Toyota Prius Plug-In

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Imam Priusa in razen za parkiranje na klancu, nisem nikoli uporabljal nožne. Vedno samo P. V kar gre avto itak avtomatično, ko ga ugasneš.
Ne vidim kaj je tu problem sploh.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.587
288
83
www.kacnje.eu
Nekateri vsaj po desetkrat na dan parkiramo na klancu
evil.gif
in tista nožna/ročna je skrajno neprimerna.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Tudi če bi vsakih 5min parkiral na bregu se mi zdi nožna boljša izbira kot klasična ročna.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.587
288
83
www.kacnje.eu
Meni preprosto ni všeč. In verjamem, da je tako pri večini voznikov, sicer bi že pred leti to uporabljali vsi proizvajalci.
Pedal je nerodno "trd", nisi prepričan, kdaj bo začel spuščat ... meni ni všeč. Sedaj sem že malo pozabil, ker menjam kar nekaj avtomobilov. Ali ima hill-holder? Je tak, da zadrži zgolj nekaj sekund ali drži stalno (kot Auto-Hold na VW)?
Kakor koli - rešitev je nerodna. Pri tako vesoljsko opremljenem in dizajniranem avtomobilu bi pa mirno dali tipko v ta namen. Prihranili bi prostor v kabini, dodali eleganco (saj ima to sedaj skoraj vsak moderen avto), rešili bi se težav s kakšnim zmrzovanjem zajle (no, ne vem niti, kako ima to Prius rešeno, da ne bom krivičen - mogoče niti nima zajle) ...
Je pa itak res, da so mi Toyote zelo všeč, notranjost pa je (skoraj pri vseh) zelo neposrečena. Ampak to so osebne preference. Pri Priusu mi v spomin (je že dobro leto od zadnje vožnje z njim) najbolj pade ravno to nesrečno pedalo in radio (oziroma tisti nerodni zaslon na dotik). Vse je nekako nametano, nerodno ...
Aja, sedajle sem se spomnil - mislim, da sem se tudi nekajkrat nerodno udaril tam ob gležnju s tem pedalom. Kot takrat, ko ti kak mulc v trgovini pritegne voziček v nogo
bonk.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
eh, to je podobno kot avtomatski menjalnik, nikomu ni všeč, dokler ne proba, potem pa wow...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Zadeva je čisto preprosta, nožna ročna je standard v Ameriki že vrsto let, če želi proizvajalec narediti en globalen model, ki je na vseh trgih enak potem dobi nekaj kar je popularno na enem trgu in nekaj kar je na drugem. Glede na prodajne številke pa ni nič čudnega da so več stvari vzeli iz ameriškega trga, v ZDA so letos prodali 86k Priusov v EU pa 20k. Na Japonskem sicer ne vem kako je sprejeta ta ročna, ampak očitno dovolj dobro, da je prodaja tam največja (nimam številke).

Ne razumem pa zakaj bi pri avtomatiku potreboval kakršenkoli assist pri speljevanju v klanec, saj ima človek dve nogi. Tako kot Ogo jaz ročne ne zategnem praktično nikoli, avto gre avtomatsko v P ko se ugasne in to je to.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.931
2.414
113
Slovenski kmet je ravno dobro absorbiral vw tipko za hill holder, hibrid in toyotina tehnika pa ker nima sklopke je avtomatik. 😀vsi vozniki pravijo, da je super, a krava , da je to obup. Hmmmm
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.587
288
83
www.kacnje.eu
Če si mislil žaliti mene ali slovenskega kmeta, je pač tvoj način obnašanja v družbi. Tega ne bom komentiral.
Napisal sem pač svoje mnenje, da ne bo kdo začuden. In ko ravno govorimo o hill holderju sem ga leta uporabljal še na vozilih, kjer ni bilo elektronske rešitve
evil.gif
kot so (večinoma) sedaj.
Tudi tvoje pisanje, da jaz pravim, da je avtomatik obup, je iz trte izvito. Tovrsten način hvalim tudi sam, le da mogoče nisi ravno pozoren bralec. Toyotini hibridi itak nimajo klasičnega avtomatika, ampak smo o tem že govorili. In brez skrbi, tudi sam vozim avtomatika.
zmaga.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Tudi če bi vsakih 5min parkiral na bregu se mi zdi nožna boljša izbira kot klasična ročna.

"vsak po svoje, bohinc pa s svedrom"
smile-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Tukaj o problemih Priusove nožne razglabljajo predvsem ljudje, ki Priusa ne vozijo.
Jaz ga vozim, že dolgo, od Priusa v2, preko Lexua CT Hibrida, pa do Priusa V4. Vse skupaj s Toyota hibridi in nožno zavoro 10 let ter preko 450.000 km.
In kljub vsemu temu, problema ne vidim. In v vseh teh silnih letih in kilometrih, sem nožno realno uporabil dvajsetkrat.

In Prius ni VW Golf Dizel s "športnim" ročnim menjalnikom, ampak je Prius.
In nožno rabiš večjemu za trajno ustavitev vozila na klančini aka parkiranje na slednji. In nič drugega. Tudi za speljevanje v 40% klanec ne. Za slednje uporabiš menjalnik v D prestavi ter pedala za navadno zavoro in gas. To je vse. Dela kot bomba. Ne beži v rikverc brez kontrole. Tudi ne kuri sklopke in podobne budalaštine, ki jih je raja s "športnimi" ročnimi menjalniki vajena ob speljevanju v klančine.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
A ste opazili,da ima tudi Ioniq nožno? Nisem še sedel v njem,ampak meni deluje ergonomsko nerodna.bi rekel,da se z levo nogo zatikaš v njo...ali se motim?
2651832-2017-Hyundai-Ioniq-Hybrid-fint-1024x683.jpg
 

Priponke

  • 2651832-2017-Hyundai-Ioniq-Hybrid-fint-1024x683.jpg
    2651832-2017-Hyundai-Ioniq-Hybrid-fint-1024x683.jpg
    31,1 KB · Ogledi: 290

krava

Majstr
5. sep 2007
3.587
288
83
www.kacnje.eu
Vozil sem nekaj Priusov po nekaj dni. Ima ga tudi sodelavec, zato imam soliden (no, slab
evil.gif
) občutek o tej nožni zavori.
Res malo uporabljaš to zavoro. Sam brez tega ne bi preživel dneva, saj večkrat dnevno parkiram na klancu.
V Priusovih navodilih berem: "Before driving - Fully release the parking brake. Driving the vehicle with the parking brake set will lead to brake components overheating, which may affect braking performance and increase brake wear" - tega pri elektronskih zavorah ni, saj ne moreš voziti z delno zategnjeno zavoro. In načeloma naj bi Priusa ustavljal takole: "Stop the vehicle ... While depressing the brake pedal, apply the parking brake, shift the shift position to P and turn the hybrid system off. Then, slowly release the brake pedal."
Poleg tega vsi, ki dosti vozimo na klancih vemo, da si v nekaterih primerih ne želiš niti centimetra neželenega spusta nazaj. To se mi zdi pri tej nerodni nožni zavori bolj nerodno.

Tudi opisano speljevanje je možno samo, če ni strmo ali deluje Hill holder. Sicer avto začne lesti nazaj, brez skrbi, to vedno preizkusim. Z nekaj spretnosti sicer lahko uporabiš obe nogi hkrati, čeprav ta dirkaški način ni nekaj za navadne smrtnike, pač pa za Alter voznike.

Ampak, da ne zapenjamo okrog tega - meni pač tole ni pri srcu in ni elegantno. Prepričan sem, da bi takšno rešitev z veseljem zagrabili tudi v drugih vozilih (tudi Toyota je ne uporablja recimo drugje, tudi v novejših hibridih (C-HR)). Tudi verjamem, da kdo čisto dobro shaja s tem. In tudi sam pravim, da je speljevanje s hibridom (oziroma električnim vozilom) je za cel svet boljše od vsakega dizla. Ko se človek iz električnega vrne na dizla, je občutek kot v traktorju.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Citat:
Uporabnik krava pravi:
To se mi zdi pri tej nerodni nožni zavori bolj nerodno.

kaj je nerodnega pri tem da pohodiš pedal. Res mi ni jasno kaj je tu tak zakompliciranega.
Ni zaj to neka posebna kombinacija tipk al pa nevem kakega vnisa gesl.
pač stisneš pedal z levo nogo to je to.

Če si sposobn stisnt sklopko v avtu z ročnim menjalnikom boš še ta jeben pedal na levi.
Drugače pa enako uporablja tudi MB, volvo in visi američani. Pa so ti vozniki še zdaj živi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Kot sem napisal stvar navade in v Evropskih avtih tega ni in Evropejci takoj jokajo, Američanom je pa to navadno. V C-HR tega ni zgolj zaradi tega ker je bil avto primarno razvit za Evropo (čeprav se je kasneje začel prodajati po celem svetu), ne zato ker bi bil novejši avto. Sicer pa ima tudi Prius ločen hill start assist , ki ga aktiviraš tako da malo močneje pritisneš zavoro, speljevanje z ročno v Priusu ni potrebno. Tako da brez skrbi, na klancu avto ne bo šel nazaj niti centimeter in to brez uporabe nožne ročne.

Tako da še enkrat vprašam kje je prednost elektronske ročne? Nožna mi v 8 letih še ni zmrznila, hill start assist opravlja svojo funkcijo če ga že potrebulješ, z zategnejeno ročno se pa še nisem odpeljal ker avto spušča tako anoying zvok, da še največji [cenzura] opaz,i da nekaj ni OK.
 
Nazadnje urejeno: