Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.265
6.521
113
Aha, našli smo potem ultimativni PHEV
wink-1.gif
kolikšne so kaj cene rabljenih v DE, na bolhi nič ne najdem, niti novih?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Ultimativni v čem? Outlander PHEV ima kapaciteto baterije 12kWh (Ampera ima 16+kWh - odvisno od letnika izdelave).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.265
6.521
113
Da gre brez problema v klanec tudi 160kmh samo na štrom? Je pa res, da verjetno potem v celem klancu spije štrom
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Da gre brez problema v klanec tudi 160kmh samo na štrom? Je pa res, da verjetno potem v celem klancu spije štrom
wink-1.gif

Seveda gre.

Štroma spije glede na dolžino klanca.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.335
9.067
113
Predvsem je pomemben doseg, če že. gledano iz ekonomsko zelenega vidika, se že gremo to.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
pri ev je važen doseg in samo doseg. seveda v normalnih razmerah, ko govorimo o moči.
naslednje je..krizna situacija, polnitev itd.

ampera je tukaj zmagovalec. s 40 do 80km pokrije večino dnevnih fur v slovenskem režimu.
če se zalomi imaš bencin.

tesla je s km radodarna, a se ne sme zalomiti.
prius pa..škoda besed.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sam doseg PHEV ne pove samo tega koliko bo avto prevozil na elelktriko, ampak nekaj pove tudi o tem koliko moči je na voljo v EV načinu.

Ampera/Volt: 111 kW
Golf GTE: 75 kW
BMW 330e: 65 kW
Prius Plug-in: 36 kW

Kaj to v praksi pomeni? Tudi če ti doseg Priusa Plug-in zadostuje postane problem moč, ki je na voljo v EV, to v praksi pomeni, da bo za vsako hitrejšo vožnjo potrebno ogreti bencinski motor.

Kar je za nekoga, ki ima dnevne vožnje po mestu/vpadnicah (kjer ne gre čez 70 na uro) čisto vseeno. In takemu lahko 36kW in manjša baterija čisto zadostuje (če je seveda avto tudi cenovno prav umeščen).

Mimgrede: kje si pri Priusu pluginu našel 36 kW? Navadni ima 53kW, plugin ima več (verjetno okoli 70) ...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.265
6.521
113
Kaj pa nekdo, ki hodi delat recimo iz MB v CE? cca 60km razdalje, od tega 95% AC in vmes kar konkreten klanec? Pa če se ravno ne želi jajcat 100kmh ampak tudi kaj več od 130kmh, torej 150, 160...toliko da je čimprej doma
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Pri Toyoti je moč elektromotorja zavajujoča, ker elektromotor opravlja funkcijo menjalnika (prenos energije ICE). Pri navadnem Priusu je moč v EV omejena na 26 kW, v praksi še manj, botleneck je tu baterija in ne elektromotor.

Pri plug-in Priusu 1. generacije je bila moč v EV okrog 36 kW (na pamet ker je težko pridet do tega podatka). Za novega pa ne vem, ampak glede na velikost baterije bi mogla bit vsaj 45 kW.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj pa nekdo, ki hodi delat recimo iz MB v CE? cca 60km razdalje, od tega 95% AC in vmes kar konkreten klanec? Pa če se ravno ne želi jajcat 100kmh ampak tudi kaj več od 130kmh, torej 150, 160...toliko da je čimprej doma
smile-1.gif

Za cistega elektricarja bi bila na mestu ali Kia Soul EV ali pa Nissan Leaf 30kWh.
Za PHEV bi bila pa se vedno moja izbira Ampera, ceprav za novega PiPa bi bilo potrebno videti, katera je tista tocka, kjer postane PiP varcnejsi od Ampere1/2.

Je 60km v obe smeri ali le v eno? Lahko na pol poti, torej preden gres nazaj, kje polnis?
 
Nazadnje urejeno:

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj pa nekdo, ki hodi delat recimo iz MB v CE? cca 60km razdalje, od tega 95% AC in vmes kar konkreten klanec? Pa če se ravno ne želi jajcat 100kmh ampak tudi kaj več od 130kmh, torej 150, 160...toliko da je čimprej doma
smile-1.gif

Če imaš možnost polnit v službi bi jaz vzel ampero.
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
http://gm-volt.com/forum/showt...of-Test-Results
Citat:

Vehicle #1078
Vehicle #3491
Vehicle #3929
Vehicle #4313

Idaho National Laboratory's long-term battery pack testing of four 2013 Chevy Volts has reached end-of-test with the results linked in .pdf format above.

At quick glance, seems the worst performer was VIN #3491 which experienced @10% loss of Measured
Average Energy Capacity (kWh) dropping from a baseline of 16.7 kWh down to 15.0 kWh after 137,741 miles while the best performing, VIN #1078, only lost @8% (16.6 kWh baseline down to 15.2 kWh after logging 121,434 miles)


AtO0Cne.jpg


http://api.viglink.com/api/cli...-chevrolet-volt

Other useful testing result info is posted over at this .gov site for the 2013 Volts showing the average Operating cost of the Gen1 Volt is @14cents per mile...

Oz. na kratko - testirali s 4 Volte. Največjo izgubo bruto kapacitete je imel Volt s 137,741 miljami, to je 10% bruto kapacitete. Izguba neto kapacitete, to je uporabne kapacitete je le dobrih 110Wh.

Najmanj izgube bruto kapacitete, to je 8%, je imel Volt s 121,434 miljami.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Tole je šlo pa čisto mimo mene:

Young Woman In Chevy Volt Minimally Hurt After Drunk Driver Smashes and Rolls Her Car

Voltcrash2.jpg


Voltcrash1.jpg


Citat:
John Hughes
Chevrolet Volt Marketing & Promotions Manager

Hi Mr. Hughes,

I got your name from my Volt Dealer here in Orange County, CA.

I bought a 2013 Volt in November 2012 for my 20 year old daughter Caroline and we all loved it.

I have a Porsche 911s and a BMW 740il. The Volt was our favorite car to drive.

On August 3rd, a drunk driver hit Caroline from the right rear traveling in the same direction.

The drunk driver hit our Volt so hard it knocked the Volt off the road down a 15 foot embankment.

Caroline in the Volt rolled several times down the embankment before hitting a tree.

Caroline was taken by ambulance to a local hospital where she suffered only a black eye, arm lacerations and stitches to her left foot. Our Farmers insurance adjuster said he never saw a car that mangled without a fatality.

We are grateful to you and GM for making the Volt so safe. The fact that Caroline survived that crash was a miracle from God and the 10 Volt airbags. I am in the middle of buying another Volt right now and thought you would like to share this story with anyone else at GM or with any potential Volt buyers.

Dr. Kerry Johnson
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Tole sem še dolžan:



Postavka tehnični pregled je na računu zato, ker sem tehničnega delal za AT Vis, na Avto Krka in smo naredili preko naloga, serviser za Ampero je šel z mano, tako da sem na Avto Krka samo šel čez pregled na stezi, potem pa nazaj na AT Vis.

Tako da, servis me je prišel zgornjih cca. 200 EUR + 23 EUR za 5 litrov Dexos2 olja z Mimovrste (v avto ga gre 3.5 litra).

Prvič je bil menjan zračni filter motorja, motorno olje, oljni filter in filter kabine pa se menja na vsaki 2 leti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.265
6.521
113
Andy, ti si si v bloku uredil štrom priklop v garaži ali zunaj? So kje zbrane informacije okoli tega. Mene bi potencialno zanimala opcija glede garaže; kakšna soglasja so potrebna, nova omarica, kakšen priklop se potrebuje (da bi bilo recimo dovolj da se EV nafila čez noč), kakšni kabli, etc. Ker parking filanje izven garaže odpade.

Ali je bolje, da bi se odprla nova tema, ker to bi znalo marsikomu prit prav?