Telekom - katastrofa na supportu

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.843
602
113
Tole mojo izkušnjo moram napisat sem gor, ker pri Telekomu se dejansko delajo norca...

Pri starših doma so po pošti dobili novo pogodbo za Toptrio.
Tega niso zahtevali ampak najbrž se je telekom se tako odločil, ker so imeli en zelo star paket, ki ne obstaja več. (Menjava paketa bi bila brezplačna)

1.Kontakt:

Ker poslana pogodba ni bila ustrezna (želel sem vključiti še dodatno opcijo za free klice v vsa omrežja) sem šel v TK center v Kranju.
Tam mi je gospodična povedala, da mi žal ne more narediti nove pogodbe, ker mora najprej stornirat tisto, ki so mi jo že poslali in da to traja dolgo časa.
Bo pa uredila, da bo vključena še opcija neomejenih klicev v vsa slo omrežja za 6,35€...
Da nebi predolgo čakal, je predlagala da mi novo pogodbo pošlje na mail. Sem se strinjal in to je blo to.

2.Kontakt:

Čez 1uro me kličejo iz Telekoma, da žal menjava paketa ne more bit več brezplačna (kot je bila na pogodbi ki so jo poslali) ampak da bo 10€ in če se strinjam, mi jo bodo poslali na mail.
Sem se strinjal...

3. Kontakt:
Še isti dan dobim mail od telekoma a so pozabili priložiti pogodbo, ki bi jo moral podpisati in poslati nazaj.

4. Kontakt:
Zjutraj naslednji dan preko online supporta (da ne čakam 1 uro na liniji) povem agentki, da nisem dobil priponk in da naj še enkrat pošljejo.
Mi zatrdi, da bom dobil čez par minut.

5. Kontakt
Maila spet nisem dobil zato popoldan pošljem grozilni email na TK, da naj se nehajo zajebavat in naj mi končno pošljejo pogodbo.

6. Kontakt
Dva dni kasneje še vedno nobenega odgovora na moj mail zato sem šel osebno spet na TK Kranj. (Že precej slabe volje)
Agentu povem, kaj se dogaja in mi hitro sprinta pogodbo, ki jo takoj podpišem.

7. Konkrat
Štiri po tistem, ko sem jim poslal mail, da naj pošljejo pogodbo na mial so mi odgovorili, da so ugotovili, da sem že podpisal pogodbo. (A bejž?!!)

8. Kontakt
Čez cca teden dni preverim online, če so že aktivirali nov paket in opcijo za neomejene klice v vsa omrežja.
So aktivirali toptrio ampak ne pa opcije za neomejeno telefonijo...
Spet kontkatiram online support, ker preverijo zadevo in ugotovijo, da so mi aktivirali napačno opcijo.
Namreč aktivirali so mi opcijo za brezplačne klice v telekomova omrežja (3€) namesto tiste opcije za 6€, ki je za vsa slo omrežja.
Svetujejo mi, da naj pošljem mail na reklamacije.

9. Kontakt
Pošljem mail na reklamacije, ker spet N-tič razložim situacijo.

No zdaj je minilo že 2dni in še vedno nisem dobil nobenega odgovora.
uf-1.gif


Res mi ni jasno kako taka firma sploh še lavfa, če niso sposobni poslati enega maila s priponko ali pa spremeniti neke X opcije, če so že napačno vnesli.
13.gif

Pa poslovni bonton določa, da se na mail odgovori v max 24 urah in ne po 4ih dneh...
 
1. mar 2012
26
0
1
www.telekom.si
Želo nam je žal za neljubo izkušnjo. Nemudoma bomo preverili, kje se je zataknilo. Prosimo, da nam v ta namen preko ZS sporočite naslednje podatke: ime in priimek naročnika, uporabniško ime in kontaktno številko.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Telekom je tudi edina firma v mojem primeru (poleg Plinarne Maribor, Telemacha, Občine Maribor in Agencije za okolje RS), ki za izdajo soglasja za enostaven objekt - nadstrešnica za avto, pritrjena na obstoječo podlago (vijačena na tlakovce) ni sprejela popolne vloge po elektronski pošti, ampak je zahteval "hard kopijo" (mimogrede - delajo do 15h), ki mi jo je po 5 dneh vrnil s "pogojnim" soglasjem, da je potrebno pred izgradnjo na naše stroške posnet potek njihovega omrežja in zagotovit prisotnost njihove osebe pri izkopih.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.261
5.819
113
pri taščici
Odzivni čas na mejl na info@telekom.si je v zadnjih mesecih vsaj nekaj dni, lahko tudi cel teden.
V temi novosti pri Telekomu sem tudi jaz opisal sitnosti, ki so mi jih povzročili v City parku v Ljubljani. Še dobro da imamo na alterju VIP osebo na bobu (simobilu>, ki odpravlja napake Telekoma. Od njih niti odgovora na mejl pritozbo ne dobim.

Pa še to
Pred 4 leti sem se preselil v center vasi,(KS ima 700 prebivalcev,) 200m od regionalne ceste , 20km od Ljubljane, pa sem lahko vesel če imam pod 90db 2G signala. Raje je preko 100db kot pa pod 90. Me prav zanima kdaj bomo dobili 3G, 4G.... Razen če prodajajo telefone, ki samo na papirju omogočajo 3G, 4G. Bom kopiral se sem objavo iz teme novosti pri Telekomu. Mogoče tole bere kakšna bolj kompetentna oseba kot pa mejle na info@telekom.si.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.261
5.819
113
pri taščici
Še dva dni stara objava kopirana iz teme novosti pri Telekomu
Citat:

Mater ste me zajebal v cityparku. Izrecno izrazil zeljo da zelim narocnino na bobu ohraniti, a oni meni krizec stisnejo na prekinitev. Se dobro da sem rekel, da mi sprintajo papirje, sicer bi to ugotovil sele jutri ko bi bob crknil. To je pa "prednost" podpisovanja prazne tablice.

In sedaj tega ne morejo spremeniti niti na telekomu, niti na bobu spremeniti. Pa res sem imel namen 4c paket naprej furat (otrok). Zdaj pa spet nekaj novega kupovat pa sklepat.... Blablabla....
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.261
5.819
113
pri taščici
Še fotka najboljšega (Al kakšnega že) omrežja sredi vasi z nekaj 100 prebivalci. Ceste med vasi pa so itak sive lise brez omrežja (katerega koli, bi enkrat najraje testiral če sploh lahko 112 klic opravil tam)
 

Priponke

  • 2495537-Screenshot_2016-10-20-10-05-00.jpeg
    142,7 KB · Ogledi: 267
1. mar 2012
26
0
1
www.telekom.si
@Hanzi, zaradi široke in konkurenčne ponudbe so naši kontakti res obremenjeni. Trudimo se, da na sporočila in klice odgovorimo v najkrajšem možnem času. Opravičujemo se vam za nevšečnosti, z veseljem pa vas pokličemo, če nam sporočite kontakte.

Preverili bomo tudi glede signala. Prosimo, da nam sporočite točen naslov in telefonsko številko, ki jo uporabljate na tej lokaciji.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Pejt se zapenjat na telemachu. Poglej sosednjo temo. Isti hurac so vsi skupi ratal. Dokler plačuješ si car, potem te pa odfukajo in samo terjajo tvoje obveznosti, da bi pa svoje obveznosti in odgovornosti pošlihtal pa NO GO.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.261
5.819
113
pri taščici
15 let tako ali drugače plačujem Telekomove položnice ( mobitel, siol), večino časa na trajnik (sredstva zagotovljena), mislim da v vsem času nisem dobil niti enega opomina, pa nekako res ne razumem da rabijo več dni za odgovore na vsepovsod objavljen email naslov info@telekom.si.
Sem pa bil zadnjič pozitivno presenečen ko sem želel prijaviti napako ob sklepanju aneksa. Povratni klic sem dobil v roku res takoj. Niti telefona nisem dobro odložil.
telekom, pošljem zs
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Po moje ima vsak izmed nas kako zgodbo z operaterjem:)

Kake 2 leti nazaj, sem moral it 2x v 50km oddaljen TC za urejanje pogodbe. Se res tega ne da pri vseh pooblaščenih privatnikih nardit??
Pa 2x, ker so oni 1x zajebal, opravičila, povračila potnih stroškov nisem dobil...

Ko sem vprašal kdaj bo v naši ulici možna optika, ker jo skos okol imajo, so me še cel teden 4 klical, kaj točno bi rad, ne da sedaj ni možno in podobni ne uporabni odgovori. Zmagaovalen; gospod, saj boste vidli, ko se bodo pričela dela, saj to ni tako mali poseg. LOOL a bejž no:))

Telemach druge številke sploh ni imel v bazi. V prodajalni je rekla, da ta številka sploh ne obstaja;) Kar me je pa najbolj zmotlo, ko mi je rekla, da ona NE sme klicat v glavni center. Sem potem sam klical 080 in so uredil takoj. Samo WTF??

@hanzi
zakaj se razburjaš ker nimaš signala? Menjaš operaterja. Jst sem ga tudi zaradi tega. So me klical zakaj jih zapuščam. Sem povedal, da nimam njihovga signala, je preverla, pa rekla, da je res bolj švoh in smo se lepo poslovili.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.261
5.819
113
pri taščici
Naj menjam za burkinafaso operaterja?
Tale moj konc je pod vplivom kakšnih kozmičnih sil iz vesolja, ali pa se res obema operaterjema j ebe za nekaj 100 prebivalcev. Pa sploh nismo v neki hudi grapi. Celo fizično vidim mobitelov oddajnik oddaljen dober km preko save, če imam pravi podatek o njihovem oddajniku.
Sem prejle posnel z avtom mobitel signal po vasi . Mogoče pa ga kdaj na yt spravim. Je pa res da je v moji okolici ena izmed cca 3 sivih "sivih" lis v vasi pa mi ni čisto jasno zakaj?

Sicer pa sem pred štitimi leti se sem preselil, pa sem šel takrat iz mobitela na SImobil ( pa ni bilo veliko bolje) sedaj sem vrnil nazaj na mobitel, ker sem upal da so kaj naredili na tem področju, pa vidim najbrž še vedno nič.

Imam pa po zaslugi borovnice sedaj oba operaterja aktivna v hiši ( in na telefonu) in če en ne bo dosegljiv bo preusmeritev na drugega. Ki pa zna biti ravnotako nedosegljiv
bonk.gif
( vsaj v pritličju( polkleti)
 
Nazadnje urejeno:

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.669
6.227
113
Pa si pripravljen sofinancirat bazno ki bo pokrila te sive lise? Verjetno ne. Tudi jaz ne bi bil. In ko telekom potegne crto pod stroski...ocitno tudi oni niso pripravljeni postavit.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.261
5.819
113
pri taščici
Evo, najprej sedaj dobil e-mail da me bodo poklical, čez eno uro pa se klic.
Ali je to posledica te teme ne vem. Poslal sem jim namreč na zs podatke pa se s forumasom s Telekoma nekaj po zs debatirava.
Razloženo mi je bilo da bi Bob prekinil narocnino, če tudi bi naredili križec pri ohranitvi pogodbenega razmerja pri "donorju". Ne bi tega sicer naredil takoj ob prehodu, ampak najbrž ob koncu obracunskega obdobja (ker aneksov pri bobu pač ni).
Tole bom še Borovnico vprašal.

Za omrežje bo pa preveril pri tehnikih in me bodo obvestili v prihodnjih dneh.
Pa da nadaljujem sago o omrežju. Nekateri vaščani preko slabega 2G omrežja srfajo doma, ker nimajo opcije adsl...naj bi bila težava v centrali, ker kabel ni ravno km stran.
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.337
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:

Razloženo mi je bilo da bi Bob prekinil narocnino, če tudi bi naredili križec pri ohranitvi pogodbenega razmerja pri "donorju". Ne bi tega sicer naredil takoj ob prehodu, ampak najbrž ob koncu obracunskega obdobja (ker aneksov pri bobu pač ni).

Tole se mi zdi malo za lase privleceno... in se mi zdi bolj valjenje krivde na drugo stran ... Ce v obrazcu oznacis, da ne zelis, da se prekine razmerje pri "donorju", potem ti ne smejo kar tako prekiniti razmerje... ampak sele ce bi to sam zahteval. Nevem pa kako je s tem, ali ti lahko zaracunajo menjavo stevilke ... ker v tem primeru bi moral na bob-u dobiti novo stevilko ...

Tako nekako se meni zdi logicno, da naj bi zadeva potekala ...
nahrung002.gif
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Če je na obrazcu označneo da prekonjaš naročniško razmerje na bobu dobiš začasno številko do billing runa in potem se številka izklopi.
Če je na obrazcu označeno da ohranjaš naročniško razmerje na bobu dobiš začasno številko, ki je aktivna dokler je ne prekineš ali ti jo ne prekinemo zaradi neplačila,..
b
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.261
5.819
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Če je na obrazcu označneo da prekonjaš naročniško razmerje na bobu dobiš začasno številko do billing runa in potem se številka izklopi.
Če je na obrazcu označeno da ohranjaš naročniško razmerje na bobu dobiš začasno številko, ki je aktivna dokler je ne prekineš ali ti jo ne prekinemo zaradi neplačila,..
b
Potem pa je ta updejt treba sporočiti Telekomu in njihovim na HD. Kako to da se takih stvari prej ne znebite? Aja, saj si napisal v zs da sem poskusni zajcek. Samo sem mislil da sem nekoliko drugacen poskusni zajček..
Kaj so mi pa rekli, imajo pa itak posneto (vsaj upam da snemajo tudi odhodne klice ne samo dohodne.) Da ne bo preveč Baba cula Baba kazala.