Toyota Prius Plug-In

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.627
766
113
Morda pa kaj bo iz tega, že ob predstavitvi je Toyota napovedala, da prodaje ne bodo regijsko omejevali (prejšnji je bil naprodaj samo v nekaterih zveznih državah), tako da bo to prvi pravi globalni PHEV. Če želijo doseči dobre številke pa mora biti cenovno agresiven.

Ampak omejitve avta so kar konkretne:
- samo 4 sedeži
- majhen (plitek) prtljažnik

toyota-prius-prime-rear-hatch.jpg
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Uf, tale prtljažnik je pa še plitkejši, kot pri Amperi - vsaj izgleda tako. Je pa daljši.

Je kakšna informacija, koliko litrski je? Amperin je 310l.

Edit: Mogoče bo Prius Prime spodbudil GM, da pripelje Volta2/Ampero2 nazaj v Evropo.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Edit: Mogoče bo Prius Prime spodbudil GM, da pripelje Volta2/Ampero2 nazaj v Evropo.

To bi bilo super! Že Ampera1 ima 60% večji doseg na elektriko od tega Priusa,kaj šele 2.generacija!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Jp, pa Volt2 ima tudi peti sedez. Sicer je manjsi, ampak ok, je pa.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Jp, pa Volt2 ima tudi peti sedez. Sicer je manjsi, ampak ok, je pa.
Le zakaj mora biti v avtomobilu pet sedežev? Družine imajo povprečno 1,x otrok. Že 4. članske družine so vse bolj redke, kaj šele 5,6,7... članske.

Torej argument 4 ali 5 sedežev ni nek bistven + ali - . Prtljažni prostor pri Priusu pa zares zgleda mizerno.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.627
766
113
Prtljažnik naj bi bil 7 cu. ft. (197 l) manjši od navadnega Priusa, torej to nanese ca. 300l.

Golf GTE ima 272 l
Za Volt2 je težko dobiti podatek ker imajo Američani drugačen standard merjenja, ampak Ampera je imela 310 l
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Citat:
Uporabnik telex pravi:
Le zakaj mora biti v avtomobilu pet sedežev?

Že 4. članske družine so vse bolj redke, kaj šele 5,6,7... članske.

Zato, ker ta argument ni obveljal pri lastnikih Priusa in Priusa Plug-In, kot je prišel ven Volt1, ki ima samo štiri sedeže
wink-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.627
766
113
Za našo 4 člansko družino bi bilo to znosno, ker za daljše fure gremo z avto domom, za dnevne je pa to dovolj.

Me res zanima kaj bo s ceno pri nas, kot vemo se cene zelo spreminjajo glede na to koliko subvencije je v kateri državi, je na nizozemskem kaj več subvencije kot pri nas? Toyota že ves čas zatrjuje, da bo cenovna politika agresivna in bistveno nižja od Volt2. 34.495 € se mi ne zdi tako bistveno nižje od 37.000 € (moja ocena za Ampero2).

Edit:
Sem še malo preveril cenik na nizozemski strani (Prius Plug-in)
Neto cena Plug-ina je 1.000€ nižja od Executive opreme navadnega, če po isti logiki izračunamo ceno v Sloveniji potem bi plug-in stal samo 31.370 €.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Za našo 4 člansko družino bi bilo to znosno, ker za daljše fure gremo z avto domom, za dnevne je pa to dovolj.

Vsekakor. Moja Ampera ima štiri sedeže in 310 litrov prtljažnika in se za tri tedne spravimo na Pag štirje v Ampero z vso prtljago za ta čas. Res pa je, da imamo dol vikend in da imamo dosti stvari že tam.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.627
766
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Prtljažnik naj bi bil 7 cu. ft. (197 l) manjši od navadnega Priusa, torej to nanese ca. 300l.

Golf GTE ima 272 l
Za Volt2 je težko dobiti podatek ker imajo Američani drugačen standard merjenja, ampak Ampera je imela 310 l

Glede na nizozermski cenik in specifikacije je prtljažnika 360 l

Med opremo pa ni zaslediti "remote pre-heat and pre-cool", upam da na to niso pozabili.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.646
2.363
113
Pomurje
Če se ne motim se nekje v google prevodu videl, da je lahko notranjost piano black in ne sekret školjka.
Če ni remote pre-heat-cool je verjetno na timer, kar je še tudi ok.
Upam, da se bo dalo naredit luknjo za smuči. Ni mi logike, da je naslon deljiv 60/40, če je na sredini cupholder
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.887
2.357
113
Gasper, clovek stevilk
smile-1.gif
, a ima Priusov pogon slabsi izkoristek v elektricnem nacinu kot le elektricni avtomobil zaradi svojega planetnega pogona? Ceprav ce se prav spomnim videa z razlago pogona, ne bi smelo biti izgub. Drzi?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.627
766
113
Glede na to da se pričakuje 120 MPGe po EPA testu (uradnih številk še ni), je med boljšimi po učinkovitosti v samo električnem načinu.

Boljši rezultat ima samo BMW i3 s 124 MPGe (17 kWh/100 km), ampak to ni presenetljivo ker je lažji in na ožjih gumah
Chevy Spark: 119 MPGe (17,5 kWh/100 km)
e-Golf: 116 MPGe (18 kWh/100 km)
Nissan Leaf: 114 MPGe (18,7 kWh/100 km)
Chevy Volt: 106 MPGe (19.4 kWh/100 km)

http://www.fueleconomy.gov/feg...;srchtyp=newAfv
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Priusov MG2 elektro motor / generator je v resnici vezan direktno proti kolesom. Zato minimalno izgub.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.627
766
113
Na sliki je NS4 concept prvič predstavljen leta 2012 in nima veze s Priusom, verjetno gre za star špekulativni članek ko še ni bilo nič znanega o Priusu Plug-in.