Toyota Prius Plug-In

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
To je mogoče res, ampak avto nima enega neumnega polnilca, ampak ima vseeno neko pamet (BMS). Na nivo celice pa itak ne moreš pridet, ker je zaprt modul sestavljen iz 6 celic do katerih ne moreš dostopat posamezno. Pa tudi kemije se zelo razlikujejo tudi znotraj NiMh, že normalne AA baterije lahko kupiš Eneloop ali pa kaj cenejšega, in ne bo primerjave.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Jasno, ampak, a ima ta BMS samo balanser ali pa per-cell krmiljenje in reporting kapacitete nekemu glavnemu sistemu ter najpomembneje, ali se da zadevo spravit v nek "service mode", da bi rekel ok, zdejle bomo nardili 100, 200, 400km v šusu, ti mi pa ciklaj celice 0%-100%-0%-100%...? Verjetno ne, bi bilo pa fino, da bi imel to opcijo
smile-1.gif

Kot sem bral za Ampero, vedno drži kapaciteto znotraj nekega ranga. To bi bilo za NiMH celice smrt... (jasno, tudi tip/cenovni razred celice nekaj doprinese, ampak v principu gre za enako fiziologijo)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Praksa kaže da se tu motiš, saj je SOC zacementiran med 40-80%, taksiji pa klepajo po 500k km. Vsako odstopanje iz tega območja se tudi beleži v ECU in se lahko prebere preko OBD:
- Accumulated Time of Battery Low
- Accumulated Time of Battery too High
- Accumulated Time of Hot Temperature

Zato še enkrat, NiMh recepture se očitno med sabo zelo razlikujejo, tudi 27 let od kar so komercialno na voljo ni majhna doba za implementacijo takih in drugačnih izboljšav in mislim, da ni slučaj, da je tako pri Toyoti kot pri Eneloop proizvajalec Panasonic.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Da, zrak se zajema v kabini na desni strani zadnje klopi. Moje meritve kažejo, da se baterija v praksi segreva do 48° (spust iz hriba).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.323
6.531
113
Verjetno ima prius tudi to funkcijo, da ko je baterija polna, namerno "vklopi" motor, ki potem prevzame nekaj kinetične energije na sebe?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Tako je, ko je baterija polna avto zavira z bencinskim motorjem, tako kot vsak drug avto ko gre po hribu navzdol.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Polna pri Priusu pomeni 80% polna fizično.

In mislim da z motorjem zavira le, če imaš v B prestavi, drugače zavira s fizičnimi zavorami.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ko je baterija polna tudi v D zavira z bencinskim motorjem, ne sicer tako agresivno kot v B ampak vseeno zavira.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.323
6.531
113
torej, po neki logiki, avto ki je vožen na ralacijo ima boljše baterije, če dela tam letno 40.000, ker se na relacijah itak baterije ne morejo preveč segret, to je najbolj kritično samo pri dolgih spustih recimo, ko se na "maks" nafila baterija?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Tako nekako, samo težko se je iti forenzika kaj je prejšnji lastnik delal z avtom. Saj je pri vsakem rabljenem avtu podobna zgodba.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.049
1.457
113
39
Naj ga že brž pričnejo prodajati v Nemčiji, da ga čez leto dni kupim rabljenega
smirk-1.gif
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.049
1.457
113
39
Vidim, da so navadnemu Priusu v Nemciji znizali ceno za cca 10%.
Razlika proti plug-inu bi verjetno po subvenciji bila premala oziroma je nebi bilo..?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.922
1.087
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Naj ga že brž pričnejo prodajati v Nemčiji, da ga čez leto dni kupim rabljenega
smirk-1.gif
Bo še malo trjalo. Mednarodna predstavitev za veropo je sredi februarja, če se prav spomnim. Torej v nemčiji verjetno prdaja enkrat marca.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ne, vse bodo peljali na kemično uničenje.
smile-1.gif

Kemično uničenje hehe...:)

OK,čisto resno sem spraševal: zakaj bi kupec v ZDA kupil navadnega priusa,glede na to,da je plug-in bistveno lepši,in pa najbolj bistveno - cenejši...?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Cenejši ni povsod po ZDA, to je samo v Kaliforniji. Zakaj bi zbral navadnega? Iz preprostih dveh vzrokov:
- 5 sedežev
- normalno velik prtljažnik

Iz vidika cene goriva se pa v Kaliforniji sploh ne splača vozit EV, ker je bencin prepoceni, elektrika pa predraga.

Za prodajen številke bo potrebno počakati kakšne pol leta (ali kar celo leto), ker je bilo za prvo pošiljko plug-inov več kupcev kot vozil, ampak vseeno navadnih se je v novembru v ZDA še vedno prodalo 7.000, plug-inov pa 700. Menim da ko bo proizvodnja dosegla povpraševanje bo plug-inov prodanih okoli 5.000 mesečno, navadnih pa tudi tu nekje. Ampak je ta napoved 50:50 razmerja kar optimistična.