1.7 CRDi motor

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Pozdravljeni

V avtu imam motor Kia/Hyundai 1.7 Crdi (Diesel). Avto ima 10.000 km. Ko je mrzel, mi med 1500-2000 obrati pocuka oz večkrat zatrokira. Če so obrati nižji od 1500 ali višji od 2000, tega problema skoraj ni opaziti. Ko pa se motor segreje, problemi izginejo. Kaj bi to lahko bilo?
Na servis sem že naročen. Ker serviser po telefonu po opisu problema ni vedel, kaj bi lahko bilo narobe in ker bi mu zelo rad pomagal odkriti napako in mu skrajšat muke, bi vas vprašal ali morda kdo izmed vas pozna težavo oz. jo je imel?

Hvala vam za vaš čas!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.870
5.469
113
Pomoje boš dobil kak ECU upgrade....

So bli problemi pri 1.6CRDi zaradi slabe pretočnosti diesel filtra......so potem spremenil filter .....no ja niti nima veze s tvojo mašino
smile-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
A si mislil tole "The engine is Hyundai-Kia’s 134bhp 1.7-litre turbodiesel. It suffers with the same poor low-rpm throttle response that we identified in the Hyundai i40 Tourer"? V bistvu imam jaz 116KM verzijo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.870
5.469
113
Ja to....

Pomojem bo upgrade resu...ce ne pa chiptuning
smile-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Chiptuning, ja, pol pa ode 7let garancije, hahaha. Zaenkrat nič, ker sem kar zadovoljen z odzivnostjo tega motorja, ker turbina zagrabi že na zelo nizkih 1250 vrt/min in je "občutek" zelo dober
grin1.gif
 

Fly

Majstr
21. jul 2007
2.583
493
83
Tudi pri mojemu sem jaz to opazil. Res da samo ene parkrat letno, sem omenil na servisu pa niso našli nobene napake. No sedaj je sicer že kar nekaj časa mir, imam pa 35kkm. Imam pa občutek, da se to dogaja le pri zunanjih temperaturah malo pod 20 stopinj.

Če boš kaj uredil na servisu, sporoči kaj je bilo.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Evo, danes bil tam, priklopili na tester in ni nič pokazalo. Tudi peljali so se, vendar, ker se avto v 3 urah ni ohladil dovolj, je pač vse normalno delovalo. Jutri proti večeru peljem avto še enkrat tja, ga pustim čez noč tam (danes ni bilo nadomestnega avta na voljo) in drugi dan, ko bo mrzel, ga bodo priklopili na tester in hkrati opravili testno vožnjo, da bodo sproti videli, kaj se dogaja. Toliko zaenkrat.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
No, danes smo se šli peljat z mrzlim avtom in je tako malo cukalo, da sem v bistvu po eni strani jezen za popizdit, saj ravno takrat, ko je pa res treba, da cuka, ker je mehanik zraven, ne bo cukalo, pa da se ubiješ
evil.gif
. Po drugi strani imam pa malo upanja, da se zadeva morda sama od sebe popravi. Zacukalo je sicer samo enkrat malo bolj, tako, da je čutil tudi mehanik, vendar naprava, ki je merila stanje, ni pokazala ničesar, saj iz tistih grafov, ki sem jih videl, ko mi jih je pokazal, se ni dalo nič razbrat, ker so vsi kazali skoraj enako skozi vso vožnjo in ni bilo nekih odstopanj.
Rekel mi je, da bi preventivno najprej stestirali EGR ventil, vendar moram priti ponovno drugič, ker so mehaniki zasedeni 120% in me je v bistvu danes vtaknil vmes. Če EGR ventil ne bo rešitev, bo priklopil neko drugo bolj "zapleteno" napravo, in rezultate poslal v Korejo na analizo.
Softwera mi ne more ponovno instalirat gor, ker baje ne pusti oprema to izvajat, edino, če bi tovarna izdala nov popravek softwera, potem bi lahko naredil celotno proceduro reinstaliranja.
No, to je to...zdej grem na dopust in me boli k, ker se mi res ne da več s tem zajebavat, po dopustu pa se zmenimo za pregled EGR ventila, potem pa bomo videli, kako pa kaj naprej.
rolleyes-1.gif


Hvala vsem in lep dan še naprej, Cash
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.870
5.469
113
Kolega imel soroden problem na VAGu...2.0tdi....kriv je bil ne EGR ampak N75 ventil na turbini...oz pred turbino...na porsche......t niso znal 0 zrihtat...sele popoldanc za vw na skrekani software opremi je dojel kaj je narobe z motorjem (popoldne je mel cas...dopoldne na sihtu ga je omejeval servisni normativ...)

Tko da najd si dobrga popoldanca z zilco za elektroniko in bos mel (na zalost) poslihtan avto v 0
frown-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Hmmm, si ne upam nepooblaščeno šariti po avtu, saj je še v garanciji
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Chiptuning, ja, pol pa ode 7let garancije, hahaha. Zaenkrat nič, ker sem kar zadovoljen z odzivnostjo tega motorja, ker turbina zagrabi že na zelo nizkih 1250 vrt/min in je "občutek" zelo dober
grin1.gif

Odvisno od servisa. S servisi Kia imam načeloma dobre izkušnje pri teh zadevah - zaradi chiptuninga ne komplicirajo.
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18


[/QUOTE] Odvisno od servisa. S servisi Kia imam načeloma dobre izkušnje pri teh zadevah - zaradi chiptuninga ne komplicirajo.

[/QUOTE]
Če potem res kaj "zaropota" v motorju, ti sigurno ne priznajo garancije. In tako je po mojem tudi prav, saj gre za nepooblaščen poseg v motor.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Evo, ponovno se javljam. Ker se je napaka (cukanje) čez zimo (ko so se spustile temperature) umirilo, sem mislil, da se je že samo od sebe popravilo, vendar se je cukanje pri mrzlem motorju med 1500-2000 obratov zopet pojavilo sedaj, ko je malce topleje. Od jeseni do sedaj sem vedno, brez izjeme tankal le na eni bencinski in nikjer drugje. Sumim, da ima tu temperatura ozračja vpliv na nek senzor oz. karkoli bi lahko bilo to? Če je zunaj 15-20 st.C bo cukalo, če pa je mrzlo, pa ne cuka nič. To se dogaja vedno samo pri mrzlem motorju.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Aja, še to sem pozabil povedati, da sem jeseni testiral njihovo testno Kio Sportage z enakim motorjem in je cukalo čisto enako pod mrzlim motorjem, morda še malce bolj, tako, da je tole kar serijsko?! :roll:
 

Fly

Majstr
21. jul 2007
2.583
493
83
Evo men danes spet kar precej cukala. opazam da se dogaja pri temp od 17 do nekje 21 stopinj. Nazadnje sem imel servis, spet omenil to in niso nic ugotovili zaenkrat. Mi pa vedno bolj najeda zivce. Pojavlja se pa le spomladi in jeseni ko so taksne temperature
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Mislim, da je vse odvisno od nekega senzorja, kateri meri zunanjo oz. vstopno temperaturo zraka v motor. Meni še kar cuka pri toplem vremenu, zadnjič mi je pa 2x zelo fajn cuknilo, tako, da sem mislil, da se je nekaj orng zjebalo.
Pri katerih obratih ti cuka? Meni cuka od 1500 do 2000 obratov.
 

Fly

Majstr
21. jul 2007
2.583
493
83
Men enako, kolikor sem opazoval najbolj pri ene 1800. Imam občutek da takrat ko cuka, je tudi motor malo bolj glasen oziroma ni tako "lep tekoč" zvok. Pri višjih hitrosti ni tega problema.
Na primer včeraj sem se peljal proti morju, od doma do avtoceste je malo cukal, na avtocesti seveda nič, potem pa spet od kopra naprej. Temperature so bile doma okoli 15, ob morju 18 do 19 stopinj. Se pa res kar dosti čuti, tudi žena ko zraven sedi vedno začuti ko zacuka.
Skrbi me da ne bi enkrat res ornk cuknilo in bi ostal na cesti:) Pa seveda dokler je garancija bi rad videl da se to zrihta.
Mi je pa servis kar od rok, da mi je še tiste enkrat letno zelo odveč iti. Itak pa vem da če grem spet tja, tisti moment ne bo nič cukal.
Fajn bi blo da bi dal nekdo informacijo iz prve roke, če je kdo že to zrihtal.