Toyota Prius Plug-In

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.150
5.756
113
pri taščici
Vecina vozenj v zadnjih letih ima 5km klanca in cca 300m visinske. V teh primerih so tiste svoh baterije najbrz presvoh? Po klancu navzdol lahko prevozis zls klasicnim avtom brez dotika gasa, medtem ko moras bremzo kar nekajkrat pohoditi. Predvsem pred serpentinami.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.631
767
113
300 m višinske v 5 km bi moral s 40 km dosega pokriti kot za šalo.

Za hujše počasne vzpone sigurno lahko računaš na 35-40% EPA dosega, torej ene 15 km in 800 m višincev bi skoraj moral biti sposoben opraviti v EV. Bi bilo potrebno stestirat iz Kr. Gore na Vršič, kar nebi smelo biti problem, ker se glede na to temo alteraši dnevno vozijo na taki trasi.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.647
2.364
113
Pomurje
Sem bil v saloni danes, naročiti se ga že da, le da še cen nimajo. Vzel pa ga bom z elektrarno na strehi.
Jaz bom šel verjetno v varjanto, da ga vzamem na firno in imam še olajšavo. Še cena "flotnih" vozil bo ugodnejša.

Na firmi še bom naredil polnilnico in upam, da v bližnji prihodnosti ali sončno ali na lesni plin elektrarno za lastno porabo.

Edina skrb je prtljažni prostor in luknja za smuči, ki je verjetno ni.
Mogoče še naredijo Priusa + PHEV.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.631
767
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Glede na to da se pričakuje 120 MPGe po EPA testu (uradnih številk še ni), je med boljšimi po učinkovitosti v samo električnem načinu.

Boljši rezultat ima samo BMW i3 s 124 MPGe (17 kWh/100 km), ampak to ni presenetljivo ker je lažji in na ožjih gumah
Chevy Spark: 119 MPGe (17,5 kWh/100 km)
e-Golf: 116 MPGe (18 kWh/100 km)
Nissan Leaf: 114 MPGe (18,7 kWh/100 km)
Chevy Volt: 106 MPGe (19.4 kWh/100 km)

http://www.fueleconomy.gov/feg...;srchtyp=newAfv

Kot kaže bo v EV načinu s porabo posekal vse kar je bilo do sedaj na trgu, EPA ocenjuje da bo Prius imel 133 MPGe, to pretvorjeno pomeni samo 15,8 kWh/100 km. Toliko o tem da so EV že tako učinkoviti, da ni več prostora za izboljšave.
http://toyotanews.pressroom.toyota.com/releases/prime-mover-toyota-creates-2017-prius-prime.htm
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.631
767
113
Ha, Ha Jonnyju si predlagal Kio

1. ni Toyota
2. doseg v EV bo komaj kaj daljši (5 km max)
3. okrog 5 tisočakov dražja
5. v EV manj moči
4. v HV poraba ne bo 4,3 l/100 km
...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
1. A jebiga, moja žena je tudi taka. C-HR vs Niro problem.
2. A ene 54 realnih ni dovolj?
3. Ker je tudi večja, ima daljši EV doseg ...
5. Jo je dovolj. Lepo potegne do 100 na uro tudi na štrom, če le ni preveč klanca
4. Večji avto, večja poraba. Ampak kjer bi Prius v HV pokuril 4,3, pride Optima pod 5. Čisto OK kompromis za precej večji EV doseg.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.631
767
113
Sonata v US ima isti pogon ali ne? Če EV doseg primerjamo po EPA testu je razlike 2 milje (27 vs. 25), s tem da se jim je med testom v EV priključil bencinski motor. Razlika v porabi v HV pa je 4,35 l/100 km vs 5,88 l/100 km (40 vs 54 MPG), prav tako po EPA testu.

Lahko da eden bolj goljufa na EPA kot drugi, ampak dejstvo je da Priusa plug-in še nisi testiral v taki meri, da bi lahko primerjal.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sonata v US ima isti pogon ali ne? Če EV doseg primerjamo po EPA testu je razlike 2 milje (27 vs. 25), s tem da se jim je med testom v EV priključil bencinski motor. Razlika v porabi v HV pa je 4,35 l/100 km vs 5,88 l/100 km (40 vs 54 MPG), prav tako po EPA testu.

Lahko da eden bolj goljufa na EPA kot drugi, ampak dejstvo je da Priusa plug-in še nisi testiral v taki meri, da bi lahko primerjal.
Res je. Ampak dvomim, da je Prius sposoben naredit 49 km na štrom na cesti, ki ima lep kos kilometrov pri 100 km/h in tudi kak klanec vmes.
Ti pa lahko čisto točno povem naslednji teden, ko se bom s Priusom navozil. In ker bom imel zraven tudi Optimo, lahko probam naredi krog z obema enako v HV načinu. SIcer ne bo ravno reprezentative (brez klancev, višjih hitrosti), ampak probat ni greh.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.631
767
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Iz česa sklepaš,da bo Optima PHEV karavan 5k dražja od Priusa Prime?

Priznam da je to samo moja ocena, glede na Sonato PHEV je v US razlike 9k USD.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.631
767
113
Če se ne motim govorimo o razlikah v dosegu z baterijo 9,8 kWh in 8,8 kWh, zakaj bi bilo razlike kaj vec kot 3-4 km.

Vsekakor pa stestiraj in poročaj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sonata v US ima isti pogon ali ne? Če EV doseg primerjamo po EPA testu je razlike 2 milje (27 vs. 25), s tem da se jim je med testom v EV priključil bencinski motor. Razlika v porabi v HV pa je 4,35 l/100 km vs 5,88 l/100 km (40 vs 54 MPG), prav tako po EPA testu.

Lahko da eden bolj goljufa na EPA kot drugi, ampak dejstvo je da Priusa plug-in še nisi testiral v taki meri, da bi lahko primerjal.
Res je. Ampak dvomim, da je Prius sposoben naredit 49 km na štrom na cesti, ki ima lep kos kilometrov pri 100 km/h in tudi kak klanec vmes.
Ti pa lahko čisto točno povem naslednji teden, ko se bom s Priusom navozil. In ker bom imel zraven tudi Optimo, lahko probam naredi krog z obema enako v HV načinu. SIcer ne bo ravno reprezentative (brez klancev, višjih hitrosti), ampak probat ni greh.

No, ja, Toyota ni privlekla plugina, tako da s primerjavo ne bo nič. Se bom pa več z Modelom X vozil. Launch control start že sproban ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.631
767
113
Tule Toyota močno kiksa, preveč hočejo od US marketa, US market so imeli pred desetimi leti ko so holyvodski zvezdniki kupovali hibride, danes pa Američani kupujejo Tesle in pickupe. Tam se novinarji že vozijo okoli, prodaja naj bi stekla že naslednji mesec, ceno imajo tam itak najnižjo... WTF.

Klasičnih hibridov so pa letos prvič prodali v Europi (+ Rusija) več kot v Ameriki, trg PHEV je v EU (in kitajskem?) veliko bolj vroč kot pa čez lužo.