda samo za primer snega, kar je daleč od resnice
večina tudi, ko je enkrat na q pogonu, ne gre več dol z njega, le zakaj tako

za dotični primer nakupa vozila lahko rečem pa samo, da je za do 10k eur najboljši nakup vozilo s quattrom in čimveč opreme
le zakaj bi kupil 2.0 TDI ročni menjalnik z osnovno opremo, če je mogoče nekaj 1000€ razlike?

pa še za a6 liebhaberje:
http://uberlame.com/a6_tsb/
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
866
2
18
V primeru A6 in 3.0 TDI motorja z ohoo konjički pod haubo bi tudi jaz imel raje štirikolesni pogon, ker avto leti ko metek in tak pogon ti dostikrat pomaga, če odmislimo sneg, povsod drugod, na mokrem, na suhem, na pesku, ...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.157
2.256
113
No vidiš pa si le napisal malo več, sicer pa ni poanta kaj ti rabiš, poanta je bila da si svetoval v stilu "to moraš imeti", zato sem te vprašal zakaj je to tako koristno če pa niti ne veš kakšne potrebe ima človek ki kupuje avto
evil.gif
No.. iz tega vidika pa mislim da je na forumu prav da se napiše zakaj je to fajn, komu se priporoča in podobno. Meni ni treba razlagat, jaz vem zakaj je fajn in zakaj tega nimam. LP
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Da povlečem staro temo iz arhiva
smile-1.gif


Škoda bo počasi odslužila svoje in sem se zagledal v A6 C6 Avant 3.0 TDI quattro, ampak FL model, mislim da je oznaka motorja CDY (240KM)...
Imajo ti motorji že odpravljene težave s šobami, loputami, napenjalci,... ?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
da, imajo
še vedno je priporočljiv nakup z nekom, ki obvlada branje parametrov delovanja motorja, da ne kupiš mačka v žaklju ali bognedaj z odstranjenim dpf in šalabajzarsko predelano mapo motornega ECU (ki briše še 30 drugih napak, ne samo dpf napake)

pojavlja se edino puščanje hladilnika vračanja izpušnih plinov - to se pa tudi pri drugih vozilih (npr F10 BMW 535d itd.)

drugače je to quattro bombnik - držijo pa faceliftani ceno kar precej
v kolikor je varianta, vzemi z zračnim vzmetenjem ali aktivnim podvozjem
zadeva vaga 1977 kg v limuzinski verziji, se pa konkretno premakne, sploh z dobro mapo
Kot zanimivost, je težji od 4.2 q bencinca a8 istega letnika (alu rešuje osmico)

sLO prometne pri 4 črkovnih nimajo zadnje črke, predvidevam, da gre za CDYA ali CDYC motor ki je v 10.2008 do 3.2011 in je 176kW (240PS)
CDYB je bil že prej zunaj
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Super, hvala za tole
zmaga.gif


Ja, ceno konkretno držijo, je skoraj 1x dražji pri nas kot pre-FL in tudi izbire ni ravno velike. Me bolj mika iz Nemčije pripeljat naloženega z opremo in s cca. 100 -150kkm prevoženih, ampak tukaj konkretno useka DMV in davel na luksuzna vozila, tako da sem že na isti ceni
smile-1.gif


Kako pa tiptronic prenese remap? A nima ta ZF max. navor 450Nm, motor ima pa že v osnovi 500Nm...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
na starem BMK 3.0 in na ZF 6hp19A quattro prenese 550Nm brez težav
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.892
5.453
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Težko rečem, sam mam izkušnje z 2.0 TSI predvsem v Golfih kjer problemov s porabo olja ni.

Sem pa zasledil da bi naj bili določeni Audiji 2.0 TFSI bolj olja željni, predvsem se govori o tistih za USA trg kateri pa kolikor vem tako nimajo enakih motorjev.

Pri TFSI je problem ker zaradi zasnove vbrizga (kot pri dizlih) nezgorel bencin zelo redci olje....najbolj ko je motor mrzel in pod zaugom...

Ce menjas olje prej in uporabljas kvalitetna olja lahko omilis pitje na normalno raven...

Kar se tice US of A... Evropski ACEA standardi so way boljsi od ameriskega API.... sploh kar se HTHS vrednosti tice...to pa takoj rezultira v manjsem oitju olja

Recimo 5Wxy FULL SAPS olje pri nas ma MIN HTHS 3.5 medtem ko ima tako olje tam HTHS okrog 2.8...to pa je raven nasih LOW SAPS acea C3 olj...
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.892
5.453
113
In seveda ce avta ne uporabljas za kratke skoke...olje dalj casa ostane nerazredceno...
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
2.0 tsi v passatu letnik 2011požre cca 1 l olja na 10k km.... In sicer že od novega.. Sem težil po servisu ko je bil avto na prvem servisu in je to baje normalno....kao odvisno od načina vožnje bla bla bla.....
Skratka 2.0 tsi defenitivno pije olje....
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kako si utekel avto ko je bil nov?

Po mojih izkušnjah je najslabše za kasnejšo porabo olja, da se nov avto preveč nežno uteka. Čim več variranja obratov, brez ekstremov v nizko in visoko območje je po mojem mnenju najboljša metoda. In pa seveda kvalitetno olje ter bencin.

Jaz sem pri zdajšnjem 2.0 TSI 2016 dotočil ena 2-3 deci do prvega servisa na 15k km, pri prejšnjem 2009 sem delal servise na 8-10k km in porabe olja nisem zaznal v tako kratkem intervalu.

Katero olje pa točiš v Passata?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.775
1.859
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ne moreš izvedeti
kupi kar ti paše

Hehe, si me pa nasmejal! Ravno sem se spomnil na eno zgodbo... enega zapitega lovskega strokovnjaka, na katerega sem naključno naletel na enem pikniku, in je pametno s pivom v roki razlagal da lovski pes ne sme imeti repa in pika. Seveda je zraven imel 2 lovska psa katerima je odrezal rep stran ko sta bila že majhna. No... ko sem ga pa kot lovski amater vprašal zakaj pa lovski pes ne bi smel imeti repa pa se je strokovnjak zelo vznemiril in rekel da ga pač ne sme imeti in pika in nato jezen odkorakal stran... skratka kaj hočem rečt, verjamem da je quattro fina stvar pozimi in za brege, ne vidim pa smisla forsiranja le tega v kolikor si ves čas v mestu in še nekaj, koga briga lega vozila ki je najbrž pri quattru boljša, to je A6, to je limuzina, to ni formula...
smile-1.gif
LP

Zato mora biti tako:

 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Castrol 5w40.... Avto servisiram na uradnem servisu.... Ugotavljam pa, da avto dejansko pije olje če ga tiščim... če vozim lepo, olja ne pije... Utekal sem ga pa res nežno...3000 km z nizkimi obrati... Tanka, pa samo 100 oktanca. Avto vozim lepo, max tam 160 do 170 po avtocesti, pazim da ga ne tiščim mrzlega, vedno ohladim turbino predem ugasnem...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.892
5.453
113
Da se popravim...

Acea C1&C2 sta HTHS 2.8
C3&C4 sta HTHS 3,5 min....

Probajta z kakim Shell ali pa Mobil1 sintetiko... Ker je GTL (gr. III+)... Pa 5w40
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Poizkusi morda z Motul X-cess 5W-40 ob naslednji menjavi ali pa Mobil 1 New Life 0W-40, oba sta se meni v 2009 211hp odlično obnesla. V zdajšnjem imam sicer tudi Castrola, ampak mislim da Edge 5W-30, ker se mi ni dalo svojega olja nositi na prvi servis.
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Bom probal, hvala. Me pa drugače tako ne moti, vsaka par mesecev ob pucanju pač preverim olje in malo dolijem. Ni hudga, ker delam samo cca 10k letno...
 
Nazadnje urejeno: