Toyota Prius Plug-In

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Po predstavitvi se zastavlja še več vprašanj kot prej.

Zvedeli smo da bo motor imel čez 40% učinkovitost, da bo poraba 10% manjša, double wishbone vzmetenje, kasneje pride posebna eco verzija.

Nič novega o Plug-inu, ali bo na voljo z AWD, nič glede moči ...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
http://www.autoblog.com/2015/09/09/2016-toyota-prius-official-photos/

Ampak, tole pa je grdoba:
015-2016-toyota-prius.jpg

Gršega zadka kot je tole se skoraj ne da narediti!
Ta oblika me spomni na te usekane japonce : https://www.youtube.com/watch?v=bQptfdSCdhs
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.646
2.363
113
Pomurje
Sam vozim Priusa+ ampak ta pa ne bo nikoli moj. Očitno se bom poslovil od Toyote. E
Edina možnost še bo novi prius+ cez 2 leti, če bo lepši od te grdobe.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Plug-in še ni bil predstavljen, baje pride ven šele čez eno leto, govori se o 40 km dosegu oz. okrog 8 kWh baterija.

Drugače pa upam da bo vsaj pogon deležen kakšne občutne izboljšave, ker pogon bo Toyota itak ponujala še v ostalih modelih, tako kot sedaj v Aurisu, s TNGA platformo bo verjetno tak pogon na voljo v vsakem novem modelu na tej osnovi. Žal sta bila Auris in Avensis ravno prenovljena, tako da bomo spet čakali še nekaj let
frown-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.103
6.480
113
Citat:
Uporabnik Filipides pravi:
O đizus, kaj tolk oblikovno faljenega pa še ne.

Ne vem no, meni že tudi "prvi prius" ni bil ravno nek lepotec, prej obratno, pa se je vseeno solidno prijel na trgu. Pomoje je to podobno kot pri apple izdelkih, pač folk bo kupoval, ker pač je "to kar je". Saj oči se vsega navadijo, glavno da je ECO.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Ravno to je problem, v preteklosti se je Prius prodajal za to kar je bil najbolj eko avto. Danes to ni več ker so prišlli EV in PHEV ampak je pa hibridni pogon postal mainstream, saj Toyota proda že blizu 1,5 miljona hibridov letno. Ravno zato bi Toyota morala staviti na konzervativno obliko, ker Priusa danes kupujejo čisto običajni ljudje ki pač hočejo čisto običajen avto.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Plug-in še ni bil predstavljen, baje pride ven šele čez eno leto, govori se o 40 km dosegu oz. okrog 8 kWh baterija.

Govori se marsikaj...
Na neki ameriški strani sem bral,naj bi imel celo okoli 30 do 35 milj dosega. Če je bilo to mišljeno po EPA (ki je zame najbolj normalen in realen standard),potem je to skoraj toliko kot Volt prve generacije,letnika 2011. Ampak za kaj takega bi moral Prius plug-in imeti tudi baterijo kapacitete okoli 16 kWh!
Če pa ugibamo da bo imel baterijo z 8 kWh,potem bo imel manjši EV doseg kot Golf GTE,torej bo EPA doseg okoli 18 milj...še za primerjavo: novi Volt ima že uradno izmerjen EPA doseg 53 milj!
V praksi,pri mešani vožnji,bo to pomenilo,da bo Prius naredil okoli 30 km,novi Volt pa okoli 90 km na elektriko...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Za 30-35 milj po EPA niti približno ni potrebno imeti 16 kWh baterijo, uporabne kapacitete za tak doseg potrebuješ 9-10 kWh, pričakovanja so pa pri Toyoti vedno večja kot potem dejansko je v končnem produktu
wink-1.gif
Bova čez eno leto videla kdo je bil bližje, jaz mislim, da ne bo več kot 8 kWh.

Če pogledava statistiko kaj danes dosegajo uporabniki s 4 kWh baterijo (3,3 kWh uporabne kapacitete):
http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2
in kaj Ampera s 16 kWh (ca. 10 kWh uporabne kapacitete):
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/35-Opel/1258-Ampera.html?fueltype=6&powerunit=2

Je tisto nekaj vmes IMO sweet spot, sicer je bolje imeti čisto REX varianto ala BMW i3. Seveda je pa vsak uporabnik s svojo specifiko nihče ni "povprečen" in nekomu manjši doseg kot pri Amperi ne bo sprejemljiv.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Za 30-35 milj po EPA niti približno ni potrebno imeti 16 kWh baterijo, uporabne kapacitete za tak doseg potrebuješ 9-10 kW

Ja no saj,Volt/Ampera 2011 ima 10,4 kWh uporabne kapacitete...ampak baterija ima pa 16 kWh polne kapacitete! Če bo torej Prius imel 8 kWh baterijo,bo uporabne kapacitete okoli 5 kWh. Pa smo spet na istem razmerju
smirk-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
pri Li-ionu se ponavadi uporablja več kot 80% razpoložljive kapacitete, tudi Volt 2.0 je tam, pri prvi generaciji so bili samo malo (pre)konzervativni.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
pri Li-ionu se ponavadi uporablja več kot 80% razpoložljive kapacitete, tudi Volt 2.0 je tam, pri prvi generaciji so bili samo malo (pre)konzervativni.

Res je,pri prvi generaciji so bili konzarvativni,kar pa je bilo samo dobro za baterijo. Škoda da sedaj "navijajo" % razpoložljive kapacitete,to je za življensko dobo sigurno slabše! Ampak kot sem že enkrat napisal,vsi izdelki na tem svetu gredo žel v to smer,da ne smejo trajati preveč dolgo,nekaj se bo pač moralo kvariti oz.ne preveč dolgo trajati,pri el.avtomobilih zgleda da bodo to baterije
crazy1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Na nekaterih EU straneh (Nizozemska, Belgija) se je pojavila informacija da bo novi Prius Plug-in razkrit septembra 2016:
https://nl.toyota.be/modellen/prius-plugin/coming-soon.json

Upam da bo res imel lepšo sprednjo masko:


Kar se dosega v EV tiče ni še nič znanega, so pa izjave ki nakazujejo na to da ne bodo žrtvovali notranjega prostora na račun večje baterije, kar ne pomeni nič dobrega za doseg v EV.

So pa že potrdili da bo elktromotor v plug-in verziji močnejši kot v običajni (53 kW)
http://www.hybridcars.com/how-...be-competitive/
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.061
113
www.adriamedia.si
Prius Plugin bo, saj to ni več skrivnost, jeseni, ja. Le specifikacije še niso jasne.
LP iz predstavitve RAV4 hibrida. V Španiji je prijetno toplo.