Opel Ampera/Chevrolet Volt

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
Jaz imam osnovno oz Luna opremo plus tempomat. Edino, kar pogrešam je prostoročna telefonija, to je to. Druge zadeve, kot so senzorji za dež, JBL ozvočenje, ne pogrešam.

Od oprem imam praktično vse kar se potreboval, zato sem tudi izbral to opremo:)

@Dr_Strangelove, kakor vem je baterija mišljena od 3000-5000 ciklov.
Če vzameš 3000 in npr, da z enim ciklom narediš 60km je to 180000km, kar se mi zdi odlično. V tem čeasu si prišparal pa kar nekaj:)

@AndY1, mogoče veš koliko stane nova baterija?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Tudi Ampera bo naslednje leto dobila bolj oskubljeno verzijo. Vendar, če že primerjaš, moraš primerjati enako opremljena avtomobila, ne to, kako imaš ti opremljeno s tem, kaj dobiš pri Amperi. Pride pa tudi Volt v Evropo, ki naj bi bil, če primerjam nemške cenike, kar konkretno cenejši od Ampere.

Za ceno nove baterije ne bi vedel. V bistvu za enkrat to sploh še ni pomembno, ker bodo prve garancije za baterije potekle šele 2018 (od US lastnikov Volta in moja šele 2020)
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik alfist555 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Ampak samo v eno smer;)
Če nisi dol 4ure in/ali imaš smolo in je polnilnica zasedena, se nazaj spet pelješ na bencin.
Na hitro čez prste preračunano mi še vedno ni ekonomske računice.

Upam, da mojih postov ne razume kdo kot napad ali jamranje. Pač se menmo in debatiramo. Eni za šankom, drugi pa na forumu;)
Vsak si bo po svoje zračunal in kupil kar mu paše;)
Zadeve me malo zanimajo in potem malo računam in premlevam, če bi bil tak avto smiselen nakup.

Seveda, seveda
smile-1.gif
To je debata in všeč mi je, da je konstruktivna.

A dejstvo je, da kljub temu, da če je le v eno smer, tistih 80km na baterijo, da še vedno privarčuješ 1500 EUR/leto (odvisno, koliko ti tvoj obstoječi avto pokuri prvih 80km). Če imaš možnost polnjenja še na drugi strani, je prihranek 2-kraten.

Tud ce je prihranek 1500€/leto... je cena ampere 45.000€...kar je vsaj 15.000€ več, kot podobno opremljeni petrol/dizel gnani avto...kar pomeni kupim...kaj vem...opel xxxx (izberi po zelji) za 30.000€ in se s tistimi 15.000€ razlike (cca. 10.000L goriva, če je liter okoli 1,5€) lahko prevozim priblizno 160.000km (sem zaokrozil navzdol)....za kar rabi klapa povprecno 10 let....OK nekateri take kilometre naklepajo v 5 letih, spet drugi jih v 15ih. Ampak povprecno delajo ljudje 15000km/leto. Pa se drugi problem ki ga vidim...malokdo ima danes avto po 10 in vec let. Vsaj kolikor prebiram razne forume.

Zame tudi zaenkrat se ni racunice, kot pravi fusion.

Lp

Ne pozabi 4.000 EUR subvencije. Poleg tega računaš, da bo bencin večno 1.5 EUR / liter. Kaj, če bo 2 EUR ali 2.5 EUR / liter? Države so lačne in davki in trošarine gredo gor.

Ja tud ti predpostavljas da ne bo nobenega davka/trošarine na e-vozila....pa kot sam pravis....drzava je lacne €. Ko pa bo nek delez e-vozil v uporabi pri drzavljanih, se bodo izmislili pa neko trošarino. Cel kup špekulacij je tu
smile-1.gif


LP
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Imaš prav, vendar mislim,da bodo trošarine na prevožene kilometre, ne glede na to, na kaj se boš vozil. Tako da če bo to tako, potem se pri primerjavi ta, dodatna trošarina, izniči in moraš gledati le stroške, ki jih imaš za pogon.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.706
2.345
113
Pomurje
Nažalost država ne gleda vstran, ko je možno kje kaj pokasirat.
Dam glavo, da bo cena elektrike v SLO v cca 2 letih dosegla 80 % cene elektrike v Nemčiji.

Če se ne motim pri tebi stane 100km na elektriko cca 2€.
V Nemčiji pa stane elektrika v najcenejšem primeru dobre 4€ za 100km.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.955
9.096
113
39
MB
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
P.S.: Baterij ne potrebuješ menjavati na bencinskih črpalkah. Baterij polniš enako kot pir mobilnem telefonu. Ko prideš domov, vštekaš, ko odideš izštekaš. 5 sekund za vsako od teh dejanj.

Ampak ko ti na tesli ali telefonu sredi ceste oz. dneva zmanjka baterije obstaneš oz. ne moreš več klicat.
Pri telefonu lahko vzameš iz žepa drugo baterijo in si čez par sekund spet online. Pri avtu pa šele čez par ur. Pri sedanji tehnologiji seveda. Če bodo nardil hitro polnilne baterije bo zgodba drugačna.

torej te vsaj 2x na teden "preseneti" službena pot vsaj 400 km v eno smer ?
grin1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Pa je možno, da je več kot 4x razlika v ceni elektrike med nami in nemci?

Švabi so eko in gradijo socialni dialog. Imajo rekordno število revežev, ki so jim zaradi visoke cene in posledično nezmožnosti plačila odklopili štrom ter rekordno število solarnih miljonarjev, ki se pasejo na elektro subvencijah.
cheer.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Cena vozila? Moja je bila 45.200 EUR, torej osnovna cena 44.500 EUR + park senzorji s kamero, ki so 700 EUR. 4000 EUR je bilo subvencije, všteli pa so mi še Clia. Popusta pa ne dajejo, ker ga ne smejo dajati.

Tenks. Zanimivo in skoda, ker ni vecjih popustov. Je avto za elito se zmeraj, ker 20.000eur ni racunice preplacati taksen avto.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Jo lahko kar z Astro primerjaš ... Ali podobnimi avti iz tega razreda.
Astra ecoflex (130 konjski dizel) je enih 20 jurjev cenejša.

Jebiga, novo tehnologijo je pač treba (pre)plačat ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Pa je možno, da je več kot 4x razlika v ceni elektrike med nami in nemci?
V Nemciji dvoclanska druzina v hisi, ki se obnasa precej varcno mesecno placa med 100 in 130 eur elektrike. Me je na rit vrglo, ko sem to slisal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
@Andy in popolnoma off topic: z veseljem sem bral tvoje poste o Priuski in ostalih elektro/hibridnih avtomobilih, ravno tako sedaj o Amperi. Ne zamerit, ampak odkar imaš Ampero je zaznati tvoj bistveno bolj kritičen odnos do Priuske in ostalih zadev, hkrati pa je Ampera oh in sploh. Ker ne spomnim se, da bi vse te negativne zadeve tako jasno in glasno pisal, ko si imel Priusko in ostale zadeve na testu, itd... A je to dejansko realno tako in to sedaj napišeš ali je to morda posledica tega, da Ampero dviguješ na piedestal, da upravičiš nakup le te?

Pa ne vzet tega kot provokacijo, vendar sem te imel za precej verodostojen vir podatkov o ''eko'' vozilih (že o tvojem skuterju sem z veseljem prebiral), pa me je ta obrat zelo negativno presenetil.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.706
2.345
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Pa je možno, da je več kot 4x razlika v ceni elektrike med nami in nemci?
V Nemciji dvoclanska druzina v hisi, ki se obnasa precej varcno mesecno placa med 100 in 130 eur elektrike. Me je na rit vrglo, ko sem to slisal.

zato pa je v večini nemških testih Prius še vedno naj naj, čeprav je Opel "nemški" in težko priznajo, da je kaj boljšega od nemškega.

Je pa dejstvo, da je v SLO čisto drugačen finančni izračun v prid Ampere.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.706
2.345
113
Pomurje
ekonomska računica na števcu elektrike za prevožen kilometer mu je zameglila um. Globoko v sebe je potisnil ceno, ki jo je plačal za ampero in tudi sebi ne prizna, da se je finančno,prostorsko-uporabno in še kako, kar se bo pokazalo na dolgi rok, zakalkuliral.

Saj je na istem kot jaz, ko sem menjal Prius za Avensis. Zdaj sem spet pred dilemo Prius + vs. Avensis karavan in dejansko ne vem za kaj se naj odločim.

Pa brez zamere Andy.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
Po cestah se vozi na stotine različnih modelov avtov. In vsi njihovi lastniki poskušajo na nek način prepričat sebe in druge v svoj prav, zakaj so izbrali ravno ta avto, ki ga vozijo.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Cene hibridov so precej zasoljene. Kar mal poglej kvazihibride pri Hondi, hibride pri Toyoti. Ampera je pa prvi plug in hibrid, kar še dodatno zaračunajo. Če se prav spomnim sem nekje videl ceno za plug in Priusa. Ne boš verjel, bila je tudi okrog 40k€. S takimi cenami zagotovo ne bodo prodali veliko vozil množicam, ki kupujejo vozila tam do 20k€.

Tudi drugi delajo na razvoju hibridov in plug in hibridov. Nekje sem zasledil podatek, da so pri Seatu, kjer razvijajo plug in Leona, izračunali, da je proizvodna cena Leona v plug in izvedbi 5-krat višja od enakega vozila s pogonom na bencinski ali dizelski motor.

Če zaključim, cena Ampere je nekje med 25 in 30k€ višja od primerljivega avta s klasično izvedbo pogona. Če to pretopimo v količino bencina, je to, pri ceni bencina 1,6€ za liter (mal pretiravanja ker se bencin skoz draži), med 15 600 in 18 700 litri bencina. Če je poraba Ampere nižja za 4l (tudi to je lahko danes že kar precej v prid Amperi - VAG group turbo bencinarji) na 100 km, je to 390 000 do 470 000 prevoženimi km. Če se z avtom letno prevozi 30 000 km (kar pridela malo slovenskih voznikov) je to 13 do 16 let.

Povzetek: Čeprav bi se z veseljem vozil naokrog s plug in hibridom, se pod takimi pogoji še kar nekaj časa ne bom. Cena bo morala še precej past. Ampera je pa prvi hibrid, ki ima, po mojem mnenju!!!, prave lastnosti, da res nekaj pripomore k zmanjšanju CO2. Prius ni to, ker ni sposoben samo na elektriko dosegati hitrosti vsaj 80 km/h. Po mojem mnenju je trenutno best buy avto s turbobencinskim mlinčkom iz VAG grupe (res vozim VAG grupo ampak ne beninarja pač pa 1.9 TDI PD, ki je bil best buy pre 4 do 5 leti).