Opel Ampera/Chevrolet Volt

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
177
98
28
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Srebrna Ampera z avto.neta, ki ima 181.000km je prodana. Novi lastnik je nad njo navdusen. Pravi, da je kot nova.

Če je pa ta avto kot nov, potem pa ta lastnik še ni videl lepo ohranjenega avta.
Avto je precej (pod) povprečno ohranejn tako notri, kot zunaj. Sploh zunaj je polna prask povsod okrog.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.090
6.478
113
Kakšnih majstrov pri nas pa ni, ki bi to naredili korektno in kvalitetno? Čeprav potem bi me bolj zanimal LED. xenon ne porabi bistveno manj od halogenke, LED pa sigurno potegne za sabo nekaj večji domet na baterijo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Srebrna Ampera z avto.neta, ki ima 181.000km je prodana. Novi lastnik je nad njo navdusen. Pravi, da je kot nova.

Če je pa ta avto kot nov, potem pa ta lastnik še ni videl lepo ohranjenega avta.
Avto je precej (pod) povprečno ohranejn tako notri, kot zunaj. Sploh zunaj je polna prask povsod okrog.

isto ko šiptar ko vidi starega audija al pa mercedeza z 400k km sfukanega do konca. Pa celi slinav okoli hodi kak je lep
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
To je precej tipično za forume, fb... lastne stvari večina uporabnikov hvali do onemoglosti pa čeprav samo čakajo naivnega kupca da bi se jim nekako uspelo znebiti jajc za nek pameten denar.

Tisti ki pa jih ne hvalimo, imamo pa priponko jambrač in podobno
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.090
6.478
113
Prvi problem okoli avta, da ne bom samo hvalil.

Sicer se to dogaja že od začetka, ampak sem mislil, da je posledica preobčutljivega original polnilca, ki je zelo rad "metal ven zemljo". Končno sem ta vikend nabavil Pečjakov polnilec in tam se isto dogaja. Hitra diagnostika je privedla do informacije, da je za to kriv zagonski tok (včasih butne celo 1.5A za 2ms) in da bi bila najbolj elegantna rešitev FID z zakasnitvijo: http://forums.aeva.asn.au/viewtopic.php?t=3787

Malo je čudno, da se to zgodi redko, nekje 1x na teden. Čeprav samo na domači vtičnici, na javni, mennekes, se to ne dogaja. Razlog pa bi naj bil ravno v FIDu z zakasnitvijo, kateri so serijsko vgrajeni v javne mennekes vtičnice ravno in tega razloga.
Sicer obstaja nek firmware, ki bi naj popravil podobne težave, ampak mi je čudno, da že to ne bi bilo nameščeno v računalnik, ker je iz zgodovine avta razvidno, da je imel veliko vpoklicev. Zanimivo, da ampera teh problemov nima.

PS, idealna opcija bi sicer bil FID, ki se sam čez čas nazaj vklopi, ampak to je drago ko žafran.
PSS, govora je seveda o namenskem FIDu samo za vtičnice v garaži, ki je ločeno narejeno, za stanovanje še vedno ostajata default FIDa.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Jaz bi na tvojem mestu Pečjakov in tvoj priloženi EVSE, ki si ga dobil z avtom, poskusil še na kakšni drugi šuko vtičnici, da vidiš, ali je problem v tvoji napeljavi ali z avtom.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.090
6.478
113
Hja ja...če bi "vedno" to počelo, oz če bi vedel kako replicirati, potem bi komot ja, zdaj pa je tako redko...

Pa ima lahko napeljava vtičnice vezo na FID ki je v samem EVSE?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Če zemlja na vtičnici ni ok, bo to seveda sprožalo napako na EVSE-ju. To ti povem iz prakse.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.090
6.478
113
Ne vem sicer, kako to praizkusiti. Edino opcijo vidim, da se pač zamenja FID za takšnega z zakasnitvijo in če bo še potem prihajalo do napake, preveriti zemljo. Ali obstajajo kakšne aparature/testi ki bi jih štromarji izvajali, da bi zagotovo lahko to ugotovili?

Trenutno pa vidim rešitev samo v tem, da si znižam polnjenje na 6A in vklopim pač ob 20h da začne polnit takoj, ob 22 se mi res ne da hodit tega delat
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
A na 6A ti ne meče ven? Kakšen FID imaš (30mA)?

Ker FID nima veze s tem kakšen tok teče po žici, ima samo vezo kolikšna je razlika med dohodnim in odhodnim tokom. Če nekje prebija bo isto prebijalo pri 1A toka ali pa 16A toka.

Pri daljših linijah (daljša žica) se lahko pojavijo anomalije na liniji ne glede na to da je dejansko vse ok. Domenvam da imaš par 10m kabla. Lahko daš FID z večjim nazivnim tokom, recimo 300mA oz. ga sploh ne daš na to linijo in ga montiraš samo dirketno v omarico/škatlo pri vtičnici, 30mA (da te ne zruka), ostalo nima pomena dajat.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.090
6.478
113
Ne, na 6A lahko dam polnit ob 21h in bo samo 2h delal na VT, potem pa bo nočni tok
smile-1.gif


če pa dam na 16A filat pa bo preveč porabilo v času VT
smile-1.gif


kabla je cca 40-50m, je pa delal "profi štromar" tako da bi skoraj moralo biti ok? pa kabl je 5 x 4mm
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Obstajajo instrumenti, ki ti izmerijo izolacijsko upornost. To se vedno dela pri elektro instalacijah... Vsak "resen" stromar bi to moral met. Ce ti je izdal potrdilo o ustreznosti priklopa, potem mora biti ta meritev zraven (upornost med fazo in nulo, upornost med fazo in zemljo ter upornost med nulo in zemljo). Kje imas namescen FID? V skatlici pri polnilnem mestu? Potem je merodajen kabel od omarice kjer je FID do prikljucka na avtomobilu (torej polnilni kabel). Zakasnilni FID (po moje) ne bo resil zadeve...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.090
6.478
113
V glavni omarici je narejen razvod, od tam gredo kabli 5 x 4 do omarice pri polnilnem mestu, cca 40m, kjer so fid, varovalke in vtičnice.

Polnilni kabel je brezhiben. Da bi bil problem potem v tistih nekaj cm kablovja, ki je od FIDa do varovalk in potem do vtičnice?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.090
6.478
113
Klical mojstra za ampera @ VIS, je tudi pogledal, če je kak update za volta, pa ni.

Torej kar se tiče avta, vsaj serijske napake, je vse OK. Polnilec je tudi top, ker je od Pečjaka.
Nekaj sem prebiral tuje forume in nekdo je omenil, da je sprva imel konstantne napake, potem je dobil upgrade FW, od takrat pa se pojavi "le občasno".

Problem zdaj je, ker ne morem zadeve simulirati, da bi se lahko kaj izmerilo, ker je zgleda čisto random.
Koliko dražji pa so FIDi z zakasnitvijo ali pa selektivni, da pač menjam, pa bo kar bo?

PS, rabljenih FIDov verjetno ni tako enostavno dobiti ne, da bi kakšnega rabljenega ki se sam nazaj vklopi, novi so baje okoli 300
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Kaksna je koda napake na polnilcu, ko se ti to zgodi? Utripata obe luci rdece? Si si ze kaj ogledal te kode napake?
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.800
626
113
Če ti spusti kratko "špico" diferenčnega toka je lahko rešitev FID z zakasnitvijo (seveda pri brezhibni el.inštalaciji).
FIDa, ki se sam nazaj vklopi ni. Je pa možno tole s prigradnim aparatom, ki pa je omejen na določen tip FIDa:
https://www.voltimum.co.uk/articles/gewiss-exclusive-intelligent-rcd
Ni pa to poceni rešitev. FID selektiven ali z zakasnitvijo pa tudi ni poceni.
Kakšen pa imaš sedaj FID?
Pa tam si tudi narobe zastopil. To ni zagonski tok. Ker ta niti FIDa ne more izklopiti, ker je narejen, da deluje samo na povišan diferenčni tok.
 
Nazadnje urejeno: