Novo pri Izimobilu

izihater

Zelenc'
4. maj 2010
3
0
1
Moja zgodba je tragikomična in značilna za podjetje, ki propada:
Kar naenkrat od njih dobim obvestilo o nepreklicni odpovedi pogodbe zaradi domnevnega večkratnega kršenja 2. člena. In zraven seveda račun, naj plačam pogodbeno kazen in to vsakič ko je bila kao zamuda, so šeli en mesec + kolikor mesecev je ostalo še do konca, skratka po letu in pol slabih 100eur.
confused-1.gif
. Opozorim jih na 8. člen (sporazumno reševanje spora), odgovorijo z novo ponudbo, naj napolnim za vsak mesec zamude, skupaj za 30 eur in mi določijo rok 3 dni ali nič. Se ne strinjam jih opozorim na napačno tolmačenje 2. člena in na to, da pač polnim normalno v 90 dnevnem roku, da pa sem v skladu s sporazumno rešitvijo spora pripravljen na kompromis in sicer naj seštejejo polnitve, jih delijo s po njihoveim 30-dnevnim rokom in plačam samo razliko (mogoče 10, 15 eur. Mi sploh več ne odgovorijo.
Sledi moja prijava na UZVP, potem še na TIRS, kjer mi delno pritrdijo in me napotijo še na APEK, kamor tudi vložim prijavo. Medtem dobim od njihove odvetniške pisarne grožnjo s tožbo, če ne plačam pogodbene kazni. Mislim....
Sem jih vseskozi opozarjal, da so že stroški pisem in vsega dela večkrat presegli znesek in da to pač ni nek normalen poslovni običaj. Ne zaleže nič, oni bi samo tožili, ne glede na stroške. Kaj tazga... Naredili bi vse, da bi se uporabnika znebili...Sej ne moreš verjet...
No zdaj se pripravljam na to, da bom tožen (najprej ugovor na izvržbo in nato naprej po sodni poti).

Ma še kdo podobne izkušnje?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.339
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Preveri v pogodbi... ker kolikor vem, se sklicujejo na clen, ki je v pogodbi, ki so jo kasneje spremenili... Sam imam recimo drugacno pogodbo, kot je tista, na katero se sklicujejo... tudi termini so drugacni... ker na zacetku ni bilo nikjer omenjeno, da je potrebno polnit vsak mesec... Prav zato mene ne vidijo vec med njihovimi uporabniki... prav tako sem prenesel se dve drugi stevilki od njih k drugemu operaterju ...
 

izihater

Zelenc'
4. maj 2010
3
0
1
Sem pozabil povedat še neki zanimivega in v poduk vsem, ki uporabljate njihove storitve. Nikoli nisem mogel govorit z osebo, ki bi bila za kaj odgovorna. Operater mi je dan nekoga drugega, ta je rekel, da ima čez samo pogodbe in nima drugih pristojnosti, z direktorico me niso hoteli povezati. o.k. dobim nekako mail od direktorice in ji pišem. Odgovarja freh in suhoparno splošno in se problema sploh ne dotakne. No, ko dobim od njiohove pooblaščene odvetniške družbe opomin pred tožbo, je gor spet številka oz izimobila, kamo se lahko obrnem po informacije. Za hec pokličem (ko je rok za plačilo, ki so ga določili v opominu že zapadel), spet nekdo, ki ni pristojen odgovoren. Ga vprašam kdo je, pa pravi, da ne more povedat, da je zdaj vse v rokah odvetnikov in sodišča. Mu pač povem, da se pametni pogovarjajo, neumni pa tožijo, pa pravi, da bomo pač počakali na razsodbo sodišča. Mu povem, da tudi sodišče in tudi APEK, pred katerim sem sprožil spor, po zakonu najprej določita 1 mesečni rok za morebitno sporazumno rešitev in da se pač vrtimo v krogu, da se moramo pogovarjat. Pa me vpraša, za kaj sploh zgubljam čas, če vidim, da se oni nočejo. Ma ne vem, to res ne doživiš vsak dan. Jaz kolikor imam izkušnje se drugi operaterji borijo za uporabnika, pa ne le operaterji, vsi, saj na koncu koncev podjetja brez strank ni.
Toliko v opozorilo vsem. Pa še to, rekli so, da je za njih zdaj pogodba prekinjena in lahko prestopim drugam...
Lepo
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Zakaj pa izgubljas cas, ce vidis da se oni nocejo pogovarjati ?

Ce imas prav, bodo pac izgubili tozbo in najbrz se pokasirali kaksno kazen od APEKa.?

Vprasaj svojega odvetnika kaj misli o tem, da bi obvestil se Svet na kanalu A, ce ze pisaris stvari po forumih po imenom "izihater".
 

alexk

Pripravnik
16. sep 2009
32
0
6
pozdrav, a mi kdo na hitro razloži za kakšne pogodbene kazni omenjate, ker jaz sem namreč pred 1 mesecem tudi prenesel eno številko na izi!!hvala in lp
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
To je bilo ko si kupil ne ful pocen itelefon al kak je blo. Zgleda da je tip nekaj zašuštral pa je seveda takoj operater kriv. Kot ponavadi krivi so vedno drugi. Nimaš nobenih obveznosti če imaš le prenos.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Tudi to se dogaja. Jaz tudi pravim, pri nas (v firmi) je to non stop... vwho the f***k pa si ti da bo s tabo zdle direktorica hotla govort, če še z mano nikol ni. Ni kej.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik alexk pravi:
pozdrav, a mi kdo na hitro razloži za kakšne pogodbene kazni omenjate, ker jaz sem namreč pred 1 mesecem tudi prenesel eno številko na izi!!hvala in lp

Kot lahko ugibamo (saj ni nic jasnega napisano), je izihater najbrz sklenil pogodbo za tisti Samsungov telefon, ki je bil v eni akciji. Ob zacetku tiste akcije so v pogodbi uporabili eno butasto formulacijo (da mora biti uporabnik "aktiven"), bojda pa pozabili napisati kaj naj bi to bilo. Ljudstvo je navalilo na poceni telefoncek in so si "aktivnost" predstavljali kot polnitev racuna na 90 dni. Pri Izimobilu so (spet bojda) kasneje pokapirali, da so se malce ustrelili v koleno in so (se enkrat bojda) zaceli izsiljevati uporabnike, ki so podpisali pogodbo, da naj polnijo racun na vsakih 30 dni, ker da naj bi po (bojda spremenjeni) pogodbi pomenilo "aktivnost".

Opazis mnozico "bojda" v tej razlagi in odsotnost celotne storije iz Svet na kanalu A ? Saj ne trdim, da ni mozno, da kdo poskusa kaj takega, a se mi ne zdi prevec verjetno, da bi v eni firmi rinili v tozbo, ce ne bi verjeli, da jo lahko dobijo (to bi se recimo lahko zgoodilo, ce bi bila podpisana pogodba, v kateri je formulacija "aktivnosti" jasno navedena in je do 30 dni med polnitvami, ne 90 dni).

Kaj se je v resnici zgodilo "haterju" ne ve nihce od nas, morda pa niti on sam ne.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.339
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Problem je v tem, ker so spremenili pogodbo ... in nekateri imamo drugacno pogodbo... Oni se skliceujejo na krsitev drugega clena, spodaj pa tudi besedilo drugega clena... v prvotni pogodbi pa je podobno besedilo v tretjem clenu... pa se formulacija je drugacna... ker na zacetku ni bilo nikjer omenjeno, da je potrebno polniti na 30 dni ...
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Na sodišču bo obveljalo, kar je ugodnejše za stranko, če so se pogoji spreminjali.

Se pa bojim, da mora vzet odvetnika. Če se to splača v takšnih primerih, je pa seveda dobro vprašanje. Brez zastopanja na sodišču, pa ponavadi obvelja nalaganje operaterja, tožena stranka, pa čeprav ima prav, pa se mora zagovarjat, kar pa seveda stane.

Iz slednjega pogleda se Izimobilu tožarjenje splača, ker vedo, da se tričetrt folku ne splača prihajat z odvetnikom na sodišče in pokasirajo svoje.

Jaz bi nadaljeval postopek na APEK ter pri tržni inšpekciji. Tam ne rabiš odvetnikov, samo dovolj časa in živcev. Je vsaj neka podlaga, ko zadeva konča na sodišču, če so slednji organi dali stranki prav.
 
Nazadnje urejeno:

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.862
12
38
Tudi APEK-u se plača za neupravičeno pritožbo.
smile-1.gif
Čeprav tukaj mislim, da bi šlo za upravičeno.
 

izihater

Zelenc'
4. maj 2010
3
0
1
Iz TIRS sem dobil potrditev, da gre za kršitev ZoVP in bodo ukrepali po uradni dolžnosti. Na APEK se ne plača nič, imajo pa 40 dni časa z obravnavo. Ja sem govoril tudi z odvetnikom ki za izimobil piše tožbe. Ko pokličem, povem priimek, pa je hotela tajnica še ime, ker da je težko najdet, ker imajo od izimobila toliko primerov.... halo... to ne more biti normalno. no odvetnik je reku, da žal ne pozna vseh dejstev, da pa jih bodo vsekakor preverili in naj pokličem čez 14 dni, zaenkrat so od njih (izimobila) dobili samo zahtevo. Kar korekten odvetnik, je rekel da pred tožbo se itak skušajo še dogovorit in to. Številko sem že prenesel k svojemu operaterju, ki je proti izimobilu k noč pa dan.. Sej se tudi meni ne da ukvarjat s tem navsezadnje sploh ne gre za tisti denar.
Mogoče še odgovor za bansh28... tudi sam sem na vodilnem mestu, ampak mi živimo od strank in za nas je vsak pomemben. Sploh pa se dosti bolj splača vlagat v tistega, ki ga že imaš, kot v novega. Tudi zato je CRM tako v porastu. Dobra podjetja se tega zavedajo. Meni se zdi absurdno, da si nebi vzel časa za naše naročnike, za reševanje problemov. Na tak način dobiš tudi najboljše povratne informacije, ki so ključne za zadovoljstvo naročnikov, za učinkovito vodenje in rast. Pustiti dober občutek pri svojih strankah......to je ključ do uspeha. Sicer pa naj ima vsak svoje mnenje.
 

Commodore

Fizikalc
14. jul 2008
1.930
34
48
Mi zna kdo povedati, ce se Izimobil racun da polniti preko interneta z MasterCardom ali kaksno drugo kartico ali pa mogoce celo PayPalom?