Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
To že, samo 70% bi za mene pomenilo da mi avto ni uporaben, tako da bi morala biti tam nekje v rangu 90-95%

Kaj pa tisti oglas ki sem ga dal, to kar ima človek "na steni" polnilno postajo, to je kaj namenskega ali samo navadna vtičnica v malo lepši plastiki?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Spraševal sem zato,ker imaš tudi na avto.netu trenutno 2 zanimivi Amperi,ena srebrna v Ajdovščini in ena modra v Domžalah,cene so po mojem primerljive s tistimi na mobile.de,pa še ni se ti treba ubadat z uvozom...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Plus lahko greš tja in se zapelješ, pa točno vidiš domet na baterijo
smile-1.gif


keyless so vse ampere?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
To že, samo 70% bi za mene pomenilo da mi avto ni uporaben, tako da bi morala biti tam nekje v rangu 90-95%

Kaj pa tisti oglas ki sem ga dal, to kar ima človek "na steni" polnilno postajo, to je kaj namenskega ali samo navadna vtičnica v malo lepši plastiki?

Glede na trend še nisem videl Amperine baterije, ki bi imela manj kot 90% kapacitete. Najbolje pa seveda, da poskusiš primerljivi trasi.

Stenska polnilna postaja ni nič drugega kot tisti 'polnilec', ki ga dobiš z avtom. Edina razlika je v tem, da polnilec, ki ga dobišz avtom, polni le z do 10A, stenska polnilna postaja pa omogoča do 16A.
Ampak, če kupiš aftermarket polnilec, lahko tudi ta polni s 16A iz vtičnice. Npr. jaz imam takega že odkar imam Ampero, ampak moj je še bolj homemade, ker takrat je bilo še vse v povojih 5 let nazaj.

Zdaj pa dobiš že takole: http://eauto.si/metron-shop/?product=charging-cable-pc01-type1-16a
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
ali pa s TEXA diagnostiko preveriš parametre pod HIBRIDNA BATERIJA/ battery voltage management
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zaklene se avto vseeno na dotik, ali ko se ključ oddalji XY metrov?

Zaklene se tudi na dotik, na oddaljenost pa ne vem, se nisem poskusil. Mogoce je potrebno kaj nastaviti v meniju od nastavitev avta.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Andy, si kaj testiral porabo ICEja, če se recimo voziš zmerno 50kmh, in izključno na benz, saj to se lahko izbere, ne?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.375
9.112
113
izkljucno na benz tezko, ker je motor v vlogi agregat, ki polni baterije.
Ampak recimo da ga nič ne polniš na vtičnicah. Kaj to pomeni?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
No pač, mislil sem, da če je možno pognati agregat da laufa vedno in se baterije nič ne porablja. Pol bi recimo pri 50kmh to delal, pa raje za potem šparal štrom, kjer se poraba agregata dvigne nad 6? Pa ne si mislit da se tega človek prenasiti, ker včasih je tak način upravljanja edino opravilo ki ga človek počne, ko se dnevno vijuga sem ter tja
smile-1.gif


Po neki logiki bi zaradi boljšega izkoristka bila poraba glede na primerljivi avto nižja za toliko %?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Temu je namenjen Hold mode vožnje, da voziš v čistem hibridnem načinu, ne da bi izgubil SOC baterije.

Ne bi vedel za 50km/h, še nisem testiral, ker veliko večino bencina, ki sem ga do sedaj porabil, je bilo na AC.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Glej EPA številke za porabo v hibridnem načinu, Andy bo sicer trdil, da je poraba veliko manjša, torej še toliko bolje, če je to res.

EPA v hibridnem načinu je:
35 MPG City - 6,7 l/100 km.
40 MPG Highway - 5,8 l/100 km.
37 MPG to je 6,3 l/100 km.

Najbolj smotrno je bencinski motor uporabljat za AC ali tekočo relacijsko vožnjo, za mesto pa šparaš elektriko.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Zanimivo...ker recimo moja ima bencinarja in ji na AC porabi občutno več, kot pri 50kmh. Pri 50kmh je celo primerljiva poraba z dizlom.

Seveda govorim o tekoči, zmerni, enakomerni, relacijski, vožnji 50kmh, tempomat. Bremza/gas skozi mesto seveda bistveno spremenita vse. Al pa ok, relacijska vožnja med 50 in 70kmh, več itak omejitve ne dovoljujejo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Itak da pri nižji hitrosti tudi Ampera porabi manj, kje sem napisal drugače?

Če imaš traso kjer veš da ti ne bo zneslo vse v EV, se je po mojem najbolj smotrno odločit, da na bencin odpelješ hitrejši AC del oz. tisti del poti kjer boš imel najvišjo povprečno hitrost in najmanj gas/bremza situacij.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Glej EPA številke za porabo v hibridnem načinu, Andy bo sicer trdil, da je poraba veliko manjša, torej še toliko bolje, če je to res.

EPA v hibridnem načinu je:
35 MPG City - 6,7 l/100 km.
40 MPG Highway - 5,8 l/100 km.
37 MPG to je 6,3 l/100 km.

Najbolj smotrno je bencinski motor uporabljat za AC ali tekočo relacijsko vožnjo, za mesto pa šparaš elektriko.

AndY1 ničesar ne trdi, ker do sedaj sem imel na AC porabo v hibridnem načinu vedno 6.1l/100km (130+km/h po GPS) in sem to tudi večkrat tukaj objavil na podlagi vožnje do Dunaja, Muenchna in Paga.

Vožnje izven AC na bencin so pa pri meni redke, tako da teh številk nikoli nisem omenjal.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Sicer pa Gašper, verjetno je prius podoben amperi, koliko pa kaj tebi troši pri 50kmh, konstante vožnje?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113