Opel Ampera/Chevrolet Volt

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Peak efficiency ni enako najmanjša poraba, pa še to bi veljalo za popolno ravnino kjer je cel sistem res obremnejne s tistimi 30 kW (če je to sploh res, da je pri 30 kW peak efficiency)

Najmanjša poraba je pri nizki hitrosti kjer se še ne pozna parazitska konstantna poraba, pri EV/hibridh je to tipično nekje pri 40 kmh ali še manj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Najmanjsa poraba je pri vrtljajih motorja 2200 RPM.

Ne vem, kje bi bila tocno najmanjsa poraba glede na hitrost, ampak vceraj, ko sem se vracal domov v Domzale iz Maribora, se mi je pri Slovenskih konjicah vzgal motor. Vozil sem 100km/h po GPS oz 105km/h po stevcu, obcasno do 120+km/h, ko sem prehiteval tovornjake. Pokuril sem 3.88l bencina, naredil pa okoli 78km. To je okoli 5l/100km.
Bi naredil vceraj fotko s sredinskega displaya, ampak nisem imel casa, ker smo domov pripeljali novo psicko in sem imel polne roke dela
smile-1.gif
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
177
98
28
ne, 5l /100km ni malo, vsak normalen dizl pri 100km/h pije manj. (tudi moj, pa je zastarel, velik in težak
smile-1.gif
)

Ampero bi kupil izključno zaradi znižanja stroškov z avtomobilom, ki so že sedaj precej nizki. Torej je fajn, da bi bila poceni (več k 11-12k ne bi dal za avto) in da ne bi povzročala nepredvidenih stroškov.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Ni malo, ni pa katastrofa, glede na to, da naj bi se principelno vozil na bencin. Glede na koncept plugina se mi sicer zdi škoda, da niso izbrali kakega dizl agregata, ki bi bil varčnejši na avtocesti. Se že nekaj časa spogledujem z ampero, samo trenutno, pri mojem avtu ki je vreden kot je vsebine v tanku, je ~10-15k€ prevelika naložba
frown-1.gif
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Jasno.
Ampak, po mestu se itq voziš na baterijo. Vsaj kolikor razumem Andy-ja in ostele uporabnike, je to to, kar je vožnje in veliko večino logično narediš na elektriko, kar je prav (in tudi meni, konceptualno, čist hudo). Kadar pa rabiš narest relacijo, sploh če je teh več, je pa zadeva kar naenrkat draga za vozit. (hipotetično, če bi imel "cenejši" pogon na dinozavre, bi tudi hold-charge mode bil ugodnejši. Je pa koncept mašine drug in ja, vem, da ni v skladu z eko mobilnostjo...)

Sem delal izračun zase, nekako da če bi vsak dan lahko polnil (čez noč doma + ko pridem v službo), bi vseeno nekje (dobro)polovico vožnje vseeno naredil na bencin. Trenutno naredim ~35kkm/letno pri 4,5l/100km dizla. In lih malo mi manjka, da bi lahko sam pri sebi upravičil nakup
grin1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.103
6.480
113
Dizl hibrida imaš 508 RXH ali citroen DS5. Na AC je vsak navadn dizl varčnejši, ker ima hibrid toliko večjo težo.

Varčnejši bi kvečjemu bil kak namenski mikro mlinček, podobno kot ga ima BMW, ampak pač bolj optimiziran za svojo nalogo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
ne, 5l /100km ni malo, vsak normalen dizl pri 100km/h pije manj. (tudi moj, pa je zastarel, velik in težak
smile-1.gif
)

Ampero bi kupil izključno zaradi znižanja stroškov z avtomobilom, ki so že sedaj precej nizki. Torej je fajn, da bi bila poceni (več k 11-12k ne bi dal za avto) in da ne bi povzročala nepredvidenih stroškov.

5l/100km je bil izkljucno podatek voznje le v delu, kjer sem vozil v hibridnem nacinu. Tukaj ni vsteta voznja 70+km, ki sem jih naredil na elektriko.
Drugace pa ima pri 130km/h, s 4 potniki in prtljago, na dolgi voznji 400km po AC porabo 6.1l/100km v izkljucno hibridnem nacinu (brez EV).
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
177
98
28
Razumem ja, poraba v hibridnem načinu niti ni zelo pomembna, glede na to, da se načeloma voziš na elektriko.

Kaj pa podvozje, končniki, te zadeve, se to dosti menja ali je robustno? In pa če je treba menjat, so cene zasoljene?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
ne, 5l /100km ni malo, vsak normalen dizl pri 100km/h pije manj. (tudi moj, pa je zastarel, velik in težak
smile-1.gif
)

V tej zgodbi oz.primerjavi manjka podatek,koliko vsak normalen dizel porabi (vsak dan) prvih 70 kilometrov,ki jih Ampera prevozi na elektriko
wink-1.gif
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
177
98
28
Zgodba je seveda tudi širša od te porabe prvih 70km - to so stroški z izgubo vrednosti, vzdrževanjem itd.

Danes prevozim približno 30k km letno z nekje 1500€, ki jih porabim za gorivo. Vendar nimam prav dosti drugih stroškov (servisi se delajo doma, crkuje pa bolj ali manj nič, izgube vrednosti pa tudi ni prav dosti) - če bi bili ti stroški pri amperi primerljivi in bi posledično letno prihranil 1000€, potem bi se splačalo resno razmislit o njej.

Cestnina se plačuje glede na prostornino bencinarja pri amperi?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Cestnina se placa na tistih 1400- kubikov.

Meni ni bilo potrebno se nic menjati, razen ene mansete, ki je dobila majhno luknjico, skozi katero je sla ven mast. Trenutno imam narejenih skoraj 134.000km. Strosek je bil zanemarljiv. Cene se primerljive enakim ostalim vozilom.
Serviser je rekel, da je podvozje kot novo, najprej me je vprasal, ce sem menjal zavorne diske, sem rekel da ne in ni mogel verjeti, je rekel, da so kot novi.
Tako je bil presenecen zato, ker na dan mojega rednega servisa ni bilo nobenega serviserja, ki dela na Amperah in jo je imel serviser, ki dela na pstalih Oplih, zato ni bil pripravljen na presenecenje z zavornimi diski.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Ni problem samo v trenutnem eko zgražanju nad traktorji.
Problem je recimo v tem, da se dizel bistveno kasneje ogreje in doseže delovno temperaturo. Takrat deluje popolnoma neoptimalno in seveda to vpliva tudi na obrabo/zanesljivost. Eno je, če ti vključiš traktor in pozimi traja 10km, da doseže delovno temperaturo, pa potem narediš npr. 100km. Potem je pa še ropot, kompleksnost (že takrat, ko je Ampera prišla ven so bili obvezni DPF filtri, itd.).
Jaz ne vidim plusa tukaj. Za točno ta avto in temu, kar je namenjen.
In če si ravno pri tem, da bi se ti splačalo, se ti zagotovo ne, ko vkalkuliraš ostale zadeve (izguba vrednosti, itd.), če si sedaj na nič vrednem avtu.
wink-1.gif

Za štepanje km je žal še vedno najbolj primeren traktor (pri nekih cenovno normalnih okvirih).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.103
6.480
113
To je to ja, pri 150km dnevno ali več ne vem če se kateri EV splača, ni računice trenutno.

Tam do 80 pa mislim da je rabljena ampera top. Poseka marsikaterega dizla, čeprav je tudi res, da se za enak denar dobi, vizualno in tudi glede na opremo, boljšega dizla.

ampak to nima smisla spet začenjat, slovenci še premnogokrat dokazujemo da avto ni le prevozno sredstvo ampak je to postranske vloge.