Nakup - Cabrio

satelite_mike

2 uri za cajtom
18. avg 2013
1.939
2
38
Kaj mi priporočate?
confused-1.gif

Gledam 307 CC, 308 CC je že izven budžeta. Pugiji so mi (-ji) všeč. So kej problematični motorji v teh pugijih...streha?
207 je tudi najs: http://www.avto.net/Ads/detail...VTi%20%20UGODNO

Nekje do 4500 jurčke.
To bo stric Božo prnesu jedini
smile-1.gif


http://www.avto.net/Ads/result...mp;subDESIGN=17
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
1.6VTI ni ravno najboljša izbira.
207ka, ki si jo linkal je izgleda imela lep poljub z betonom/čim drugim od spredaj, tako da je verjetno ni treba niti gledat hodit.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.302
930
113
Titograd
307 CC je imela sodelavka, nekje 3 leta, brez težav, ena redkih 307-ic ki ji ni puščala streha. Ampak je kupila avto, za katerega je bilo res skrbljeno v nulo, od prvega lastnika in z malo km. Sestrična je imela Megana CC od novega, polom od avta, puščal vodo, težave z elektriko. Ne bi ga imel niti zastonj.

V tem razredu bi kupil raje kako rabljeno MX5, ki je sicer dvosed. Zelo hvaležen avto, ki ti lahko ponudi res veliko užitka. Morda dobiš kakega. Sicer je pri višini nad 180 cm že problem ker si previsok in ti piha v glavo. Morda še kak BMW 3 l. 2000-02 ampak tega ne poznam. 206ka je tvegan nakup danes, izogni se ga. Jaz sicer tolk poceni kabria ne bi kupoval, vprašanje v kakem stanju je streha, strešna tesnila.... to znajo cifre za popravila leteti v višave, sploh če so to kake kovinske strehe, delov pri nas ni veliko
smile-1.gif


Guma, ki tesni med šipami in streho naj bo lepo mehka, voljna, lepe črne barve, ko potegneš s prstom po gumi moraš imeti občutek da je res guma, ne kamen. Ker kamen ne tesni več, pa če ga mažeš z nevemkakimi produkti, tako tesnilo tudi ni več popolnoma črno, ampak tako bolj temnosivo. Streha se mora odpirati in zapirati tekoče, brez zatikanja, ropotanja. Po plastiki oz. usnju pod šipami ne sme biti sledov vodnega kamna... kar pomeni da pušča voda.

Zdaj prihaja deževje, če imaš kak avto ogledan ga idi še pogledat v suhem, da ga pregledaš kot običajen avto, strehi pa se posveti po kakih 2-3 dneh dežja. Boš imel najrealnejši vpogled v avto.

30k km sem naredil z kabriem, več kot polovico brezstrešno..... ne morem si predstavljati več da vozim "navaden" avto, tudi boljša polovica je navdušena nad njim in želi da ga imam še zelo dolgo
smile-1.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.302
930
113
Titograd
Astro Twintop.... ki je v "budget" razredu bolj smiselen nakup od tega, kar trenutno ti gledaš.

Daj si raje še 500-1000 € večji limit, tam se začenja neka spodobna izbira......
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.302
930
113
Titograd
Poznam tega, imel ga je sin lastnika te avtotrgovine (ali mogoče sam direktor... ne vem, oba sta jih imela in oba črne
smile-1.gif
) in tudi tukaj sem sam kupil svojega. Ampak ja, 105 KM je doooosti premalo. Jaz imam 140 KM in mislim da je pri tej velikosti to minimum. Avto ima več kot tono in pol.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik satelite_mike pravi:
misliš po luftu na haubi?
smile-1.gif
Ne samo po tem
wink-1.gif
.
Glede Astre 1.6 16v: Oplovi konji so malo mrtvi, poraba ne bo ravno nizka.
Ampak cabria se ne kupuje za dirkanje
wink-1.gif
. To je za lepo kruzanje po cesti, tam pa tudi mlinček ne bo problem.
Sploh se pa to v tem cenovnem rangu vse zvija. Se spomnim 206-ke: če si jo dvignil z odprto streho, le te nisi mogel zapreti, ker je bilo 2 cm lufta
grin1.gif
.
Verjetno to ne bo prvi avto pri hiši za 30 jurjev letno, drži?
Če bo pa to tretji avto pri hiši, torej samo za užitek in ne tudi za vsakodnevno uporabo, potem pa kupi kaj starejšega in za manj denarja. Kakšni Golfi znajo biti precej poceni, za kruzanje so pa čisto ok. Pa še prišparal boš. Mazda MX5 je pa itak top, samo ni pa ravno poceni, pa še rjo ima zelo rada.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Pa še en kratek dodatek: kupi avto s čim manj lastniki ali če se le da od prvega lastnika. Kabrioleti so namreč zelo pogosto v lastništvu osebkov, ki ga kupijo na začetku sezone in prodajo konec sezone in NIČ ne skrbijo zanj. Takšen avto bo en sam velik problem, če že ni.
Kot je Viper XXL zapisal je potrebno kabrioleta ustrezno vzdrževati. Npr. mazanje gum, mehanizma za streho, itd.
Enoletne osebke to NE zanima, bo pa tebe, ko bo recimo cela streha crknila in boš pred računom za par jurjev.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.148
5.754
113
pri taščici
Še glede pugija
Pred časom je bila tema na forumu, kjer na zadnjo.luc čakaš celo poletno.sezono (precej mesecev)....toliko o dobavljivosti rezervnih delov.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.302
930
113
Titograd
Saj to ni samo pugijev problem, vsaj če govorimo o delih za streho... nasploh so deli slabo dobavljivi, pa fajn je da nimaš dveh levih rok, ker bo marsikaj potrebno postoriti sam, preštudirati na netu, ker tudi maherov za metal strehe ni. Platno je že manj komplicirana zadeva. Cene pa infarkt... komplet strešnih tesnil za mojega twintopa je v sloveniji cca. 1500 €
bonk.gif


Vsekakor če bo to daily car, če ni garaže, samo od prvega lastnika s 100 % znano zgodovino. Če imaš garažo in bo vožnja samo poleti, kupiš nekaj poceni.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Saj to ni samo pugijev problem, vsaj če govorimo o delih za streho... nasploh so deli slabo dobavljivi, pa fajn je da nimaš dveh levih rok , ker bo marsikaj potrebno postoriti sam, preštudirati na netu, ker tudi maherov za metal strehe ni. Platno je že manj komplicirana zadeva. Cene pa infarkt... komplet strešnih tesnil za mojega twintopa je v sloveniji cca. 1500 €
bonk.gif
Točno tako, sploh odebeljeno. Sam sem imel težavo s hidravličnim sistemom na 306-ki cabrio. Streha se ni zapirala/odpirala. Predračun na servisu ranga 1000 EUR za komplet cevk in montažo. Po malo študiranja in iskanja alternativ sem zadevo sam rešil za 40 EUR. Cevko so mi obnovili pri Prit-u, kjer to delajo za hidravlične stroje. Še največjo težavo sem imel dobit olje, kjer so ga na servisu prodajali po centilitrih in taki ceni, da te kap zadane. Pa je zadeva precej enostavna in ko enkrat naštudiraš zadevo, je potem vse simpl. Le, če bi pumpa crknila bi bil drag problem.

Če gre za tretji avto, bi sam gledal za avtom, za katerega obstaja ogromno online skupnosti. Je potem zadeve precej lažje rešit. In pa z ročno streho. Na prvi pogled je to slabo, ampak se praktično nima kaj pokvarit, torej odpadejo ti stroški. Potem paziš le še na tesnila in pa če je platnena streha JO JE POTREBNO IMPREGNIRAT IN VZDRŽEVATI. Recimo dreke od ptičev moraš TAKOJ dol počistit.

Ob pametni izbiri bo to čisti užitek
cool-1.gif
, če se boš pa nahecal, bo to samo slaba volja in stroški. Tako da tudi ko bo zadeva v redu, ne bo fajn, ker boš samo čakal, kaj bo crknilo.

Pa še ena fotka lepotca, se mi kar kolca po njem. Čisti užitek, pa gokart je bil (gewinde.press
cheer.gif
). Zanimivo, da se je konkretno manj zvijal kot pa recimo 206-ka CC.
dscn3754.jpg
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Pri nas se bo tudi kupilo nekaj podobnega, samo v rangu okoli 15 jurjev, kot drugi avto (za ženo). Ciljam na Eosa, FL model, z 1,4TSI ali 2.0 TSI, morda tudi BMW (e46/e90) ali kaj podobnega, samo se kar bojim takih avtov.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
No, jaz sem pa za 306 cabrio videl kaj se z njo zgodi pri trku... Nobene pasivne varnosti...