LUPO 1.0 ,hladilna tekočina izginja ??

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
POzdravljeni,

kot že sam naslov pove se dogaja nekaj ,kar ni dobro...

Gre za avto Lupo 1.0 ,letnik 1998 in AHT motor. 124000km



Težava.

Vsake toliko časa se prižge lučka za hladilno tekočino ,in je potrebno v raztezno doliti.

Recimo tako na 500km , 2-3 deci vode-antifriza.

Naj omenim tudi ,da se na vrhu pokrova za olje dela sirček.Sem že obrisal pa se nardi na nov. Olje na šipki je videti čisto normalno.

Deluje pa avto vsaj za zdaj povsem normalno..


Bi moral opraviti že redno menjavo olja ,pa ravno zaradi te vode še čakam ,da nebi brezveze zlival olja stran. Tako da se jesedaj prižgal še napis na armaturki service insp..Nekaj v tem smislu.

Avta drugače ne poznam dobro ,je bil namreč kupljen julija da se občasno vozita otroka z njim.

Tako da prosim kakšna so kaj mnenja glede izgubljanja hladilne tekočine ,in kako se resetira tisti service insp ??

Hvala.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Citat:
Uporabnik visek_izobrazbe pravi:
tisto se resetira ko se na komp priklopi. KOlega je mutil s tiščanjem onega knofa za km pa je menda za neki cajta izginilo, ampak je spet prišlo nazaj. Nč bat avto se ne bo zaklenu, tist je sam opozorilo. Ni življenjskjo nevarno

Ja...saj tisti servis reset ni tolliko sporen ,je bilo bolj spotoma... Izginjanje vode me pa malo skrbi...
lp
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Poglej če ti kje pušča ma najbolj očitnih mestih. Spoji gumjastih cevi (objemke) in prirobnice, vodna črpalka in sam hladilnik. Če imaš garažo daj na tla karton in zapelji avto en dan čez potem pa išči če so kje pikice od kapljic.

Naredi daljšo vožnjo, da se motor ogreje in vsaj pol ure dela na normalni temperaturi. Potem odpri pokrovček za olje in poglej koliko je majonneze. Če se delaš kratke vožnje je majoneza normalen pojav.

Glede glave, če pušča na ven se mora videt, če pušča v motor bi se kmalu videlo po dvigu olja. Če pušča v olje je majoneza samo predpojav pri manjšem puščanju ker pri 0.3l vode na 500km boš imel kmalu olja več kot pa max.! Če pije čez bate se vidi pa preko auspuha bel dim ki diši po sladkem (cela posoda antifriza na 500km bi se moralo že kar opazit in vohat). Enako bi se pri taki izgubi moralo pznat že na cukanju (sploh mrzel motor) in pa pri čudnem obnašanju temperature vode (narašča čez max, potem pa kar naenkrat pade na normalno [zastajanje plina pred termostatom]).

Še vedno lahko pelješ do prvega serviserja ki ima tester za preverjanje COja v hladilni tekočini, tam se bo takoj videlo če je prebito tesnilo/glava oz. če kje prihaja do vdora motornih plinov v vodo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.153
1.759
113
Nekam ga zapelji in naj pogleda...klasika je vodna pumpa, cevke..malo manj verjetno tesnilo glave.

Veliki servis ste delali (In na njemu menjali vodno pumpo?)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Potem odpri pokrovček za olje in poglej koliko je majonneze. Če se delaš kratke vožnje je majoneza normalen pojav.

Potrjujem, na telih VWjih je pozimi majoneza normalen pojav, pa če delaš kratke ali dolge relacije... Okrog tega se ne sekiraj...

Vzrok izginjanja vode pa je treba raziskati...
zmaga.gif
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Uf, mnenj kar nekaj...


@ Utiševalec , vidno nikjer ne pušča...kadi popolnoma nič, 14 dni nazaj sem bil na tehničnem kjer je meril tudi pline ,pa ni nič omenil da bi bilo karkoli narobe. Avto se pelje vsaj za sedaj čisto ok. Olje je te tri mesece kar je pri meni ves čas isto nekje na sredini šipke.
Temperatura vode čisto normalen prikaz .Lepo narašča do določene točke in tam drži.

Vem sliši se smešno ,a resnično nekih opaznih znakov ni..

Edino tam okoli pumpe pa res nisem še kaj extra gledal. Na tleh sicer ni videti nič.

Nekdo je omenil velik servis ,menjava jermenov... Ta avto ima ketno.

Nekako preventivno bom menjal še pokrov raztezne ker je strošek zanemarljiv. Sicer mislim da če pokrov ne tesni ,bi se moralo kaj videti mokro okrog njega ??

Nekako sem sprejel da je majoneza normalen pojav.Lahko da v mojem primeru ni..Zdaj spet ni tako ,da nebi kdo mislil ,da so te neke nenormalne količine. Tam okrog tistih zapiralnih jezičkov na pokrovu olja se nabere. Ko pogledaš not proti vrhu glave ni ničesar ,normalno vse samo od olja.

lp
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Meni se je na enem avtu dogajalo, da je puščal hladilnik in je čisto malo špricalo na blok motorja, kjer se je takoj uparilo - ergo ni bilo nobenih sledi po tleh. Dokler smo to ugotovili smo precej v temi tavali.
 
Citat:
Uporabnik mercedes pravi:
Uf, mnenj kar nekaj...


@ Utiševalec , vidno nikjer ne pušča...kadi popolnoma nič, 14 dni nazaj sem bil na tehničnem kjer je meril tudi pline ,pa ni nič omenil da bi bilo karkoli narobe. Avto se pelje vsaj za sedaj čisto ok. Olje je te tri mesece kar je pri meni ves čas isto nekje na sredini šipke.
Temperatura vode čisto normalen prikaz .Lepo narašča do določene točke in tam drži.

Vem sliši se smešno ,a resnično nekih opaznih znakov ni..

Edino tam okoli pumpe pa res nisem še kaj extra gledal. Na tleh sicer ni videti nič.

Nekdo je omenil velik servis ,menjava jermenov... Ta avto ima ketno.

Nekako preventivno bom menjal še pokrov raztezne ker je strošek zanemarljiv. Sicer mislim da če pokrov ne tesni ,bi se moralo kaj videti mokro okrog njega ??

Nekako sem sprejel da je majoneza normalen pojav.Lahko da v mojem primeru ni..Zdaj spet ni tako ,da nebi kdo mislil ,da so te neke nenormalne količine. Tam okrog tistih zapiralnih jezičkov na pokrovu olja se nabere. Ko pogledaš not proti vrhu glave ni ničesar ,normalno vse samo od olja.

lp

si zihr da ma ketno? Ker 1,4 60 km motorji kateri so v polih, nekaterih lupih itd majo jermen. Glede na to, da sta motoja 1,0 ,1.4, pa še verjento 1,6 (samo ta je bil bolj že izjema (kake octavie, pa kak polo), v lupu ga sploh ni bilo, vsaj jaz ga še nism zasledil) hudo podobna bi rekel da zna met jermen

ps če ma jermen in če vodna pumpa pušča se to vidi in sliši (to se je zgodilo kolegu pri novem polu 1,4 60km. je pa letnik tega pola od kolega isti kt od tvojga lupa)
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
To je kao prvi motor ki so ga vgrajevali v Lupota. 1.0 ,997ccm ,37kw . Oznaka AHT . Takoj za tem so bili tudi 1.0 ampak so imeli 999ccm..

Tako da verigo ma ziher.

Jermen pa mikro za verjetno vodno pumpo ,alternator ,in servo pumpo.


lp
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.878
8.905
113
EU
Nam je spuščalo na priklopu cevke za hladilno na glavo motorja. Posoda se je počasi praznila, spuščanja pa ni bilo nikjer videti. Ugotovil mehanik kozolčar, ki je dal motor v obrate in se je takrat videlo, da objemka slabo zateguje cev gumijasto. V prostem teku je pritisk pumpe bil preslab, da bi premaknil objemko na cevi. Objemko in cev je namstil khm...khm.. pooblaščeni servis pri enem posegu
grims-1.gif
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Zdajle bodo baje lepši dnevi.. Bomo namenili kakšno urco malo pregledu okoli motorja...

Drugače pa ne vem,ali voziti dokler ne bo bolj izginjalo ,ali postalo bolj vidno...??

lp
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.153
1.759
113
Ker ima verigo, torej ni bilo delanega velikega servisa bi sam najprej okrivil vodno črpalko...ker le te običajno ne zdržijo nebroj kilometrov (in so tam ob velikih servisih pri jermenih ravno prav zrele za menjavo).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.150
5.756
113
pri taščici
Dolivaj, tudi sam dolivam. Sedaj sicer precej manj kot prejšnja leta, ampak.....spušča mi nekje okoli termostata, mehanik je rekel da je kar nekaj dela in stroška da zadevo zatesni. Tisti liter vode in pol litra antifriza na leto me ne bo hudič vzelo. Da pa pokrijemo strošek mehanika, pa bi moral avto imeti 100 let....
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Ce je tesnilo, bi se tudi moralo na izpuhu poznati. Ampak voda mora biti ogreta, najboljse da se nekdo za teboj pelje in opazuje. Drugace majoneza je dober pokazatelj, da voda gre tja kjer ni treba.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
majoneza je lahko zaradi kondenza. Peljat nekomu ki se spozna. Verjetno kje puša sistem. Če je hladilna noter se ponavadi vidi bel flek od puščanja. Lahko se testira s preverjanjem COja. Mi recimo imamo prevrtan pokrov raztezne posode in v njega privit ventil za gume. Tam malo z zrakom povečamo tlak v sistemu in se takoj vidi če kje voda sili navzven