Toyota Prius Plug-In

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Vsega se še ne ve, menda pa je baterija tudi ogrevana, ne le hlajena (kar verjetno pomeni tekočinsko uravnavanje temperature).

Kar se tiče prižiganja motorja - gre za PHEV, ne za EV z Rex. Pri PHEVih je normalno, da se prižge bencinski motor, če pritisneš gas do konca: to je namreč signal, da želiš polno zmogljivost vozila, kar pa lahko PHEV doseže le, če dela tudi bencinski motor.
Kolikor razumem, je toplotna črpalka tudi za gretje, to je še posebej poudarjeno.
O zadnjih dveh stvareh pa še ni bilo govora. Ampak druga se mi zdi sama po sebi umevna v teh časih. Če je ne bo, je to velik kiks.

Za AMpero1 se pa ve, koliko je stala. Torej se da tudi ceno primerjat ...
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
Bodo pri AM naredili test in nam bo SJTV1 povedal iz prve roke.
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Koliko pa stane navadna nova Toyota Prius? Na njihovi spletni strani ne najdem nobenega cenika - izgleda, kot da ga lahko dobiš le z naročilom na dom.
Na avto.net je pa tudi le en Prius, pa še ta je brez cene.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.647
2.364
113
Pomurje
Sem resno razmišljal o Rav4 hibrid ali Lexusu NX pa sem si premislil. Bom kar počakal da pripeljejo to v EU.

Prius 4 mi je grd, Prime pa je veliko bolj prebavljiv.

Za prostor bo ostal pri hiši Prius Plus, za mene pa bo ta več kot dober.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
S 4.5k EUR subvencije bo to sigurno privlačen nakup, ampak z Ampero2, ki bo cenovno verjetno tam tam, boš lahko naredil konkretno več EV kilometrov.
Osebno bi počakal na prihod Ampere2 v EU in se potem odločil.

Mimogrede, Ampera2 ima 5 sedežev, PiP 4, če komu to pomeni odločitveni faktor.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
S 4.5k EUR subvencije bo to sigurno privlačen nakup, ampak z Ampero2, ki bo cenovno verjetno tam tam, boš lahko naredil konkretno več EV kilometrov.
Osebno bi počakal na prihod Ampere2 v EU in se potem odločil.

Mimogrede, Ampera2 ima 5 sedežev, PiP 4, če komu to pomeni odločitveni faktor.

Dvomom, da bo ampera imela podobno ceno. Vsak 2k razlike bo, če upoštevaš opremo, pa še več.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Ampera-e,torej Volt2?
sprasujem se.gif

Khm,malo je zmešnjave glede teh imen...

1.Ampera-e naj bi bila oznaka za avto,ki bo Bolt pod Oplovo značko (in je že bila uradno potrjena s strani GM)
2.Ampera2 naj bi bila nova Ampera,ki bo Volt pod Oplovo značko (in še ni bila uradno potrjena s s trani GM)

O katerem avto je torej točno govora?
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.632
770
113
Tole sem pa malo spregleda, sem opazil v Avto-magazinovem članku
wink-1.gif
:

"The Prius Plug-in Hybrid also features a Toyota-first dual motor/generator drive system, which uses both the electric motor and the generator to produce drive torque, helping boost both acceleration and overall performance."

Kot kaže se s planetnim menjalnikom poslužujejo podobnih trikov kot Ampera/Volt, podrobnosti žal še niso znane. To tudi daje upanje da moč v EV bistveno povečana glede na predhodnika, ne da se ti bo ob vsakem manjšem pospeševanju vklopil bencinski motor.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.632
770
113
EU press release:
http://newsroom.toyota.eu/news...hybrid&mid=

Kot kaže bo v EU na voljo solarna streha (v US je ni), ampak kaj točno bo polnila, ker piše da ima streha namensko (dodatno?) baterijo:
" an all-new solar roof charging system equipped with a dedicated battery"


Toplotna črpalka za ogrevanje naj bi delala do -10°, če je hladneje se bolj splača kurit bencin.

Poraba v hibridnem načinu bo enaka navadni verziji kljub dodatni teži.

Boljše pospeševanje, kljub dodatni teži (kot kaže bo elektrika vedno prispevala več moči - pri starem temu ni bilo tako)

Dodatna zvočna zatesnitev

Vse luči so LED, sprednje sestavljene iz 4 ločenih diod, ki se prižigajo glede na razmere ("vehicle speed-sensitive adaptive beam technology")



Teoretična max moč v EV načinu je 95 kW (MG1+MG2), amapk ni čisto jasno ali so šli združevat moč zardi boljše učinkovitosti pri različnih hitrostih, ali dejansko zaradi večje moči. Kakorkoli pričakujem več kot 60 kW EV moči, sicer ne vidim smisla zakaj bi šli združevati generator v pogon.

Že s samim imenom ki ni več Plug-in ampak Prime, Toyota želi poudariti da gre za premium različico Priusa, ki ima slučajno še priključek za elektriko, za tak paket ni pričakovati neke nizke cene.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.116
6.484
113
Potem lahko nehamo sanjati o neki normalni ceni?

Koliko pa bi bila sposobna ta streha sploh, dovolj da napaja radio?
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.632
770
113
Taka zadeva je verjetno ranga nekje 200 Wp, kar pomeni da bi se filala z dobrim kilometrom dosega na uro, 5 ur na soncu torej nekje 5 km zastonj.

Problem solarne strehe je v tem, da z normalnim avtom vedno iščeš senco za parkirat, tu boš pa malo v dilemi, tudi če je možnost vklopa klime na daljavo je od sonca pregreta notranjost avta še vedno neprijetna, pa verjenot ti klima potem skuri tisto dosega kar ti ga je sonce prej dalo. Bi bilo pa zanimivo po 14 tednih počitnic na nekem letališkem parkirišču pridet v nafilan avto.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:

Že s samim imenom ki ni več Plug-in ampak Prime, Toyota želi poudariti da gre za premium različico Priusa, ki ima slučajno še priključek za elektriko, za tak paket ni pričakovati neke nizke cene.

Hmm,deluje kot nek drug drug avto,ne pa izvedba Priusa...
Če je navadna Prius-ka glede oblike eno navadno skorpucalo,je tole že skoraj všečno,še vedno zelo futuristično,ampak bi se mogoče celo navadil...sprednji del,notranjost,zadek...zgleda da so japonci poslušali javnost,ki se je zgražala nad obliko navadne različice
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Ampera-e,torej Volt2?
sprasujem se.gif

Khm,malo je zmešnjave glede teh imen...

1.Ampera-e naj bi bila oznaka za avto,ki bo Bolt pod Oplovo značko (in je že bila uradno potrjena s strani GM)
2.Ampera2 naj bi bila nova Ampera,ki bo Volt pod Oplovo značko (in še ni bila uradno potrjena s s trani GM)

O katerem avto je torej točno govora?
smile-1.gif

Zaj.ebal sem. Sevfa je Bolt=Ampera-e, Vlt2 pa Ampera. In mislil sem na Ampero, torej Volt2.