Opel Ampera/Chevrolet Volt

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.922
1.087
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kar se pa tice PiPa, sem pa SJTV1-a ze nekaj casa nazaj spraseval, ce lahko preveri, ce 80kmh drzi.

Dobiš odgovor takoj v zalčetku septembra, ko je uradna predstavitev v evropi. Bo kolega (ker pa ne morem iti jaz) natančno to vrašal - ne le, ali je res, ampak tudi zakaj oz. ali je res samo zaradi cikla meritev. Mi je prav žal, da ne bom ksihtov japončkov videl, spet bodo zmedeno jecljali ...
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
@Slovenet, ne spada prius v srednji razred (passat, mondeo,...)? Kakor vem je Golf nižji srednji razred. Kamor gledam je tako zavedeno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Seveda se lahko, s ceno
wink-1.gif
.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
No, no, no. Prius je kar večji od Golfa. Sploh pa za potnike in kolena je neprimerno več placa kot pri Golfu. Edino kar je, da ima obliko hatcbacka in se potem ne more primerjat s kakim Passatom karavan, po ostalem, pa precej.
Če že primerjate Golfa, potem ga primerjajte z Aurisem.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:

no no, ne ga biksat. Daj en avto v razredu Aurisa s to opremo in avtomatikom za 10k€. Ne gre? Tudi za 15k€ bo bolj težka.

So pa ti avti res predragi, kar uporabniki teh avtov vzamemo v zakup. Prav tako uporaniki Jabolk, ki preplačujejo tehnologijo Appla.

Dosti off-a tukaj.

Uradni cenik štirivratne Seat Ibize pravi naslednje:
- 1.2 TSI Style DSG (avtomatik) 143773€
- 1.2 TSI Style 13130€

Torej oboje pod 15k€, skupni stroški (servis, gorivo, AO, Kasko, cestna taksa) pa čez prst manjši kot pri Aurisu. Leon je pa dizel z DSG motorjem tudi manj kot 20k€ - mirno ga lahko primerjaš s Priusom. Toyoto precej tepe 1.8 motor v njihovih HSD-jih.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
OK, razliko v ceni si malo divjo vzel (v resnici je 20K, kar poglej, koliko je primerljivo opremljena astra dizel), potem je pa pač 10-12 let potrebih, da se izplača ... Še vedno veliko, veliko preveč.

Nebi rekel. Primerjal sem VAG grupo, konkretno Seat Leona, in Ampero. VAG grupa ima po mojem trenutno najbolj konkurenčne bencinarje pa tudi dizli ne zaostajajo. Če primerjaš avto z avtom neglede na menjalnik, je razlika kar precej blizu ne 20k€ ampak 30k€, pa verjetno še kak popust dobiš pri Seatu. Če vzameš avtomatika, prideš pa na cca. 25k€. Ampera stane cca 45k€, Leon 1.2 TSI pa nekje 15k€, avtomatik 1.6 TDI CR pa nekaj čez 19k€ po uradnem ceniku. Poraba pa bencinar 5,7l, dizel pa 4,7l, gledam vedno kombinirano porabo. Torej je tudi pri porabi kar realno 4l razlike.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Dejstvo je, da ko Toyotin gas mal grdo pogledaš, da zalaufa bencinski motor. Kar me je najbolj razočaralo pri Prius Plug-in je to, da je testna verzija in ameriška narejena tako, da gre na elektriko do hitrosti 100km/h in šele potem tudi dela bencinski motor. Po vseh poročilih bo evropska verzija PRiusa Plug-in zalaufala bencinski motor že pri 80km/jh.

Mene pa pri AMperi to, da ima tako ubog bencinski mlinček (ki poleg vsega še nemarno trese), da na avtocestnih klacih obupuje. Za ta denar bi lahko noetr stisnili 1.4 turbo ... Da se tudiu na bencin kam premakne (kot se prius) ...

Da ne gocorim o tem, da se od doma zapeljem do BTC (cca 22 km, od tega 20 po AC) pa je z baterijo praktično konec. Potam si obsojen na mlinček ...


1. Prius: Da je kaj efekta od hibrida mora brez kakršnegakoli vrtenja bencinskega agregata leteti vsaj 80km/h. Ker Prius te lastnosti nima je nalaganje o hibridu in zmanjševanju CO2, brcanje v meglo. No razen, če se folk vozi za mo po conah 30.

2. Ampera: Če je tako kot praviš, potem so neki narobe naštudirali. Načeloma bi morala Ampera skozi lavfat na elektriko, bencinski agregat bi moral samo polniti akumulator (bencinski agregat nebi smel imeti povezave s pogonom). Torej še en drag hibrid z mimosunkom.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik miha123 pravi:
@Slovenet, ne spada prius v srednji razred (passat, mondeo,...)? Kakor vem je Golf nižji srednji razred. Kamor gledam je tako zavedeno.

Prius je po dejanskih merah nizji srednji razred. Torej igra v razredu Golfa, Jette, Civica (hatch in sedana), Astre, ....

Po ceni a se primerja z enim razredom visje, to drzi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Men Prius ne deluje kaj velik večji od Golfa, Auris pa kaj večji od Ibize ali pa Polota. Torej jih s tem primerjam.

Tudi Auris je v Golfovem razredu.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Ampera 1,4 turbo LPG Conversion bi bilo ok

Najnizje izpuste COja in raznih NOx itd imas, ce avto predelas na plin. Predelava te stane 2 jurja, nov avto recimo 18, all in all pa verjetno enako porabis na 100km
smile-1.gif


Ce se ze ravno gremo prijaznost do okolja....
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.729
2.343
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
1. Prius: Da je kaj efekta od hibrida mora brez kakršnegakoli vrtenja bencinskega agregata leteti vsaj 80km/h. Ker Prius te lastnosti nima je nalaganje o hibridu in zmanjševanju CO2, brcanje v meglo. No razen, če se folk vozi za mo po conah 30.

Ojoj, kaj vse se tukaj prebere
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.922
1.087
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:

no no, ne ga biksat. Daj en avto v razredu Aurisa s to opremo in avtomatikom za 10k€. Ne gre? Tudi za 15k€ bo bolj težka.

So pa ti avti res predragi, kar uporabniki teh avtov vzamemo v zakup. Prav tako uporaniki Jabolk, ki preplačujejo tehnologijo Appla.

Dosti off-a tukaj.

Uradni cenik štirivratne Seat Ibize pravi naslednje:
- 1.2 TSI Style DSG (avtomatik) 143773€
- 1.2 TSI Style 13130€

Torej oboje pod 15k€, skupni stroški (servis, gorivo, AO, Kasko, cestna taksa) pa čez prst manjši kot pri Aurisu. Leon je pa dizel z DSG motorjem tudi manj kot 20k€ - mirno ga lahko primerjaš s Priusom. Toyoto precej tepe 1.8 motor v njihovih HSD-jih.

Ibiza ni v razredu Aurisa. Leon je. Ibize=Polo.
Leon je pa rimerljiv s Priusaom, ja. In AUrisom, Golfom, Astro.
In Primerljiv Leon je, če odmisliš samodenji menjalnik, dobrih 20 jurjev (2.0 TDI 140). Če hočeš avtomatiko, moraš vzet vsaj 1.8 TSI 160, pa smo blizu 22 jurjem ... Še če vzameš le 1.6 TDI DSG, je 20+ ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.922
1.087
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:


1. Prius: Da je kaj efekta od hibrida mora brez kakršnegakoli vrtenja bencinskega agregata leteti vsaj 80km/h. Ker Prius te lastnosti nima je nalaganje o hibridu in zmanjševanju CO2, brcanje v meglo. No razen, če se folk vozi za mo po conah 30.

Efekt je tudi brez tega. Poglej co2 primerljivih avtov ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Dejstvo je, da ko Toyotin gas mal grdo pogledaš, da zalaufa bencinski motor. Kar me je najbolj razočaralo pri Prius Plug-in je to, da je testna verzija in ameriška narejena tako, da gre na elektriko do hitrosti 100km/h in šele potem tudi dela bencinski motor. Po vseh poročilih bo evropska verzija PRiusa Plug-in zalaufala bencinski motor že pri 80km/jh.

Mene pa pri AMperi to, da ima tako ubog bencinski mlinček (ki poleg vsega še nemarno trese), da na avtocestnih klacih obupuje. Za ta denar bi lahko noetr stisnili 1.4 turbo ... Da se tudiu na bencin kam premakne (kot se prius) ...

Da ne gocorim o tem, da se od doma zapeljem do BTC (cca 22 km, od tega 20 po AC) pa je z baterijo praktično konec. Potam si obsojen na mlinček ...


1. Prius: Da je kaj efekta od hibrida mora brez kakršnegakoli vrtenja bencinskega agregata leteti vsaj 80km/h. Ker Prius te lastnosti nima je nalaganje o hibridu in zmanjševanju CO2, brcanje v meglo. No razen, če se folk vozi za mo po conah 30.

2. Ampera: Če je tako kot praviš, potem so neki narobe naštudirali. Načeloma bi morala Ampera skozi lavfat na elektriko, bencinski agregat bi moral samo polniti akumulator (bencinski agregat nebi smel imeti povezave s pogonom). Torej še en drag hibrid z mimosunkom.

2. Seveda ni res. Kaj tako, raje ne recem kaj, se nisem slisal. Na voljo je konstantnih 150 elektricnih konjev. Ce moci zmanjka bencinskemu motorju, razliko doda baterija. Ce kdo ne verjame, si naj pogleda video par strani nazaj v klanec na Razdrtem po avtocesti, kjer beninski motor no dohajal zahtevane moci in je razliko jemal iz baterije. Poglejte si podatek Ampera SOC na tem videu. In kaksna bedarija o 20km v bateriji, ampak to je pa res bedarija.
Sicer pa ce mi kdo ne verjame, Siol-ovci imajo Ampero na testiranju in jo bodo tudi peljali na testni krog, ki zajema vse vidike voznje. Cez prelaz, po avtocesti, umirjena voznja in agresivna voznja. Kdaj bo prispevek objavljen ne vem, verjetno pa bo kmalu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
SJTV1, vi pa si kdaj pjreberite navodila in se naucite uporabljati Mountain Mode pri voznji v klanec.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Ne vem kje ti cene pobiraš. Jaz jih za Seata TUKAJ . Če boš dobro pogledal cenik, boš odkril, da je Leon 1.6 TDI CR Style z DSG menjalnikov nekaj manj kot 19 300 €. Pa še nekaj 77kW je v Leonu popolnoma dovolj. Že skoraj 5 let vozim Leona 1.9 TDI s 77kW, pa lahko rečem, da ni nič podhranjen.

Glede efekta na zmanjšanje CO2 in Priusa: Namen paralelnega hibrida je, da se v mestu zmanjša produkcija CO2, to lahko dosežeš s tem da v mestu avto deluje na elektriko, motor pa pri najbolj optimalni porabi fila akumulator, če je to potrebno. Prius z maksimalno hitrostjo na elektriko 50 km/h ruši ta koncept. Če pogledaš omejitve znotraj LJ ringa boš ugotovil, da je na večini vpadnic 60km/h, torej mora hibrid izključno na elektriko leteti več kot 60 km/h. Vse ostalo je pa še ena druga zgodba, ki je nihče ne upošteva - emisije pri proizvodnji in razgradnja akumulatorjev.

Kot pa opažam, so do sedaj še vsi hibridi, ki so na trgu overloadani z močjo. Tudi moč je strošek, na podlagi nje plačaš AO. A tem, da so pri Oplu bolj normalni kot pri Toyoti. V Ampero so dali vsaj 1.4 mašino, ne pa kot pri Toyoti, kjer je 1.8.